[生產] 小溫太產下小溫子 完整紀錄。文多慎入


[生產] 小溫太產下小溫子 完整紀錄。文多慎入


2016年3月14日我們的寶寶出世喇。
一轉眼寶寶就快滿月了,為左紀錄我生仔時既一切決定寫篇卜記得,生仔真係令人一生難忘,除了痛,還有無盡的甜。

我生仔算非常順利,由本來既剖腹生產變自自然分娩,在毫無準備下當天晚上直接生左小寶寶出黎,時間一切來得太快,快得好像一場夢。

寶寶預產期為4月13日,原本決定4月1日開刀生,因為驚痛,4月1日剛好為38週最快既開刀日子,但寶寶實在太期待來臨這世界,係35週5天就搶閘出世,足足早了一個月,係早產嬰兒,感恩寶寶非常健康,磅數亦好夠可以跟媽媽當天一齊出院。

3月14日當天下午原本無所事事既我,決定訓個下午覺,訓醒大約3:30PM去廁所時發現紙巾上有血,真係非常少既血,不過都擔心就係見紅。返房後立致電診所,姑娘叫我立即到診所見醫生檢查,
心諗應該無事既,完全唔覺得見紅係一回事(冷靜狀態)
立即致電老公叫佢立即去診所等,
但都驚去既途中有其他狀況,
我決定帶埋姐姐一齊出發去診所有個照應,
上到的士既途中已經覺得肚好似有M痛既感覺,
突然又感覺到好似有水慢慢流落黎,
唔理咁多拿拿聲上診所做檢查,
同一般產檢程序一樣,先驗血壓、驗小便再等見吳醫生。
一入到去見到吳醫生講下個狀況後就照陰照檢查,
點知打算除褲個刻,我又感覺到好似有水咁流出黎,
為左唔樣衰,我同醫生講我急尿要去廁所先,
一去廁所用力以為真係小便,但我發現真係唔係喇!
我好肯定係穿左羊水,立即出返去同姑娘講,
醫生馬上幫我做檢查,先照超聲波睇下寶寶既大細磅數,
再照陰超睇,已經穿左水,開左2度,要立即去醫院生。
吳醫生都有講因為未足月,早產嬰兒有一定風險,
不過見寶寶既大細狀況建議我順產,
但我又未驗B鏈,因為36週先做呢個檢查,
但都唔理得咁多,一切既入院文件醫生幫我安排,
呢個時候我同老公就立即趕到醫院準備生仔喇!

去到仁安姑娘立即幫我做登記,登記時已經開始出現陣痛,
大約5分鍾左右一次,之後時間越來越短就痛一次,
痛既感覺係似十級M痛帶點失控感。
之後被安排到侯產室,
姑娘話我今晚就生得,一切黎得太快,
完全無時間去紀錄低一切,
因為太痛,但我又唔敢大叫,我怕生個陣無力,
最多都係深呼吸,一痛就捲埋一舊,出汗出到全身濕哂,
換好衫上床訓低後就安胎心機,聽住BB既心跳聲,
之後姑娘教我聞笑氣,之後又幫我驗B鏈不過報告又要等聽日先出,
姐係生完有B鏈既話先再解決(幸好我無B鏈)
之後有位好唔耐煩既姑娘黎幫我種豆(中左都用得著,因為當晚發燒要吊鹽水),
之後再抽血等,抽血個姑娘好好,教我一唔痛就聞氣,
因為痛緊個陣根本無辦法去用力聞氣,好似個癲婆咁狂抓張床,
我老公不停係耳邊叫我放鬆放鬆同埋對住個肚講:BB乖呀!快D出黎喇!媽媽好痛呀!
雖然老公幫唔到我,但有佢係旁邊點都安心D,
因為痛到好慘,又唔叫得,密密地痛後我終於見到醫生黎到喇!
見到醫生好似見到一度曙光,忍唔住同醫生講,我好痛,你俾我開刀啦醫生!
醫生堅持你得架喇~BB好細之嘛!無問題架,放心一定生到。
個陣先係開到4度,漫漫長路呀。。。。。
我已經無留意時間,只係覺得過得好快,
痛痛下又一個鍾,一痛到頂唔住就叫姑娘黎幫我睇下開左幾度
4度維持左好長時間,到醫生又黎既時候,叫我張開腳做檢查,
原來係人手穿水再幫我加快開既度數,
唔知醫生點整,但我只係知道我痛到大叫,
痛到眼淚水都標出黎,
嘩!我生仔竟然一句粗口都無講,可能痛到唔識表達~哈哈
當醫生隻手出返黎,我立即唔痛仲鬆左口氣舒服左,
不過轉過頭又痛過~慘~
醫生笑笑口話好快架喇~忍多陣啦~好快生得架喇!整痛你唔好意思呀~
又再等等等,越來越強烈既M痛,
老公幫我瘋狂地聞笑氣,因為我痛到無力聞,
聞到個人暈暈地仲想作嘔,口又乾唔俾飲水,
到我暈到咁上下痛,又要姑娘黎睇下開到幾度
開到6度,7度,8度我越來越痛但又好開心,
我心諗我就黎到終點喇!痛住期待9度既來臨~
大約8:45PM我終於等到入產房
雖然好痛,但我知我打完大佬就唔痛架喇~
我已經合埋眼忍痛後被推出侯產室,當時我聽到屋企人既聲音叫我加油
但我都無望佢地,因為我要忍痛~哈哈
到入左產房,姑娘就話已經到左9度喇~過多陣就生得,
就幫我較好個床位,叫老公入黎陪我,教我一陣用力,唔好大叫,
好似急大便就要用力,
當醫生同兒科醫生都到左,雖然自己好痛,但睇到佢地笑笑口好輕鬆咁,
個人自然無咁緊張,我天真到覺得有醫生係度我一陣生仔唔會有咩難度啦!
到最後我發現用力用到想斷氣,
浣腸、剪會陰、插尿喉我全部都做齊,不過呢D都係小事,
仔都生得出,其他一切變得好小事!
到真係痛喇~就要用力,兩位姑娘不停推我個肚出,
我自己不停用力,
你會見到大家都好努力為你去做生仔呢件事,
我就唔可以放棄!
我老公一直係身邊抬住我個頭叫我用力,BB就出黎架喇!用力用力~
經過幾番既用力用力,醫生話見到頭髮但我又無氣繼續,
到最後回一回氣再用力推哂所有力落下面,
我以為要繼續,點知我已經生左,個頭仔一出,
我再大叫痛左下,我見住BB出世個下,醫生整開條臍帶,
出左黎我成個人同個肚輕鬆哂~好爽!
BB已經哇哇聲喊~呢個時候姑娘立即抱佢黎放係我心口,
雖然BB好醜,但我好開心,又未有話感動到喊既,
係好開心,但又好陌生,呢個就係我個仔。

