[囍慶] 金花YANESS大婚 | 簡單無比快樂的婚禮


[囍慶] 金花YANESS大婚 | 簡單無比快樂的婚禮
3 SEP,2016

剛剛這個星期六係我金花姐妹YANESS寶貝的大婚之囍,因為一切從簡,婚禮上我們一直都擔當賓客角色,是非常爽的!哈哈。。。真係非常開心,一同成長,見證一個個找到對的人,那種感覺很奇妙,很快樂又不捨,我知道我們會有更多更好更開心的未來。。。
反正今天大家都處於非常輕鬆的狀態,好似參加一個派對活動一樣。哈哈!
我知道大家都好想見小圓球一面,前排實在太太太忙,唯有今日俾個驚喜YANESS帶埋小圓球出發去觀禮,小圓球係乖寶寶,不太會哭鬧,所以帶出門問題不大,哈哈!而且我有強大金花支援,全部搶住做阿媽。。。哈哈!要做就快啦。。。等小圓球有朋友可以一齊長大。除左恭喜YANESS今日我地都玩得好開心。


 我地準備好出發喇~

出發前幫小圓球換件靚衫衫先,套衫係金花姐姐們送架!今日用岩哂~

姐姐幫小圓球襯埋口水肩,好正!哈哈~出發喇~

 趕趕趕得切。。。仲早左到可以一齊影相,YANESS話見到小圓球出現好感動。。。哈哈哈。。。知你實會好開心啦!要幸福快樂呀。。

呢一刻開始我個仔已經唔屬於我。。。

最搞笑係淳淳完全係任何人都抱得。我實在太爽~一堆保姆搶住抱~

媽咪。放心啦~ 我會乖乖架!

證婚前仲係叫緊YANESS姐姐

文靜姐姐同我玩

入去證婚喇。一切順利~YEAH !


YEAH ! 一轉眼變左做林太喇!當然我妹中左,好快都嫁左喇~哈哈

YANESS公公婆婆送既水墨畫,好似係公公自己畫架~勁~

時間關係上半部已經完左,因為有太多親戚既關係,我地自己照顧自己,夜晚再出發去食飯~中場休息係黎我屋企HEA既。哈哈!一齊坐地鐵返屋企~

哈哈。。。好新鮮呀~坐地鐵咁好玩

時間關係,午餐外賣,好正呀!
夏麵館我最愛~仲去小王牛肉麵買珍珠奶茶~哈哈~我地幾識食呀~

你地唔同我玩喇。。。。 

望住你地開餐。。。 

呆呆豬咩事~

下午茶嘆手指~  yummy 

哇~俾電話我仔睇!仲捉你唔到~哈哈哈 

林林姐姐瘋狂惡整我個仔~哈哈 

陪玩二人組~

好開心既小圓球

哇~對眼咁大呀~~哈哈

俾心機爬爬啦~

同林林姐姐玩咁耐合照下先~

淳淳心諗:佢地好瘋狂 ,媽媽表示好明白~哈

不過我好鍾意呀!佢地好鍾意同我玩~

影相相

小朋友最鍾意自拍呀!哈哈~同埋媽媽都鍾意自拍~
 


小腳板

合照成功~yeah !

 玩完一輪送左淳淳去婆婆度,我地又出發去晚宴。
好靚呀張相~韓國影真係唔同d~


無聊自拍。。。

我地坐既5號檯,映月樓都幾唔錯。重點食物全部都好多。超過飽~ 

婚紗相好靚靚呀~勁想去韓國影,我話等結婚十年後去影~哈哈

齊腳啦~打牌~已經玩到約定十月黎我度再打~哈哈 玩雞糊咋~ 

有兩位超級bb班~

同主角影下相先~

好可愛架姐~一樣樣架兩公婆~

靚靚新婚子~ 

今晚我地自己玩得好開心呀~你要幸福喔~
呢班金花姐妹真係好嘈,真係好真,好傻,好善良~
好開心我地一齊成長,一齊經歷。
大家都開始步入另一階段,大家都要更好,關係要更密切。

傻仔影相系列~哈哈~

出黎個陣望到個景,香港真係好靚呀!

老公黎接我。。。佢地送我上車,好鬼痴身架姐~哈哈哈!

留言