2015 Wong's Family Phuket Trip Schedule ● 布吉自由行 《行程、租車、電話上網卡、酒店、SPA、按摩》


十月尾既時候我地一家十口決定黎過FAMILY TRIP , 真係好耐未試過一家人一齊去旅行, 對上一次已經係2003年北京, 個陣時仲好細個咋 ! 自從養左黃BIBI, 總要有人留低陪佢, 幸好我地人多, 所以成日都有唔同組合可以一齊去玩, 今年仲好好彩有位姐姐幫我地照顧黃BIBI, 等我地安心去旅行 ! 真係好開心 :)  而我今次仲帶多位小BABY一齊同行, 哈哈, 個陣四個幾月, 都好穩陣, 出發前只有少數朋友知, 知道我大肚既朋友仔仲提我唔去坐TUKTUK, 唔好飲個度既水 (好有難度, 因為我第一日已經忘記左) 小心飲食, 唔好食海鮮同飲凍野, 驚我水肚不服, 哈哈 ! 因為我第二日係當地食飽飽 (除左坐TUKTUK其他都做齊左) 見得閒有時間先UPLOAD返第一日既相上FACEBOOK, 我朋友立即再提我, 哈哈哈 ! 幸好我身體適應能力強, 無水肚不服, 不過都好多謝我位好姐妹, 真係好sweet heart ar Yuki :3

一行十人五日既布吉之旅, 雖然短暫但大家都玩得好開心, 咁我就開心喇 ! 最緊要大家滿意我就滿足喇 ! 今次最開心入住到間靚靚villa , 我特別安排每pair一間villa, 仲要有獨立游泳池, 真係好開心呀 ! 今次行程唔係好多, 都係享受返酒店或者食下野, 按下摩輕鬆下。




租車

今次我地租車係
普吉伟林旅游潜水服务中心 
http://www.williamdiving.com/

接送機 (參考以下網站)
http://www.williamdiving.com/html/2014/jiesong_0617/9.html

費用 : (單程) 850 baht - 1000 baht (視乎酒店區域)
我地就係 850 baht (單程)
(來)機場到Sala Phuket Resort & Spa
(回) The KEE Resort & Spa 到機場

另外到第三天我地安排包車出返去笆東市中心, 中途安排去做SPA
(包車5小時)2200bath 

第一程係機場接機時已經要收哂之後既包車錢, 所以要記得準備定足夠既現金, 我地租既車可以坐到10位乘客, 擺到8-10件行李。車箱位置都舒適既, 大家去布吉想方便d, 我都推介呢間租車, 重點email係用中文send, 仲方便 !

要提早預約可send email登記 , email : phuket_william@hotmail.com
留客人的名字、人數,酒店英文全名、日期、航班時間、email address等資料



電話卡

我地係香港買定, 深水埗檔口仔有售, dtac可以7日任用4G, 接收得幾好, 重點唔使去到布吉排隊買, 香港買定先過去。 



酒店

SALA Phuket Resort and Spa
(25/10-27/10 2 nights / include breakfast)
room type : Sala Pool Villa / 1 Bedroom Duplex Pool Villa Suite
address : 333 Moo 3, Thalang District, 邁考海灘, 布吉, 泰國 83110

呢間酒店我地一共訂左5間房, 分別4間 Sala Pool Villa & 1間 1 Bedroom Duplex Pool Villa Suite, 原本想訂2間 2 Bedroom Pool Villa Suite (咁就可以四個人一間 Villa兩房用), 好大間架, 可惜遲左訂, 無哂, 最後唯有每pair一間獨立Sala Pool Villa , 都係加多少少錢。

其實酒店有間叫 Garden Pool Villa會平幾百蚊, 面積差不多, 設計亦差唔多, 原來係Garden Pool villa樓上會有間叫 Deluxe Balcony(呢隻房沒獨立泳池) , 而 Sala Pool Villa 係獨立屋, 絕對夠哂私人空間。

因為訂左4間Sala Pool Villa , 最後我同老公無哂房, 只可以揀再貴少少既1 Bedroom Duplex Pool Villa Suite , 係複式一房泳池別墅, 全間酒店只有兩間, 手快有心慢無喇 ! 雖然貴左D, 但都好值得, 因為佢地當正我地間房係大本謍, 經常都會留係我地房, 重點佢地間房都好靚, 但又鍾意一齊窩埋一齊~ 哈哈 ! 好開心 !