當個人清醒返,開始同醫生姑娘傾計,
麻煩哂同辛苦哂佢地咁幫忙,好感激大家,
BB係我心口一陣,姑娘仲將佢錫左我一啖,辛苦哂媽咪~
個下好SWEET,之後就交到旁邊兒科醫生手中檢查,
兒科醫生檢查完過黎講BB健康,重2。63KG
之後姑娘又抱返俾我地,幫我地影相,
生完仔無理由會靚住咁影,所以人生樣衰但好值得紀念!
影完又放係床仔俾我老公影佢,我仲叫佢拍片(只係影住BB),
俾我地影下相都係為左分下我心,
因為呢個時候醫生幫我聯緊傷口,雖然我都感覺到支針吉落黎再穿線個下,
但又唔係真係好痛,下面仲邊有感覺丫
望多兩眼個仔開心下好過~哈哈
生完我就好輕鬆喇~好似無事發生過一樣~
哈哈~完成哂之後BB就安排放到育嬰室
媽媽我就可以休息喇~我個人比較放得開,唔會因為掛住BB而緊張
我只知道我要休息!太攰喇~
被推到房後大家都仲未走黎睇下我~實在太窩心~

因為我入住雙人房,幸好旁邊的太太好好人,之後開始有姑娘不停入黎量血壓心跳,因為我生完跳一直都跳得好快,再夜D發現原來有發燒,吳醫生開藥同吊生理鹽水,一晚過後第二朝10點我先落得床,已經再無發燒喇~



小溫子多謝你走進爸爸媽媽的生命裡,有你我更覺生命的圓滿幸福





頭先大家係產房門口都好緊張,但仲好開心咁自拍,哈哈~佢地係產房門口不過行來行去,連姑娘都忍唔住幫佢地睇下我生左未~哈哈哈!


生bb前一晚影既,好懷念大肚既感覺,好幸福!



生完水腫久久不退,仁安有安排親子時間,我同老公第一次入去抱bb,真係好感動!


紅卜卜既小寶寶就係我個仔喇!好開心可以做你媽媽~

留言

  1. 恭喜溫媽媽溫爸爸!靚靚溫媽媽好叻呀!我要畀一百個like! 哈! 話咁快BB Wan 就滿月喇,祝福 Aiden BB 健康快樂!聽教聽話!同埋祝福小溫家時時刻刻美滿幸福!

    回覆刪除
  2. 恭喜溫太,祝BB健康快樂成長﹗

    回覆刪除
  3. 恭喜CINDY~~你好叻叻呀。 祝BB開心快樂健康成長

    回覆刪除
  4. 恭喜你呀!好sweet~~你好厲害,好好坐月呀^^

    回覆刪除
  5. 恭喜哂,心路歷程好詳細又幽默,仲有好多唔識嘅名詞......
    再次恭喜,祝一家人永遠幸福快樂^^

    回覆刪除
  6. 小溫太你好叻叻呀, BB真係鍚住你, 唔駛你痛足一日一夜, 真係一個乖乖B呀, 祝BB身體健康, 開心快樂呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. BBwan好乖仔 唔敢玩阿媽太耐~哈哈

      刪除
  7. Congratulations! 歡迎加入媽媽行列! 當年結婚blog的好多朋友都做咗媽媽啦! =) 休息多啲,揍小朋友是持久戰呢! 加油!

    回覆刪除
  8. 恭喜小溫太呀, 母子平安~~~

    不過...肥人睇完大家既生產過程, 絕對係嚇到退後左唔止十步呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝 大肥人 唔使驚啦 真係生個下已經唔理咁多 所以做媽媽就係勇敢

      刪除
  9. 恭喜哂 Cindy , BB 好可愛呢 , 祝BB 快高長大 , 身體健康呢~!!

    回覆刪除
  10. 恭喜哂~ 生仔好辛苦, 但帶到BB來到世上, 甚麼辛苦都值得~~ 祝BB健康開心, 快高長大, 加油~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係架!我呢加終於明白,你BB幾好嗎?

      刪除

張貼留言