[慶生] 小溫太同月同日好姐妹慶祝生日 (外加三小朋友聚會)


[慶生] 小溫太同月同日好姐妹慶祝生日 (外加三小朋友聚會)
31 Aug, 2016

太耐無更新我個寶貝既近況,第時睇唔返會後悔呢加唔努力寫。。。淳淳最近肥肥白白,已~五個半月喇。。。每日見到淳淳不停地成長,有點害怕時間過得太快。每日都過得好快。夜深時間全間屋企靜哂可以快快手打一篇,最緊既我忙於掛泵,餵人奶不易,掛泵都唔容易。。。真係有血有眼淚。。。有飲過人奶既唔該好好孝順你阿娘,個老婆有餵過人奶既唔該好好錫個老婆,有時痛起上黎,真係好慘慘。。。講呢真係有排講。。。

話說我地好耐好耐無一齊開開心心咁坐埋一齊慶祝喇!以前我地係公司年年都一齊過生日架嘛,今年多埋穎穎,已經唔再係我地兩個人一齊過,以後都係一齊慶祝三個人生日~哈哈!一年大細帶埋細佬唔容易呀,不過我鍾意,我有咩都帶埋個仔,樣樣佢都有份參與架。。。雖然帶淳淳出黎會辛苦少少,但最緊要佢係度就足夠啦!穎穎同其其知道淳淳係度好開心呀。。。仲傻豬豬到以為去淳淳屋企。。。今次出街食住飯先,下次再黎姨姨度玩啦!


時間有限拿拿聲叫定野食先,我地去左Simplylife呀。。。只要早到就有位。。早食早享受!一坐低叫齊野食先。。。最鍾意呢度既西湯。。。知道係南瓜湯好開心。蕃茄湯我會有點酸(因為真係好酸,所以好驚蕃茄湯出現)

淳淳好奇大家食乜野。最近淳淳已經知道食係咩一回事,我都開始俾米糊佢食。不過佢唔多喜歡,唯有繼續再試試啦!

兩隻乖乖寶貝~姨姨錫~真係好乖~ 

自己搽牛油,乜都要自己黎。。。哈哈 

家姐飲湯。。。yummy

好正呀個意粉~ 

大人食牛扒!正!小朋友食薯條~哈 

淳淳:你地又開始食乜野呀。。。。 

淳淳對眼已經落左係塊牛扒身上。。。哈哈
兩位寶貝影相好合作~係淳大爺貪吃樣上身。。。好可愛 

真係乖。自己食。

我地自拍下啦。。。因為要俾姐姐食野先呀!因為呢間餐廳無babychair,我地又貪方便唔帶車,哈哈~所以就要輪抱式咁抱住淳淳。。。不過媽媽唔介意抱住你食~

咩事望到斗雞眼。。。 

小朋友最鍾意。。。原來係自拍。。。我終於了解 

大家都食飽飽喇。。。可以上甜品啦!嘩嘩嘩。。。好靚靚既甜品蛋糕呀!

 祝穎穎。玉琪。同埋我。。。生日快樂。永遠開心快樂、身體健康。

穎穎又大一歲,姨姨又老一歲 

兩姐妹影張相先 

三母女開心合照 

到我地一家合照。。哈哈哈。。輪住影。。淳淳剛訓醒~~

家姐許願。。。妹妹笑咪咪又許先


好鍾意呢張呀。。其其笑得好甜

YEAH!大家都要快樂!真係好簡單,只要正面,咩都有可能!短短既時間我同玉琪不停地照顧旁邊兩隻寶貝。。。我個隻有老公同姐姐幫手睇住。。哈哈哈~所以我地兩個係無時間狂傾計。。。傾唔夠喉所以下次要大人聚會。。。細佬返屋企食奶~唔準跟住黎。。哈哈哈!!!

今晚真係好開心架姐。。。

其實影緊我同老公,淳淳係佈景。。哈哈

淳淳:我等緊人呀。。。

無時停。。。唔知咩事咁興奮,狂叫然後雙腳狂郁。。。好彩係爸爸手上。。哈

咩事呢?小圓球~媽咪錫~

小圓球有心事~想食奶奶訓覺覺。。。

終於等到成班女去完廁所啦~哈哈~玉琪抱抱小圓球

好可愛呀~DO。RA。ME。

依依不捨咁講再見。。。聽日開學喇。。開心咁返學好好享受學習。加油呀寶貝們~我地又要再約過喇!



留言

  1. 兩個妹妹都好CUTE 呀~
    生日大快樂呀溫媽媽~

    回覆刪除
  2. 溫太生日快樂﹗淳淳長高了吧,面仔無以前咁多肉,手仔都是有一節節長長的肉節瓜^_^

    回覆刪除

張貼留言