[五週] 這是個小秘密 誰也不講


[五週] 這是個小秘密 誰也不講
 | 12-18 AUG 2015 | 5 WEEK |


正正第五週就出發去做產檢, 心情興奮, 不過個人都有d攰, 
一早仲行使孕婦權, 要求食吉野家米粉, 哈哈 ! 
屋企附近無, 去產檢前出發去食左先~ yeah !

產檢過程係產檢page寫左就唔再寫喇 !
主要係想分享下每星期會有咩小變化
身材唔係特別fit, 我係唔會拿起件衫影個肚既變化
又或者到個肚好大喇先考慮影低俾自己睇 哈哈

懷孕初期我個人覺得係痛苦
但我已經比好多媽咪既症狀較少
但對我黎講已經好難頂
可能on居居無野做 個人會特別wing~
所以有返工既都有返工既好
起碼有人同你傾下講下, 時間好快過

講返第五週有咩變化

- 皮膚變差, 好多油脂粒同痤瘡
 (其實都係懷孕荷爾蒙作怪, 我大約到第十二週皮膚開始變好)
- 心情無特別起伏
- 開始想食酸野
- 一定要食早餐唔食會暈
- 好眼訓, 食完午餐要午睡
- 每餐食唔多, 好快會飽

話說小溫太我最近真係無心情煮飯
幸好外家近, 唔出街食就返外家食
媽咪發覺得食得好少, 特別鍾意飲湯(一大湯碗)
寧願飲湯都唔想食飯
唔夠九點我就叫攰叫眼訓
唔飲茶改飲熱水 (我媽肯定覺得我太奇怪, 我從來只飲茶)

有晚大家話要去聰嫂食糖水,
我當然跟大隊出發
不過我最鍾意食個d全部都係冰黎既
唔食得, 叫左個蓮子蛋
我細細佬已經問家姐你有左呀 ? 搞咩食熱野
我話唔想食凍野呀, 對身體唔好, 你唔明架喇 !

因為唔敢確定陀得穩唔穩
唔敢同屋企人講怕佢地擔心
就將呢個小小秘密忍一忍,
一切平安我就會講架喇 ! :)

12 AUG 2015 WEEK 5


13 AUG 2015 WEEK 5 DAY 1


留言

  1. 其實有時都係, 寧願穩定左先, 等屋企人無咁擔心嘛~
    小溫太加油~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~ 因為開頭太唔穩定喇~唔想家人為我擔心~

      刪除

張貼留言