[育兒] 小溫子。TWO MONTH


[育兒] 小溫子。TWO MONTH


真係話都無咁快,已經兩個月喇!小溫子已經慢慢一日一日長大,而且每日都有不同變化,剛踏入兩個月開始識認媽媽既聲音,眼神跟蹤媽媽既聲望住媽媽~嘩!好冧呀!本身個人都無咩記性,生埋更加差~哈哈!所以兩個月有咩變化,我覺得係夜晚訓得長左,食奶既份量都係咁上下(都咁多,食到我乾哂~哈),大小便都好好,大便少左勁多,好爽呀!(工人姐姐最爽,唔使換片片換得咁密)越來越好力~手橕腳橕好好力~身長左好多,最叻叻個月半月個陣去左打針(六合一)加食輪狀,打針喊左一聲就收聲~嘩!我仲拍埋片,事關我阿媽姐係小溫子婆婆話見到小朋友打針好心痛,會喊~我又無~哈哈!唔好覺得打針針係慘事,要勇敢面對就唔怕喇!不過最緊要係唔好訓訓下俾人拮,要整醒BB,俾著係大人訓訓下俾人拮一野,都嚇醒左啦!足兩個月個陣都去健康院打左支十三架,個次我擔心D,眼見支針好粗下,哎呀!打落去個下真係喊得好大聲,不過好快又收聲飲奶奶~好彩咋!哈哈~個下堅有D心痛!


紀錄 

餵食:滿左月開始要加到140ml,直到現在(好大食架真係,重點又要食得落),一日大約食6—7餐,隔3—4小時

媽媽奶:被小溫子追奶追到媽媽都乾,哈哈!基本上每日都有800—900ml

睡眠:日頭訓少左,每日要傾下計,要抱下氹下先訓,接近兩個月開始夜晚訓到5個鍾以上,接近戒夜奶時間不遠喇~


2016。5。14
。TWO MONTH。
DAY62


肥豬仔~


媽媽攬實影相相~(當媽後疊字是少不了)


嘩咁快兩個月~實在太好~
媽媽我已經可以重出江湖四圍去,不過都被泵奶限制住~


好得意呀~小溫子同媽媽一人一邊拎住影,當時唔知~睇相先知,哈哈!


沖完涼好眼訓呀~


好肥美呀呢個BB~


小溫子:咩事呀~我知我兩個月大喇!媽媽~


小溫子:爸爸你返黎喇~好掛住你~
爸爸表示好冧~好好冧~非常冧



2016。4。26
DAY44
去搵劉醫生打針針,媽媽我準備好喇~

媽媽抱住樂觀既心情去帶個仔打針!係等候房一直等待~點整都唔醒!


去磅個重先4.84kg~


見醫生喇~幸好俾醫生檢查個陣醒左,睇下個屁股仔光滑返哂喇!


小溫子:你邊位?


打針喇~勇敢!哈哈


打完針等食輪狀~爸爸要錫返個仔~


好叻呀小溫子~


父愛~


打完針走喇~影返張相先~


返屋企後好好訓,幸好都無咩扭計


獎勵一張貼紙~哈哈



留言

  1. 同你有D似樣喎~~好精靈!

    回覆刪除
  2. BB 打針無喊咁叻叻 , 抵錫呢~!!

    回覆刪除
  3. 小溫子比較似媽媽wor! 好可愛~~

    回覆刪除
  4. Sorry 無意中睇到你個blog
    請問你係點樣由500ml追到8-900ml?
    一日泵幾多次?瞓好多?定係食左咩係增奶?thx thx

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個陣一日泵4-5次,勁飲湯水呀~ 咩都加通草。無咩特別野~都係魚湯~
      我都算訓到覺。因為夜晚有陪月姨姨,我通常唔會起床,一訓訓到第二朝先起身泵.但就硬到爆,泵完又鬆返哂。

      刪除

張貼留言