1 Bedroom Duplex Pool Villa Suite
房門口

床位於二樓, 房間空間感都好足夠

訓醒可走出大露台


旁邊有個超大半露天浴室, 如果你揀呢度浸浴就要落簾喇 !呢度既沖涼位係埋邊, 唔會露天


樓下都有浴室, 游完水可以係度沖下身同浸浴, 不過呢度沖涼就係露天既


旁邊有張大搖床 , 得我間房有, 所以大家都好鐘意玩, 訓係度休息一下, 都真係好嘆架 !


旁邊就係游泳池, 自己鍾意點游都可以, 呢間VILLA我好推介 ! 最岩一家大細黎玩, 真係好開心, 等BB出左細大少少我都會帶佢黎一次先 :)


到介紹下佢地既房間喇 ! 每間都一樣, 只係位置不同, 佢地當然相當滿意我安排既VILLA, 黃爸媽每朝早仲要游返幾轉水, 真在高興 !

Sala Pool Villa 
一入VILLA門口就係大游泳池, 好正呀 ! 其實住呢間我覺得都好足夠 ! 


房間好舒服


浴室會係泳池旁邊, 仲有靚靚水間燈, 夜晚氣氛會更好 



The KEE Resort & Spa 
(27/10-29/10 2 nights / include breakfast)
room type : Deluxe City View Room
地址: 152 Soi Post Office Thaweewong Rd, Patong, Kathu District, Phuket 83150
泰國 電話:+66 76 335 888

THE KEE RESORT係好朋友推介既, 我都覺得好方便, 位於笆東市中心, 呢區好旺, 不過一到夜晚就好嘈, 真係好勁既音樂, 同埋有條路行入酒店會有好多SEX SHOW店/酒吧 ! 但的確位置好方便, 行出笆東海灘都只係5-8分鍾就到。呢間好多外國人住, 香港人不多。


有泳池酒吧, 好多外國人聚埋一齊


我地BOOK左5間都係Deluxe City View Room, 房間都算大, 而且有露台, 我地訂city view可以望到園景, 大家都係同一層數, 非常好 ! 今年十月係我同老公相識十週年, 酒店幫忙安排佈置, 非常貼心。


浴室位置可以變開放式, 空間感就會大好多


空間感都足夠


露台可以把酒談心 :)


我地房既景觀, 望泳池



Spa

The Oasis Secret Garden Spa
(Laguna, Bangtao Beach) 
Spa Treatment: 
Oasis Pampering 2.5 hrs. for 9 people 
Radiant Motherhood 2 hrs. for 1 person 
Number of People: 10 (5 rooms)

之前係BANGKOK都試過THE OASIS, 覺得好舒服, 所以今次決定帶大家黎做下SPA, 享受一下。今次揀呢間SPA係因為以室外環境為主調, 好似置身大自然咁, 好舒服呀 ! 真係好值得黎呀 ! 

WELCOME DRINK


首先填好資料, 要按既力度, 就安排入房喇



呢間OASIS SPA以戶外環境為主調, 好似置身大自然既感覺, 好舒服


露天淋浴間, 好原始既感覺


按摩床景觀望湖景 


孕媽咪只可提供椰子油按摩 , 好貼心, 價錢可參考OASIS SPA網站


Massage

呢間Mango massage位於笆東THE KEE RESORT 對出往海灘方向既位置, 走前黎左按下腳輕鬆下, 大家都好滿意 ! 而且價錢非常便宜, 好推介 ! 地址我搵唔返, 如果住我地個間酒店到時再問下就好易搵到~



FOOT MASSAGE 90MINS 450BTH


環境乾淨舒服



留言

張貼留言