[食譜] Chocolate Brownie 巧克力布朗尼


[食譜] Chocolate Brownie 巧克力布朗尼

前陣子朋友學左整美味杯子Brownie, 我都心思思跟食譜學整, 整完又想試想整到好似街買既mrs frelds 既Brownie, 面同底係脆脆既, 中間係軟滑既, 俾我搵到個好好味既食譜 (布朗尼 Brownie) 感謝blogger Bon C的分享, 此食譜同時出自於Blogger 妞仔的甜品書, 我已經決定買本甜品書好好學習一下, 閒妻我實在太閒, 要搵野學下 ! 哈哈 ! 做甜品最開心係同屋企人朋友分享, 真係十分享受滿足。

今次呢個Brownie真係好好味, 好味到連續四天為屋企人、朋友做此甜品, 就知好味程度有幾高, Brownie主力以朱古力為主, 朋友有介紹我買法國朱古力同可可粉, 效果會更香更濃, 的確如此, 因為我家中之前仲有比利時朱古力同可可粉, 只係唔同朱古力同可可粉, 真係差好遠, 因為焗個陣既問題非常香, 全屋都係朱古力味好幸福, 法國朱古力做出黎效果同味道都更佳, 為左好味貴少少都值得 ! 做法亦非常簡單, 飯後配上一球雪糕更是宴客之選。




材料:
無鹽牛油 120g 
55%法國黑朱古力 120g 
蛋 2隻 
啡糖 150g 
中筋麵粉 60g 
法國朱古力粉 20g 
鹽 1/4茶匙 
已烤合桃 40g [未烤過可放入焗爐烤15mins]

做法: 先預熱焗爐180度15分鐘

1)將朱古力同牛油隔水加熱整溶 
2)糖加蛋用電動攪拌機搞至奶白色 
3)麵粉、朱古力粉、鹽過篩後倒入再攪拌 
4)將朱古力牛油漿倒入再攪拌 
5) 加入合桃輕輕拌勻 
6)180度焗30-35分鐘即可 焗完放涼後再切即可



1)將朱古力同牛油隔水加熱整溶 



2)糖加蛋用電動攪拌機搞至奶白色 



3)麵粉、朱古力粉、鹽過篩後倒入再攪拌 



4)將朱古力牛油漿倒入再攪拌 





5) 加入合桃輕輕拌勻 





6)180度焗30-35分鐘即可 焗完放涼後再切即可





香噴噴brownie即成 :) 好香呀 !



放涼後切粒粒方便食


配上合桃真係好夾, 我下次試下加香蕉先 :)



聖誕節就係做呢個咁好味既甜品, 大家都快點試下整



留言

  1. 我成日都諗住整呢個, 不過次次都係都得個諗字...哈哈!!!

    回覆刪除
  2. 你整得好靚喔!可惜我屋企冇焗爐,整唔到要焗嘅甜點… 想食唯有買喇!

    回覆刪除
  3. 見到又流晒口水添, 真係好正!!!!回味中~~~~

    回覆刪除
  4. 小溫太,小高來了 ~
    嘩 ~ 好衰架....咁樣引人吔,好想好想食呀!

    回覆刪除
  5. 隔住個mon都好似聞到香味~
    恭喜你有左小寶寶~祝小寶寶健康出生~快樂長大~~

    回覆刪除
  6. 睇落又唔係好難整 , 不過要有時間先可以整到呢 , 睇見都想食呀)))))))

    回覆刪除

張貼留言