[十九週六天] 妊娠糖尿入院測血糖 ● 廣華醫院


[十九週六天] 妊娠糖尿入院測血糖 ● 廣華醫院
24 November, 2015


上回講到我中左妊娠糖尿 ,第二日已經要入院見營養師聽講座, 會教你每日食野既份量要為持係1800 kcal, 一共食足六餐, 當中包括早、午、晚正餐, 每餐中間要加小食, 晚上仲要宵夜。 放心, 絕對飽肚, 只係食得清淡少少, 同埋每餐(包小食)時間上大約2 - 3小時左右就食一餐。 

見完營養師之後, 知道要開始點食野, 事關我之前既習慣好差, 有時訓到十一點, 餓死都唔想落街食野, 一來唔想再食樓下既餐廳, 二來要出遠小小要坐小巴的話又好餓, 總之就懶到唔想出街, 又唔會有人幫到你啦 ! 一日到黑見餓就飲包鈣思寶豆奶, 以為自己食得少就長胎算, 原來係唔岩架 ! 為左BB健康成長, 我呢加一日跟足六餐食呀 ! 最搞笑係磅數不升返跌, 營養師已經講過我地知, 就算係咁都唔使驚, 正常的。本身BB既長大, 唔代表同媽媽磅數成正比既。 可以食得常規左, 一到夠鍾就餓都係夠好事黎既。

講返我唔合格個數先 
飲糖水當日既度數: 
 (空肚) 4.5度 [5度以下正常] PASS
 (飲糖水後2小時) 9.6度 [8度以下正常] FAIL
飲糖水係好似壓力測試, 睇你身體反應夠唔夠胰島素去分解D糖份 

24號安排左入院 , 廣華無床位, 只有張大班椅你坐足半日, 
時間係九點正到達醫院, 大約下午三點半就走得 !
當日入院前要食飽早餐, 
8am :食完早餐 , 清水麥皮 + 鈣思寶豆奶一包
9am : 準時入院到達集合點
10am : (早餐後2小時度一次血糖) 4.1度 (7度以上超標)
10:30am : 食小食 , 脫脂奶一包 + 梳打餅2片
食完餅後聽BB心跳聲
11am : 聽完心跳又輪住見營養師交功課
 (事關入院前三日要寫食過乜同食左幾多份量)
12:30pm : 食午餐 (食完時間起計2小時後度血糖)
午餐後要係走廊散步, 令血糖分散D
2:45pm : 5.5度  (7度以上超標) 
3:00pm : 食小食 , 橙一個
3:30pm : 租血糖機後可離開
返到屋企晚餐後都要兩小時後度血糖 5.7度
晚飯後度完血糖後就食小食, 小蘋果一個

醫院安排的小食, 平時我都會飲室溫脫脂奶, 係保利脫脂牛奶


午餐其實都好豐富, 有菜有肉有飯, 我都食哂


妊娠糖尿餐單 每日1800卡路里


入院前我都乖乖地跟足餐單食, 所以都有信心合格, 
之後就每星期都要揀一日全日三餐後度血糖, 到時再交功課俾醫生睇。

通常早餐都係食麥皮(乾) 6平湯匙 + 熱水 + 脫脂奶  / 方包兩片 + 鈣思寶

自製午餐 : 急凍烏冬一個 + 雞肉3份(around一件雞扒去皮) + 半碗以上既菜類


自製晚餐 : 日式烏冬一份(乾) + 牛扒一塊(去肥揀廋) + 半碗以上既菜



留言

  1. 好像好辛苦咁, 媽媽要努力呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔辛苦既, 我都OK接受! 有人控制下我真係仲好

      刪除
  2. 辛苦媽媽啦~~其實係清少少,不過睇落都幾豐富呀~~

    回覆刪除
  3. 想問下入完如合格是否仍要每日自己篤手指測糖子標?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用每日,每星期自己抽一日黎篤手指(每日三次)就可以。然後紀錄低,到見醫生時跟進。

      刪除
    2. 有冇得㨂唔篤?今天收到電話佢話我踏界8.5度2⃣️月25日見营养師3/3日入院!我平時只是食3⃣️餐份量是正常的!

      刪除
    3. 醫生同營養師決定你需唔需要架,我地無選擇權,你入得院都一定要跟住做架喇!其實唔同架,同埋有醫生跟進住自己又戒口就無問題。三餐正常都要跟份量,你見完營養師就會明白架喇!

      刪除

張貼留言