[十八週] 妊娠糖尿測試 ● 廣華醫院


[十八週] 妊娠糖尿測試 ● 廣華醫院
| 11 NOV 2015 | 18 WEEK |



有得做呢個糖水測試, 我唔敢講好彩定唔好彩啦 ! 
反正我就要飲喇~
話說前一晚我仲唔知死, 走去同班朋友食大餐
我仲記得前一晚我飲左白湯、食左兩隻雞翼、兩小塊牛扒(一大件切出黎既)、一條RIB既骨、沙律菜、焗薯皮一件、蛋糕、ICE TEA
拿拿拿... 食咁多野呀 ! 好開心呀咧~~
話說..自從我有左..我已經無飲凍檸茶, 而係飲凍檸水走甜 (呢加開始唔飲凍喇~)
就係因為個晚開心, 我又跟住大家飲ICE TEA
飲完唔緊要.... 重點係飲完我到凌晨五點都訓唔著呀 !
慘到真係媽媽聲~~~
幸好我五點半左右終於訓到覺~

不過八點就要到醫院, 我七點就要起床
我前一晚訓到咁差, 我老公都俾我轉身轉到訓唔好
今朝驚驚地都唔太想坐佢車
哈哈哈 講笑咋~~ 一陣佢小氣~
準時八點到廣華11樓
被安排坐埋一堆, 
等姑娘講解抽血, 然後飲糖水, 飲完個下開始計兩個鍾後再抽血
返黎抽血個下唔好遲到, 過左時間唔該聽日再飲啦 !

仲有前一晚12點後開始, 唔準飲水同食野, 嘩 ! 食咁多沖淡D都唔俾~

叫到我就行去抽血先, 抽血當食生菜, 拿拿聲抽完就等五分鍾,
去拎杯好似好清但甜到嘔既葡萄糖水
第一下飲幾啖, 有D親切感,小時候有飲過呢隻味
但咁甜既都係第一次
頭幾啖有D拿喉既~
之後就慢慢飲, 一陣飲完嘔, 聽日又要再飲, 我唔制呀 !
飲完, 報時, 報完2個鍾後再抽血 

飲完老公係樓下等, 決定返轉屋企先, 返屋企都休息到半個鍾
半個鐘後又出發去醫院
其實飲完個胃真係好反,我又唔夠訓, 又好想訓
又要返醫院~ 心情複雜~
返到上房見到D媽媽們呆呆地~ 
我相信走唔開係度呆等兩個鍾仲痛苦~
抽完血就走得喇 !

老公仲帶我去後面街食碗粥, 食完粥我終於可以返屋企訓覺喇 !

最唔好彩既事發生 : 訓訓下廣華姑娘打黎話我飲完唔合格
聽日要返黎見營養師~
24號要留院觀察
上網睇過下D資料~ 我都有信心我會正常返既~ 聽日見完營養師先算~


留言

  1. 咁快有得做,我一月先有得响健康院做

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 我身體好麻煩😂 有卵巢多囊嘛 可能有機會中 所以早驗

      刪除
  2. 希望你可以通過測試呀~~

    回覆刪除
  3. 做小小手腳行多兩轉就會合約返架喇, 加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Fung
      我呢加午餐晚餐後都有行下
      希望到時合格返啦

      刪除
  4. 恭喜温太有喜 , 一切小心呢~!!

    回覆刪除
  5. Cindy,
    恭喜你呀!成為準媽媽

    回覆刪除

張貼留言