豆乳海鮮鍋 ( 附食譜 )


豆乳海鮮鍋 ( 附食譜 )




[ 材料 ]••• 
白蟹 ••• 1斤 / 3隻
蝦 ••• 半斤 
細象拔蚌 ••• 1斤 / 6隻
草姬菇 ••• 半盒
雞脾 菇 ••• 半條
豆腐 ••• 1嫥 
粟米 ••• 1條 
蘿白 ••• 半條
冷烏冬 ••• 1個

 [ 湯底 ]••• 
無糖豆漿 ••• 1大支 


[ 做法 ]•••
 1) 先將材料洗淨, 切好後待用 
2) 用較淺既鍋放一半豆漿煮滾 
3) 豆漿滾後放入冷烏冬做底 
4) 將材料放上鍋中 (菜類 : 蘿白>粟米>草姬菇>雞脾菇 ) 
5) 將材料放上鍋中 (海鮮 : 先放豆腐 > 蝦 > 細象拔蚌 > 白蟹 )
6) 排好後蓋上蓋煮熟, 就食得 ! 


今次唔係用豆乳火鍋湯底, 直接用無糖豆漿, 因為好平 ! 咁大支先$13, 做出黎效果非常香滑~ 海鮮都好鮮味~

第一次處理呢D蟹, 我估同食大閘蟹大同小二 ~ 不過最緊要洗乾淨 ! 

蝦 ~ 無咩大隻蝦~ 不過老公話呢D都好甜~ 

好抵買既細象拔蚌仔, $38/斤, 已經有6隻, 都幾大隻架喇 ! 個殼洗乾淨
 

同埋都係豆腐 同 菇等~~~ 你喜歡咩菜就落咩菜都OK

  1) 先將材料洗淨, 切好後待用 

2) 用較淺既鍋放一半豆漿煮滾 

3) 豆漿滾後放入冷烏冬做底 

4) 將材料放上鍋中 (菜類 : 蘿白>粟米>草姬菇>雞脾菇 )

5) 將材料放上鍋中 (海鮮 : 先放豆腐 > 蝦 > 細象拔蚌 > 白蟹 )   

三鮮~~ 

6) 排好後蓋上蓋煮熟, 就食得 ! 

YEAH ! 唔使一陣間就熟左~  熟左D顏色仲靚左~~

灑D蔥花芫茜, 香噴噴熱辣辣既豆乳海鮮鍋完成 ! 


D 蟹係超過多膏呢~~ 雖然我唔食海鮮, 為左老公都會整下既~ 小溫子大讚好鮮味~~ 哈哈哈 ! 

哇 ! 我自己睇見都口水流呀~

開餐~~~ 

最愛既烏冬做底 ! 加D芝麻醬味道非常好呀 ! 

 唔食海鮮既我都唔會無野食~ 哈哈~ 我自備左一包豚肉片~~YUMMY~~ 

留言

張貼留言