[旅遊] 2016 大肚dum遊食澳門之旅三天兩夜 ● JW Hotel、萬豪中菜廳、莫義記、8 1/2 Otto e Mezzo BOMBANA、葡國美食天地、Urban Kitchen


[旅遊] 2016 大肚dum遊食澳門之旅兩天一夜 ● JW Hotel、萬豪中菜廳、莫義記、8 1/2 Otto e Mezzo BOMBANA、葡國美食天地、Urban Kitchen

15 - 17 FEB ,2016

大住肚仲周圍去。。。個陣好似 32WEEK 好似係新年黎既。。。難得老公百忙之中都有時間出走下~ 幸好有好去咋!生完都要一輪先再有機會二人世界喇!生完仔之後睇返立即覺得好彩個陣有去咋~哈哈!開心下都好嘛~不過今次都係非常閒~好似有間新酒店有8字摩天輪都未去。。。因為大住肚比較懶,可以留係酒店休息食下野我就夠架喇!

今次入住澳門 JW Marriott 萬豪酒店RM17270我已經同個7字密不可分~

嘩~酒店房都係好靚,JW其實真係好抵住,個陣有優惠大約$800@晚,一家大細黎玩返一兩晚,樓下又有咁多地方可以行街,俾小朋友放電既地方都有,不過我無留意,又有好多餐廳~食下BUFFET咁~正!好期待帶埋淳淳一齊去玩呀!


景觀,望園景,環境好好~

令人非常放鬆的大床~



浴室設備齊全,特別係貼心既馬桶,坐上去暖暖的


晚上浸下浴,人生一大享受~
不過孕婦沒有興趣~哈


自助吧有即沖咖啡機,下次我會試試點用~


個鍾幾靚~


大肚影下相啦~


去醫醫肚,行去以前叫金龍既酒店,呢加變左百老匯,好靜~
而且餐廳都係內地人,連侍應都係~食左餐麻麻地既飯~


之後我返酒店訓覺。。。訓覺佔左我每日既一半時間
晚餐去左萬豪中荼廳,因為訂酒店送既,好抵咧~
味道尚算OK,份量是食飽剛剛好~


燉湯最好飲~甜品都好好味~


新年流流影張合照先~


基本上我呢個懷孕期無特別愛上甜品,但都會食既,一場黎到我就好想食木槺布甸,仲要一定食莫義記,不過一場黎到後發現已經越賣越貴,仲要好細杯呀!不過算啦~食到已經好開心~老公就食佢最愛既榴槤雪糕~


木槺布甸好似雪糕咁,好香滑好好味呀!


個陣天氣凍凍地食都幾正,起碼唔會溶

走個陣仲買必達士既木槺蛋糕,同樣好貴~因為相隔太耐我只記得貴。而忘記價錢!哈
拎返酒店慢慢嘆~

GOOD MORNING :) 又是美好的一天開始。。。
超級大圓球出動~


訓醒就去食午餐~今次訂左位於JW 酒店內既餐廳8 1/2 Otto e Mezzo BOMBANA, 原來呢間餐廳都幾威水架,澳門呢間係一星,而香港個間係意大利境外唯一一間既獲得米芝蓮三星既意大利餐廳,香港個間聽聞好難訂位~好厲害!講到咁。。。我好有興趣試,前一日姐係尋日啦~打去訂檯竟然有位~正呀![銀河優越會有折扣]

我地12點就到,佢地剛剛開門,全間餐廳無人既~正!


講真食貴野最抵都係食LUNCH~$380就已經有2個COURSE(包埋茶/咖啡),另外加$80會有款甜品,再加多$80又會有多杯WINE~相對黎講都算幾抵架喇!而且係食得飽既放心~因為有麵包籃任你食~哈哈!


