[分享] 小溫太孕期必備的皮膚保養品、選購衣服


[分享] 小溫太孕期必備的皮膚保養品、選購衣服

先來描述自己的皮膚狀況

● 從懷孕開始剛三個月前朋友狀態並沒有很差, 只是臉頰左右兩邊有一至兩粒荷爾蒙豆豆, 非常硬帶點紅紅的, 辦法只有等自動消失, 因為真的沒有任何處理辦法, 反正過了自然就好。還有下巴位置會有因懷孕荷爾蒙產生的粒粒, 除了基本清潔做足, 主要就是保濕,, 多飲水都有幫助。


 Cle de peau 

● 懷孕後很多準媽咪都好擔心皮膚質素變差, 我也是其中一位。一早已經認識 cle de paeu這品牌, 已聽朋友口中說有多好用, 用後皮膚有多好, 當然我眼見也是事實, 唯一考慮是太好用, 價錢亦不便宜, 但為左皮膚我終於失守, 本來只敗了 gentle balancing lotion & le sérum (le sérum剛好有特別版裝, 送了少許sample) 剛好朋友在日本幫我買埋Day cream & Night cream, 卸粧乳霜, 溫和潔面泡沫,原因好簡單實在太好用喇 ! 皮膚粒粒消失了, 皮膚變得更白滑, 皮膚質地變好才令我失守。 幸好有cdp, 可以令我於孕期保持皮膚白滑夠保濕, 一切都值回票價。

大致上我每天都有用到, balancing lotion都用到第三支, 暫時無其他可取代, 哈哈 !

- 卸粧乳霜 (化妝先用)  
- 溫和潔面泡沫 (around兩個月一支)
gentle balancing lotion (around每月一支)
- Day cream (around兩個月一支)
- Night cream (around兩個月一支)
le sérum (隔日用, 太貴 )

其他我無影相, 想參考下可以睇網站 ↓↓↓
cdp website : http://www.cledepeau-beaute.com/hk/products_skin/

我都係香港專門店買過一次, 其他都係日本買返黎, 日本價錢大約香港8-7折左右, 如果可以就叫朋友幫忙帶返香港, 真係平好多, 如果你好似我咁用的話。


 CLARINS 

當懷孕後好多準媽咪都好擔心白白既肚皮多出幾道妊娠紋, 我當然都係其中一位。未懷孕前已經知有妊娠紋這回事, 亦打算一懷孕就開始塗, 可惜懷孕初期的不適, 令人完全提不起勁, 更不要說塗妊娠油, 根本就忘記妊娠紋這回事。當懷孕三個月後, 人精醒過來, 亦收到朋友送俾我既懷孕禮物 (好貼心的姐妹) 就係CLARINS調和身體護理油同抗紋身體乳霜 , 一收到我就開始用, 已經每晚用, 只有肚底有數條慢慢走出來的紋, 暫時肚皮九成白滑, 只有肚底有紋, 調和身體護理油同抗紋身體乳霜還是很用處的。

● 我的用法是每晚沖涼後 , 身還是濕的時候先用調和身體護理油由肚皮下到上塗, 慢慢輕輕按摩, 再用毛巾輕輕印乾身上的水份, 再用挺胸緊緻乳霜胸部塗上, 再用抗紋身體乳霜於肚皮塗上

原本只有用調和身體護理油同抗紋身體乳霜, 後來跟懷孕中的朋友逛街時, 她說現已於胸部塗緊緻乳霜, 因為胸部都會因脹大而產生妊娠紋, 我知道後後悔到不得了, 仲以為生完先用, 生完再用都救不了多少, 唯有及時補救, 二話不說走到CLARINS尊櫃, 幸好聖誕做孕婦優惠套裝, 實在是幸運 ! 買回家就立即開始用, 暫時見效果還是不錯, 皮膚吸收得很好 。



