仙蒂媽咪懷孕照「12W-25W」


仙蒂媽咪懷孕照「12W-25W」

我一直無好好咁每週影張相 (後悔中) 有些媽咪級朋友會於寶寶每週成長週影返張相, 可以對比下每週肚子大一點的變化, 只因我初頭唔舒服無心情, 反正無影開就由得佢, 我呢加搵返每週都有影自拍照, 都係我去買衫試衫係更衣室影既比較多, 哈哈 ! 今日已經25週喇, 仙蒂媽咪要好好努力每週影返張相, 睇下肚肚的變化。已經到達六個月, 肚肚好大, 妊娠紋亦開始係肚皮底下展開不同的紋路, 從三個月開始, 每天沖涼後都努力塗油, 反正要大就自然有紋, 當然亦係九成跟媽媽遺傳, 我媽媽有, 我當然有, 只希望少一點就滿足喇。

● 12週時當然肚皮沒有太大變化, 肚腩仍然還在, 不過開始肚腩變硬左, 當媽媽有團肉肉跟身才有真實感 :)


●  13週著返以前既褲個肚會有脹脹既感覺, 好唔舒服, 還是去選一些鬆身的連身裙, 非常好配搭


● 14週 天氣開始時冷時熱, 媽媽叮囑要去買冬天衫, 大肚既媽咪最煩惱買衫, 唔想著太腫, 不過我大部份都會揀L碼去買, 最好著到生為止 


● 15週 肚肚突然變得大左, 去探朋友都驚嘆BB成長得好快 ! 哈哈


● 16週 全家一行十行人走左去布吉旅行, 我仲做左次孕婦SPA, 中孕期既甜蜜時期, 肚細細又行得舒服, 實在幸福


● 17週 開始四出約朋友行街食飯, 每日都行好多路


● 18週 - 飲糖水FAIL後,留家靜養, 完全無約朋友出街, 只乖乖當宅女

● 19週 只有一張獨照, 哈哈 ! 大部份都係合照, 細細佬畢業禮, 大家開始幫忙為BB改英文名


● 20週 入元朗搵好姐妹食LUNCH, 行街, 老公乖乖陪伴, 係ZARA買到最想買的貼身長裙, 冬天不怕凍親對腳


● 21週 四處既服裝店都大特價, 入左荃灣同妹妹食LUNCH, 再陪佢行街, 不過我開始行得耐無腰痛, 實在行得太多街 , 哈哈


● 22週 肚肚越來越大, 五個半月大到咁, 開始抽左第一次筋, 要叫老公幫忙拉鬆, 痛到想喊 


● 23週 同老公入左東涌SHOPPING, 天氣又凍, 要買D冷衫保暖下, 今星期既家庭飯局開始令我越來越圓潤 XD


● 24週 充滿著喜樂既一週, 當然少不免吃喝吃喝, 原來仲有這星期令我再圓潤點, 這星期沒有獨照, 哈哈 ! 全是開心大合照, 幸好有張在等LIFT時影的, BB同我都一齊脹脹脹~ 


● 25週 終於等到WOODEN到港, 我的BB25週喇 ! 已經到達六個月, 時間過得好快, 寶寶最近晚上非常活躍, 係肚中跳動跳動既感覺越來越強烈, 連老公都感覺到寶寶的跳動, 佢非常開心, 今週要食返清淡D, 前陣子既派對BUFFET令人感到開心滿足, 今日仲去左做瑜珈, 動動手腳。



留言

  1. 雖然圓潤了一點點,但你感覺還是很輕盈、很青春呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 我係超級圓潤型 :) THANKS IRIS~ :)

      刪除
  2. 六個月又真係幾大個肚喎 , 祝你同BB 新年快樂 , 身體健康呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 係呀! 呢加要帶腰封頂一頂~ THANKS

      刪除
  3. 好明顯見肚了, 而且BB在肚子裡好活躍當然係好事~~ 祝新一年繼續事事如意, BB同你都健康愉快~~

    回覆刪除
  4. 大得好快呀!!!
    Happy New Year ar~
    行多d 街可以當運動ma~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 我都係咁諗呀 ! 行街當運動~

      刪除
  5. 圓潤得來健康就OK,幸福媽媽,BABYA 要健康長大

    WOODEN好正,可以SHARE邊到訂返來嗎?

    回覆刪除

張貼留言