小溫子彌月宴 ♥ Happy ONE month


15 APR。2016

時間話都無咁快小溫子已經滿月喇 ! 
數數手指已經做左人42日媽媽, 習唔習慣呢 ? 咁就當然唔慣啦 ! 
起初生完係醫院個三日係天堂, 完全唔需要睇仔, 堅爽
返到屋企開始唔習慣, 話哂都多個人仔, 好多野要配合佢
又坐緊月呢, 我算幸運架喇~ 
身邊有好多家人幫忙, 但都好攰~ 原來阿媽真係唔易做。

原來正式滿月係昨日14號既, 不過爺爺話15號日子比較好, 而且又星期五可以方便大家放工放學, 聽日又放假大家都輕鬆, 又好啵~ 最緊要大家都出席到就得啦 ! 日子對我黎講無咩所謂。
小溫子滿月一家人開心食餐飯就夠喇~ 所以無咩準備~ 一切從簡~

出發去食飯之前係屋企影下相先 :) 


my lovely boy 都係訓覺覺豬~ ♥媽咪love u


anson哥哥幫我影多幾張相丫~ 訓得好淋呀~


彌月宴我地揀左聘珍樓, 一來近近地, 二來環境舒服~ 
小溫子落到黎都係覺覺豬~


我同老公送左如意俾小溫子, 等佢聰明伶俐, 哥哥嫂子都送如意俾小溫子 (好多謝:) )
小溫子心口份量十足~ 哈哈~ 感謝大家厚愛 

齊人之後我地就安排切蛋糕影下相喇~ 
我訂左個小馬騮蛋糕, 仲有Cupcake等大人細佬一齊食開心下~ :) 
蛋糕係Phoenix Sweets訂既, 呢款係Little monkey butter cream cake (flavor: Vanilla)
同埋cupcake for baby boy , cupcake唔太甜好好味~ 我試左朱古力味好正 !
butter cream cake大家都讚好味, 通常靚又未必好食~ 幸好搵到間岩心水既~


Happy ONE month
Little monkey little wan :)


一家三口合照 :)
小溫子 爸爸媽媽祝你身體健康 聰明伶俐



哈哈哈~ 學小溫子一齊擘大口得個窿



婆婆係最佳餵奶專員~ love u 媽咪


呢班大細佬坐埋一圍, 圍威喂~好開心呀 ! 可惜我要坐主席位~ 哈哈 !


小溫子有哥哥家姐錫好幸福~幫我鍚住細佬 :) 乖~


今晚實在好開心 一家人一齊食飯, 簡單就係最快樂




留言

張貼留言