 抗紋身體乳霜 
 Stretch Mark Control 

乳霜有助提升肌膚彈性,並預防妊娠紋形成 皮膚類型: 一般肌膚, 乾性肌膚, 混合性肌膚, 油性肌膚 質感: 乳霜 CLARINS獨家的岩高蘭漿果萃取有助於改善因懷孕、青春期或體重浮動而產生的白紋。促進膠原蛋白纖維的增生,有助提升肌膚彈性,並預防更多白紋生成。撫平並紓緩緊繃的感覺。不含香料。 如何使用 雙手平放在下腹腰部或大腿內外側等處,塗抹上宛若新生無痕霜,上下緩慢輕壓並搓揉肌膚,即可激活肌膚,預防紋路發生。
(copy fr website)



 調和身體護理油 
 Tonic Body Treatment Oil 

 緊緻、調理與改善肌膚彈性,撫平妊娠紋的痕跡 皮膚類型: 一般肌膚, 乾性肌膚, 混合性肌膚, 油性肌膚 質感: 精油 CLARINS最暢銷的芳香精油,含有100%純植物萃取,包括迷迭香、天竺葵和薄荷,可緊緻、調理與改善肌膚彈性,撫平妊娠紋的痕跡。 榛子油鎖住水分,使肌膚觸感柔軟光滑。 天然植物芳香帶來全面的愉悅體驗。不含防腐劑。 如何使用 建議於早晨使用在潤濕的肌膚上,配合多功能按摩板,最好再以冷水由下往上來回沖,效果更好。(copy fr website)


 挺胸緊緻乳霜 
 Bust Beauty Firming Lotion 

瞬間緊緻並調理胸部位置 皮膚類型: 一般肌膚, 乾性肌膚, 混合性肌膚, 油性肌膚 質感: 乳液 撐起胸部! 讓胸部回復到年輕時的美好狀態。這款晚間護理含有越南奶果與鐵力木萃取,形成「隱形胸圍罩杯」,瞬間緊緻並調理胸部位置,同時滋養並收緊胸部底部到下巴部位的肌膚。 持續使用,效果更為顯著。 如何使用 為達至更佳效果,建議晚上塗上。(copy fr website)



SÈVE 抗妊娠紋按摩油

選用有機認證的天然冷壓植物油,有效保存活性成份;並添加珍貴的苦橙花精油,提升按摩油滲入膚底層的能力,深層滋潤肌膚,同時提升肌膚彈性;紓緩因腹部脹大而引致的痕癢不適,同時有效淡化妊娠紋。適合準備懷孕、懷孕期間及淡化妊娠紋需要的女士使用。
–有效預防及淡化妊娠紋
–紓緩因腹部脹大而引致的痕癢
–滋潤肌膚及提升肌膚彈性
有效成份 : 甜杏仁油,玫瑰果油,小麥胚芽油,苦橙花精油。
(copy fr website)

SÈVE 抗妊娠紋按摩油亦係好姐妹送的, 剛好用完第一樽CLARINS調和身體護理油後, 就收到這支按摩油, 亦是每晚都有用, 現在買多左支CLARINS調和身體護理油, 兩支油就隔天用一支, 哈哈 ! 我個人覺得SÈVE 呢支油效果沒有CLARINS的效果明顯, 可能是全用天然成份, 當然效果沒有咁快見到, 不過以價錢考慮的話, 我會買CLARINS。


預防抽筋壓力襪 

● 應該有準媽咪跟我一樣上到六個月突然晚上會抽筋, 我已經試過兩次, 我於網上亦看過抽筋成因, 我相信係個兩日都行得太多, 而且晚上著裙訓覺, 唔夠暖 。當痛既時候立即叫醒老公, 可惜佢唔識令我隻腳放鬆, 仲越來越緊, 痛到我眼水都標出黎呀 ! 之後上網睇左教學後先知做法, 抽到痛個下真係好辛苦 ! 亦有朋友講可以著壓力襪, 可減低抽筋, 所以唔理咁多, 去左萬寧買左對, 好貴既壓力襪 , 暫時無法訓覺著, 好似仲辛苦 , 我都係屋企日頭著下, 暫時都仲OK , 無咩抽筋 。 不過我覺得可以唔買 !!!!