有一星,環境當然好啦!我仲覺得呢度好靚好浪漫好高級咁~服務非常非常好!超貼心~細緻到有熱毛巾,放餐具又唔會大大聲,反正就好有禮貌啦!哈哈~



呢餐好飽既原因係有好好食既麵包籃,籃中有三款麵包及兩款脆餅,我大愛最左上角個款,係可以任食既,而每次係會一籃新鮮既俾你,所以係好飽。


 8½ Seafood Soup海鮮湯]非常鮮甜,上碟時海鮮還是生的,內有小片龍蝦肉、帶子、貝類及意大利青瓜粒,用熱騰騰既海鮮湯倒落去,立即熟左


老公既龍蝦前菜,不知味道如何


和牛紅酒汁配薯蓉,和牛係淋到入口溶左咁~上面薯蓉真的非常好食夠滑夠Creamy



為肚裡面果個食左餐豐富大餐表示好高興


LUNCH SET係包一杯餐飲既,可以叫咖啡/茶
老公既cappuccino,有埋餐廳名做裝飾點綴


餐廳用上tea fote,高級既立體茶包,有埋視覺上既享受。



呢一餐好滿足呀~食貴野就真係要揀午餐,價錢化算好多~



加$80又可以加份甜品,呢度既甜品都好出色呀~特別鍾意朱古力個款甜品


食飽飽打算無咩做去游下水,點知天氣真係好好好好凍,溫生都堅持叫我落黎行轉,仲換哂泳衣咁。。。傻傻地既,完全唔驚會凍親我既~最傻係我聽佢話。



最後我縮埋一邊,仲要好大風呀~寒風大到~


唔怪得無人啦~凍到人地都俾杯熱水我地呀!


傻人真係有落水,我見佢仲好輕鬆咁游走下,唔使5分鍾立即凍到彈返上黎~哈哈~好白痴!



到晚餐。。。都話淨係食架啦!哈哈
晚餐去左已經幾年前去過既葡國美食天地 ↓ ↓ 
不過無訂檯被安排坐街,都好丫~ 可以睇街景~

葡國美食天地 A Petisqueira  
地址 氹仔舊城區生央街15C-D號 TEL:  2882 5354

我睇返就記得溫生好鍾意食呢款葡式海鮮飯, 我仲話煮俾佢食添。。。我呢加記得等過兩日煮先~

好餓。。。狂食!燒雞YUMMY~

嘩!好飽~


食完行返去酒店~見到莫義記上面有條樓梯,整左好多LED燈既裝飾上去,係就係好靚,但睇好喇~記得眼看手勿動。



又是一個GD MORNING~
終於準備返香港。。。我阿媽好擔心我,驚我係澳門生仔~哈
咁大個肚當然要影下相先啦!


睇返D相好懷念小溫子淳淳係我肚入面呀~真係好神奇~
呢加已經就快三個月,EE哦哦咁講野~



媽咪LOVE U BB



二人世界。。。我個鼻大到成龍咁呀~頂!



HEA到CHECK OUT先走,因為要去名廚都匯食LUNCH BUFFET
嘩!好放縱咁食,但都堅持唔食刺身既~哈!
名廚都匯係JW酒店1樓,我前一晚見晚餐好多人食~好似有生蠔,不過午餐就無啦~反正二佰幾蚊有咁多野食,都算好合理~除左甜品好普通之外,其他都好食既~
切牛個位廚師仲細心到切全熟俾我,係好細心好多謝,不過咁熟好鞋呀喂~

名廚都匯 Urban Kitchen
地址:路氹城「澳門銀河™」綜合渡假城澳門JW萬豪酒店1樓 電話號碼 8886 6228

前菜總類好多~


冷盤咁咁多海鮮食,真係抵哂~



飲品都幾特別,我仲叫左杯香蕉奶昔,好好味~
飲品任飲,仲有港式味道~所以奶茶/檸水都係自己去拎~
熱食都好好味~係個口水雞無味既~
咁既價錢,我接受~哈!



右上角的細心全熟牛柳~哈
左上角好飲香蕉奶昔~
左下角自己拎既熱檸水
右下角既食到好飽既大肚婆
哎呀~自己睇自己個卜都想去澳門,仲想帶埋個仔,等我計劃一下先~哈!


留言

  1. 大住肚去澳門玩下都唔錯呀,輕輕鬆鬆行下食下嘢都唔錯^^
    酒店真係幾好喎,新年去價錢就幾抵啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 近近地去玩下⋯⋯⋯生左呢 心掛掛個仔架 哈哈

      刪除
  2. 成日都覺得澳門無咩野好玩, 但次次睇完小溫太個BLOG都有衝動再去...哈哈!!

    回覆刪除

張貼留言