[十七週] 準媽咪生活週記 + 感覺BB係度郁



[十七週] 準媽咪生活週記 + 感覺BB係度郁

 | 4-10 NOV 2015 | 17 WEEK |

我呢個準媽咪一得閒就周街去, 除左先前係地鐵暈低過有D陰影之外, 其餘都無乜特別 !

我都係十七週先係Facebook話俾其他朋友知我有左喇喂~
身邊好多朋友一早知道左,
佢地都特別遷就孕婦 (感動)
只要我想去食咩佢地都會陪我
哈哈哈 ! 


5 NOV 2015 WEEK 17 DAY 1
呢位同我同年已經做左第二任媽媽既朋友仔, 
好佩服佢咁後生就完成人生大事
幸好我都追到個尾尾~
因為佢知我有左實在太高興要見面傾下計
仲留左小朋友衫俾我 (好感動)
事關佢搬到港島咁遠, 無辦法成日LUNCH見面
唯有我得閒入黎食個早餐啦 !
因為要接囡囡放學, 真係好忙呀~
短短兩個鍾無停過咁傾~ 我會再約你食早餐架喇 ! 哈哈哈 


食左個豐富早餐



6 NOV 2015 WEEK 17 DAY 2
早起食早餐, 呢加每日都食, 唔食都飲包奶
每日起身自己係屋企都幾悶
食左呢個早餐飽到三點先食午餐~ 哈哈

夜晚就去飲~ 溫氏夫妻檔黎飲~好開心呀 ! 
見證住一對朋友相識到結婚, 一切都係緣份
同檯全部都係以前同事~ 開心~


8 NOV 2015 WEEK 17 DAY 5
今晚係黃家食完飯返屋企, 坐低無幾耐突然好似有舊野郁左下,
今次同平時好似腸郁既感覺好唔同
可能係BB胎動既感覺~好奇妙呀 !
立即叫老公出黎, 話佢知, 
然後同佢講:好可惜呢D咁奇妙既感覺你感覺唔到~哈哈哈
之後佢對住個肚講: BB~爸爸錫~ (好寂寞的單戀~)


9 NOV 2015 WEEK 17 DAY 5
今日又約左朋友去威威一個下午~
首先去尖沙咀食個好好味既吉列午餐
餐廳 : 日本料理とん勝
真係好豐富呀~~而且好好味~~

之後去左行海港城LCX, 個邊都有D BB野睇架~ 貴衫就望下算啦 !
重點係有床呀~ BB椅~ 呢張STOKKE既BB椅我睇中左,實際D可以用到好大個都得~

之後就梗係SHOPPING 時間~ 唔買行下都開心啦~

仲去左入左堆護膚品 and 化妝品  
Cle de peau 呢個品牌d skin care都好好用好岩我皮膚
我有左之後就轉用佢,
皮膚都幾好~可以keep住用~


10 NOV 2015 WEEK 17 DAY 6
今晚同老公朋友仲有我朋友, 三對couples一齊食飯~ 
係好開心呀~ 我地三個女人一個墟 
話說我完全唔記得聽日做妊娠糖尿測試
今晚仲食左好多野, 仲走去飲戒左好耐既ice tea~
結果換來五點都訓唔著, 但七點要起床去醫院
大壓力到呢~~
不過重點係朋友親手整既蛋糕好好味~
當然我又有食啦~ 又靚又好味~勁~

留言