小溫太要做媽媽


小溫太要做媽媽 
6 NOV 2015

Halo , 我成日話忙, 又唔得閒, 因為我多左個身份「準媽咪」
哈哈哈 當我知道有左個刻係有d突然既, 到時出返d卜, 就知點解

今日我已經十七週二天 , 一路未有時間出卜, 好多朋友都感覺到我有左 , 好厲害, 其實過左三個個陣見到面我都會承認, 所以身邊已經有好多朋友知道喇 ! 因為有左咩都唔知,都要靠身邊既媽媽級朋友們, 問佢地意見, 教我點做, 所以好感激每一位答過我問題既媽媽級朋友呀 ! :)

懷孕成功一切來得不容易 , 我會好好享受整個懷孕過程, 我每次都好期待照超聲波 :)


過左四個月先咁講, 自從有左之後, 個人都特別淡定, 
無話特別開心到想喊, 完全無, 可能未有咩感覺 ! 哈哈哈 ! 
我頭三個月都唔算好痛苦 , 因為我無咩點嘔, 只係作嘔姐 ~ 
精神返就行得走得, 經常約靚太們行街食LUNCH買衫, 
特別注重皮膚, 幸好過左兩個月之後皮膚好好, 精神都唔錯~ 
上星期仲去左轉布吉放鬆下, 一家十口一齊去旅行 (計埋BB十一口) 哈哈 真係好開心
遲下慢慢出返卜~ (寫好哂架喇)

留言

  1. Congratulations Cindy! Enjoy your pregnancy! =)

    回覆刪除
  2. 恭喜你呀~之前見你話忙都估緊你係咪有BB,一切小心,用輕鬆心情迎接小寶貝吧^^

    回覆刪除
    回覆
    1. yeah~ 有左其實忙少左, 係成日行街睇bb野~哈哈

      刪除
  3. 恭喜晒!好好享受呢段最舒服既蜜月期

    回覆刪除
  4. Congrats...
    你預產期係咪13/4? 呀

    回覆刪除
  5. 恭喜恭喜呀!!好開心見到你分享呢個快當媽媽既消息呀!!!!!!十萬個期待BB既來臨呢!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. thank you yeah~ 到時約你仔仔一齊玩~haha

      刪除
  6. 恭喜哂呀~~好好享受陀B的時間呀~~~

    回覆刪除
  7. 恭喜晒呀~~ 我都估係囡囡~~ 等你開估

    回覆刪除

張貼留言