[慶祝] 淳淳的百日小派對


[慶祝] 淳淳的百日小派對
18 JUNE 2016

淳淳21/6先至夠一百日,不過為左方便朋友出席,改早少少係星期六度搞左個小派對。真係小小派對,媽媽我都無咩點好好準備,時間太趕急,因為係屋企樓下既會所租間房搞既,又要兩星期前先可以訂房,訂完第二日已經唔係香港,所以通知朋友或訂蛋糕、到會食物、攝影師等安排都係返到香港先搞,哈哈,有點太趕,幸好一早已經整定佈置,佈置都係靠淘寶,平靚正~好多謝我身邊最重要既家人好朋友好姐妹全部都到齊,真係好開心,多謝你地咁鍚我地呀。感激!多謝大家既來臨呀!有好多朋友都未有邀請,請見諒因為真係搞得好趕急又亂亂地~哈哈~約左邊個我先前一日記起下~



一家三口合照


WELCOME TO AIDEN 100 DAYS CELEBRATIONS


今次訂左Vive Cake Boutique既雙層蛋糕,因為我唔太喜歡糖皮蛋糕,所以揀左呢個 buttercream cake,蛋糕有幾款口味(Red Velvet / Pistachio (+$50) / Earl Grey / Chocolate / Lemon / Green Tea / Banana Cake / Hazelnut ) 我就揀左我最鐘意既香蕉味蛋糕配上朱古力buttercream cake,而上面既雪糕球都係蛋糕黎既,而顏色我就要求要apple green + baby blue color,出黎既效果都幾靚,而且味道好好,成個蛋糕食哂,大家都好滿意,好開心。眼見蛋糕唔算大,但都有3磅半,價錢請自行facebook問店主,我覺得都貴既,但值得!如果買細磅裝價錢就唔會咁貴,呢間可以再訂~ :)


睇得又食得~


簡單佈置


HAPPY 100 DAYS


CUPCAKE就係Sift Patisserie買既,剛好最近K11開左間暫時店,遲下會搬去海港城,終於唔使過海先買到SIFT喇!好開心~ 前一日我去左間鋪到訂CAKE,見有迷你版,我就諗可以俾小朋友食到,就買迷你版啦!正常版都買左10件,迷你買左60件,全部吃清光~YEAH ! mini cake : $15@ regular : $28@

 

估唔到呢加淘寶咁方便,人人都可以為佈置做得有點個人化特色,只要係淘寶搵「派對用品」就有一堆產品可以購買,一套有齊佈置版、卡、cupcake插牌、飲管等等,好抵玩!可以個人化自定生日/百日宴用,我覺得都幾化算~質素仲要唔差~正!搞Party 真係無難道!

連飲管都有


有d紙條咁可以貼係汽水罐上面,一套包埋既,無理由唔用啦!


大約有60人黎,我叫左10盤到會,點知盤盤都好足料,仲要價錢好合理~我打去問過,有細盤賣既,下次屋企搞PARTY都用得著嘛!


今次訂既叫港泰到會,大家都讚好食,好彩咋,真係好驚訂到D唔好食,上次奶奶新屋入伙我地就叫左呢間到會,好泰式好好味既,特別係炒公仔麵同埋牛尾仲有雜果沙律~反正樣樣都好食!不過我叫左十盤實在太大盤同太多喇~仲有好多~下次唔使叫咁多,因為太足料!


攝影師係位姐姐黎既,好靚女,而且影相都好靚~一個女仔出黎做攝影師唔容易!一定要多多支持啦!大約一個月左右收到D相,好靚呀!而且YAN仲好細心咁印製左D相俾我,仲有埋一個好靚靚既盒,一切都勁有心思,真係非常推介!


早兩日收到既相盒 :)


我明白攝影師都講夾唔夾,我自己就無咩要求,所以收到製成品個下好開心,反而大肚個時搵既攝影師好唔得,所以都唔想POST!所以我覺得YAN都好有HEART,遲下有機會再搵你影相。




淳淳開始攰喇!要中場休息一下。


大伯你做咩吊到我咁高呀~哈哈


小小男主角


一百日大個仔


淳淳唯一望鏡既合照~


細既唔識野,大少少就識野喇!知道吹蠟燭係件好開心好好玩既事,GAVIN同小暖男應該每人吹左十次啦!哈哈哈!好搞笑,吹唔完。


多謝 Kitten EE 黎呀~

仲有K EE同大爺哥哥~


有公公婆婆阿姨姨丈舅父仔同Carey姐姐


仲有我班瘋狂金花姐妹,淳淳應該怕左佢地。哈哈


SUKI 同君君姐姐~ 好鍾意你地送既衫仔呀!


仲有Yuki EE, Coey EE, Polly 同 shadow姐姐~


好多人黎呀~仲有奶奶,大伯大伯娘啦~大二姑媽,Billy既同事~實在太多,佢地走低調路線就唔post佢地既相喇!哈哈!實在好開心見齊大家。


靜香小朋友見BB 


堂家姐暄暄抱BB,暄暄大得好快~嬸嬸好唔捨得呀!


呢張真係世紀合照!我好鍾意呀!我地全部都識左十個年頭喇喂~哈哈


生完先發現我原來真係勁鍾意小朋友~佢地全部都好可愛,睇住佢地一個個長大,好幸福!要教好小朋友唔容易,我身邊有好多百寶袋,真係要請教下佢地呀!

其其又要吹蠟燭


蛋糕既內餡係咁架~香蕉蛋糕!YUMMY


今日真係 Happy 100 Days , 雖然淳淳仲細 , 未知發生咩事, 但過幾年後佢懂事, 我再話返佢知, 細個果陣有好多Auntie Uncle 哥哥姐姐黎同你慶祝架!我覺得開心既回憶好值得紀錄~


雖然同大家講唔使買野,但都收到一堆禮物玩具利是同心意卡全部都好鍾意,好多謝大家!


場地:會所
蛋糕:Vive Cake Boutique
CUPCAKE:Sift Patisserie
佈置:DIY + 淘寶
都會食物:港泰到會
攝影師:Yanip Pictures

。。。。。。。。

18號早上同Billy去k11食個早餐再買cupcake~返黎再同個仔換衫~好忙好充實!

早晨呀!淳淳~


咩事咁既樣呀~哈哈


出發前影張相先啦!ready to party ~ yeah !


完左Party晚上食父親節生日飯,哈哈!
兩父子笑騎騎~


又玩飛飛


睇返只係一個多月前,細粒好多呀!


HALO 大家好~


公公、爸爸父親節快樂!










留言

  1. 祝小淳淳生日快樂﹗快高長大﹗

    回覆刪除
  2. 淳淳要快高長大, 健健康康, EE要睇住你大..睇住你成長..~~~HOHOHO!!
    EE好快又黎啦....

    回覆刪除

張貼留言