 Cle de peau Synactif 亮白淨化美容護理

這Facial 我都是被朋友介紹後去做的, 當然又係貴得黎好見效啦 ! 首次做仲會送一套五件裝既體驗裝Synactif產品, 試埋會仲想買synactif既產品, 不過實在太貴(一整套大約$16xxx), 最後我都係用返Basic line然後每六星期豪一次去做這Facial , 做完立即亮白不少, 保濕度立即提升, 皮膚好好, 而且好滑。 Facial price : $1200/次  大約最快六星期做一次便足夠, 而且每次要預約都好難, 真係要每次預早預約日子, 每次Facial時間大約45mins, 貴就貴在整個Facial用返synactif既產品, 最後個step會用1/5既晚間美容液用黎fu 全面mask, 即刻抵返哂 ! 哈哈 !


同埋我最喜歡Synactif既香氣, 係好清香既玫瑰味, 每次聞都覺得好享受。美容師每次都好貼心照顧, 當然孕媽媽她會更貼心, 暫時我做過兩次都係好滿意既, 農曆新年前已經預約定, 唔係實無位喇 ! 我知道買齊Synactif產品過左$16000就會送三次facial, Synactif產品每年只要用一套, 用哂可以停,再用返basic line, 因為都比較滋潤, 如果有興趣我覺得岩冬天用, 等下年先再考慮下啦 !


孕媽媽的衣服

當懷孕後, 起初頭三個月還是可以穿回以前的衣服, 會揀比較鬆身一點點的來穿, 但牛仔褲就著唔到喇, 會理由迫住BB。開頭我都有D頭痕, 到底孕媽媽既衫係邊買呢?特別係內衣,這些都是我初頭懷孕的煩惱之一,哈哈!最後都係問下媽媽級朋友知道好多大型連鎖店都可解決這些問題。


內衣:莎娜美
● 要買無鋼圈的內衣,因懷孕期間胸部有所變化,要揀著上身舒適的

內褲:百玲孕婦服裝
● 這間是朋友介紹我去的, 主力賣孕婦產品, 我只買了內褲, 非常大條, 聲稱可著到生, 質地棉質的, 透氣度OK就可以

衣服:MAMA Girl (台灣website)、H&M、ZARA、IT、NIKO AND
● 褲/Legging - H&M(mama line) 呢條專for懷孕媽媽, 有牛仔褲/Legging都有, 而且價錢好合理, 唔會似其他專賣孕婦裝咁賣到好貴
● 上衣/連身裙 - 我大部份揀上衣都係傘款為主, 咁肚肚就算再大都可以著到, 連身裙揀有彈性款式, 無彈性既都會買大少少, 再大d都著到。

Mama Girl - 好多靚既媽媽衫, 通常好快俾人買哂, 唯一唔好就係網購買返黎唔岩就浪費, 所以我只幫襯過一次
ZARA - 沒有專為孕婦設的衣服, 不過外國SIZE既衫我相信唔難搵到, 通常買連身裙/上衣
IT - 非常喜歡逛,主要行又一城那間比較日系 (有鬆身上衣/鬆身連身裙)
NIKO AND - 日系都係鬆身連身裙 

● 當然我買衫除左揀合適, 亦會等服裝店做優惠先去買就岩喇 ! 
 
以上全部介紹既都係我自己買自己試既, 覺得好用先介紹 ! 希望幫到剛懷孕又有煩惱的你 ! 哈哈 :)



留言

  1. Cindy:
    ~得知你懷孕嘅消息, 真係好感動. 非常替你開心!! 好好養胎
    ~雖然大肚, 但你着衫仍然好好睇, 你好識買適合自己嘅衫

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Vicky 多謝你呀!好耐無見你update喇!新年快樂

      刪除
  2. 外表唔覺有什麼變化,仲好精神添^^

    回覆刪除
  3. 小溫太,陀b陀得好靚女呀!陀仔仔嗎?
    朋友都送左支Clarins o既Stretch Mark Control比我,但我多數放o係公司做後備!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係仔仔呀 ! 哈哈~ 好叻叻呀你~
      快d用啦~ 真係幾好用~

      刪除

張貼留言