2015 Singapore ● 新加坡自由行 DAY 6 《 亞坤、Singapore Flyer、魚尾獅公園 Merlion Park、BENGAWAN SOLO 》


2015 Singapore ● 新加坡自由行 DAY 6 
 《 亞坤、Singapore Flyer、魚尾獅公園 Merlion Park 》

30 March, 2015

最後一日喇 (終於打完遊記好開心) 
今日行程都趕趕地, 因為下午就要坐飛機返香港
一早就出發去坐Singapore Flyer , 我地先CHECK OUT, 放好行李之後就行去Singapore Flyer, 
金沙行過去經過條橋都只係10-15分鍾, 好快就行到 !

Singapore Flyer
前往方法 : MRT搭到Promenade站(CC4/DT15),A出口,就可以見到高聳的摩天觀景輪
票價: 成人S$33、兒童 S$21
營業時間 : 08:30~22:30
運行一輪所需時間 : 30分鐘



太早未食早餐, 見到亞坤就係度食埋先

叫返亞坤最出名既KAYA TOAST咖椰吐司
同埋拉茶, 天氣熱我都覺得熱拉茶先係最香最滑~

我最愛熱拉茶 

食飽飽之後就出發

幸好唔算好多人, 上到去排左陣就到我地

好大卡摩天輪車廂

係摩天輪可以飽覽哂最靚既景色

全程只有30分鍾, 四處走一走影下相, 時間好快到


時間許可我地再行下魚尾獅公園既日景,
 所以又行過去, 沿途又可以影下相

今日陽光普照



魚尾獅公園 Merlion Park

我覺得日頭影相會靚D , 如果夠時間就可以日夜都黎, 有不同的景象

遊客拍照熱門點

拜拜魚尾獅


大魚尾獅背後有隻小魚尾獅, 細細隻易影D

之後我地決定坐的士返金沙, 先去金沙FOOD COURT食個LUNCH先, 
邊行我邊四圍睇下有咩岩買 ! 好趕好趕~

終於行到最入面先係FOOD COURT

我上網睇過黃亞細肉骨茶好出名, 見到咁岩金沙呢度有, 就係度試啦 !

可惜 FOOD COURT永遠都係FOOD COURT~ 
味道同原店應該有分別 ! 不過時間關係食飽飽就走喇 !

去到機場終於有時間買手信, 
就係新加坡最出名既BENGAWAN SOLO 斑蘭蛋糕 Pandan Chiff






當然仲有其他款式既手信可以選購, 
最左下角既係新加坡鳳梨酥, 酸酸甜甜都幾好味 !
買返香港送家人朋友最好不過 !

6日5夜新加坡之旅完結 :)

留言