[親子] 小孩玩到開心忘形的室內樂園 │ Wellcome Paradise


[親子] 小孩玩到開心忘形的室內樂園 │ Wellcome Paradise 


剛剛這個星期一有空檔時間,又剛好見到有朋友介紹這間剛新開業的Playhouse。就決定立即帶哥哥去玩下,因為都未去過這類型大型Playhouse。
我地只係玩左1個半鐘,2:30到4:00(剛好4-4:30是清潔時間)因為呢度對於2歲小朋友黎講算好大,亦好新奇好玩,媽媽我都陪玩得好開心投入,場內亦有工作人員協助小朋友一齊玩,有個好似繩網既地方,哥哥好直接咁爬左上去,好似Spider-Man 咁爬走左,跟本無辦法追到佢,幸好在場有人員幫忙送佢到滑梯,我就可以係下面等哥哥喇!
整體呢個遊樂場都幾好玩,新開環境都很乾淨,最特別有巨型彈彈床,哥哥跟朋友仔都彈得好開心興奮。(每次玩彈床每組家庭有5分鐘,都唔使等好耐)呢度真係好岩我帶哥哥去放電玩。
不過呢排流感高風期,自己做好保護措施,同埋玩完立即去洗手清潔後先好離開,返屋企就沖涼確保小朋友既清潔好重要。
其實價錢時段我都唔係太清楚,哈哈!見朋友寫就$200@4小時(包一大一小,另外加一位大人就$60)咁我都係俾左$260,玩左咁耐已經好攰,算係回到本。哈哈!遲下有機會會再黎。

挑戰膽量, 媽媽過了, 哥哥都跟著過

我個人很喜歡這巨型彈彈床, 玩得好開心啊
哥哥玩到眼皮都要闔眼,非常燃燒體重,減重媽媽首選,又可以親子又可以減肥
 
媽媽自己都驚,爬網時好似蜘蛛仔

太開心。。。一直爬爬爬

攬住扮訓覺。。。
想話我知想上去~
跳落波波海




我本來見到波波池好興奮,玩耐左覺得行一步都好攰
游波波


我地到達既時間好好,無乜人,我相信星期六日會好多人黎玩,所以平日會比較適合帶小朋友黎玩




第一次去Playhouse感覺不錯, 媽媽要努力搵多點地方帶哥哥去見識, 去玩, 去開心, 分享自己的玩樂心得 :)

宏美樂園 Wellcome Paradise
地址:九龍灣國際展貿中心3樓302號
電話:2155 4228


留言

張貼留言