味噌牛肉鍋 ( 附食譜 )

味噌牛肉鍋 ( 附食譜 )




[ 材料 ]•••
手切肥牛 ••• 1/3斤
粟米 ••• 1-2條
蘿白 ••• 1條
鮮冬菇 ••• 4-6粒
豆腐 ••• 1嫥
皇帝菜 ••• 適量
什丸(牛丸/豬肉丸/芝心丸/魚旦/魚片) ••• 各2-3粒 
冷烏冬 ••• 1個

[ 湯底 ]•••
清水 ••• 半鍋
味噌醬 ••• 4湯匙

[ 做法 ]•••
1) 先將材料洗淨, 切好後待用
2) 用較淺既鍋放一半水煮滾
3) 水滾後放味噌醬, 醬溶於湯後放入冷烏冬做底
4) 將材料放上鍋中, (旁邊: 蘿白>粟米>鮮冬菇>皇帝菜>什丸, 中間: 先放豆腐>牛肉放面)
5) 排好後蓋上蓋煮熟, 就食得 ! 

先將材料洗淨, 切好, 方便一陣排靚用~ :)




其實同平時火鍋無咩分別, 只係呢個快靚正, 成鍋上就食得, 唔使再等~ 我都係買D自己喜歡既料就得架喇 !

牛肉鍋放上面既牛肉是必須的, 唔食牛既可轉豚肉片

最喜愛食粟米同蘿白 :) 好清甜

冷烏冬是最正的, 我經常都一包係冰格, 我一係買呢款, 一係買熊X個款, 睇下邊款做特價就買 ! 哈哈哈哈




今次鍋中既靈魂, 就係右手邊呢支既味噌醬, 本來係用黎煮三文魚用既, 點知小溫子唔太喜歡熟既三文魚, 而我又覺得好難煎得好味~ 所以呢支味噌醬一直都用唔著~ 就係放放下見就過期~ 唔知好無味架~ 試左落鍋試味後覺得正, 先夠膽用~ 哈哈哈哈 !

好~ 等水滾中~~~ (無錯, 小溫太已中左LC毒, 不過敗得好理智! ) 哈哈 !

水滾後放味噌醬

 醬溶於湯後放入冷烏冬做底, 好美味呢~~~~ 落烏冬後較最細火, 小心會痴底

好~ 排靚仔後就出得廚房喇~~ 放上電磁爐先~

見到又想整返個, 因為實在是太簡單就餵飽小溫子~ 哈哈哈 !

個湯底都夠味, 我只係落芝麻醬同莞茜食~ YUMMY~


我煮左5分鍾就食得喇 ! 好好味呢~~~





留言

張貼留言