2015 Singapore 6D5N Schedule ● 新加坡自由行 DAY 2 《 Skyline Luge、名勝世界馬來西亞美食街、UNIVERSAL Studio、無招牌》


2015 Singapore 6D5N Schedule ● 新加坡自由行 DAY 2 
《 Skyline Luge、名勝世界馬來西亞美食街、UNIVERSAL Studio、無招牌》

26 March, 2015

原本打好左一半.... 點知我一下子還原到空白, 然後又好快自動save左
我之後除左粗口講唔到其他~!

天氣好好呀 ! 訓晏D先出發, 大約11點左右到SKYLINE LUGE, 首先去左轉LUGE先, 因為買飛個陣無留意可以買一圈/三圈, 我就只係玩左SKYLINE & LUGE各一次~ 完全唔夠皮呀~~ LUGE好好玩呀 ! 估唔到好似滑草車咁~ 反正要買三圈無屎架喇~~



玩左轉LUGE好唔夠喉都算啦~~ 叫做玩過~ 
之後坐吊車返起點~ 坐呢個吊車都幾過癮~ 隻腳吊吊下, 
唔向下望都無咩野既, 望左就有D~~~驚驚地~~ 
哈哈~~眼光放遠望下風景就幾正幾舒服 

返到SENTOSA, 有D英文字可以影相架~ 不過好多人~ 
仲有新加坡魚尾獅塔The Merlion , 可以行上去望風景, 
有時間又有興趣既可以上去望下
我係下面影下相就夠喇 !

之後去左名勝世界馬來西亞美食街醫醫肚先,
美食街都幾多當地既美食, 而且味道都唔錯
我地叫左粉棵條, 海南鹵麵, 沙嗲串燒~
仲有出名既薏米水同甘桔檸檬汁~ 好岩天絛咁熱清清熱飲~

豐富開餐先~


UNIVERSAL Studio 環球影城
 我地係入面玩左四個鍾左右, 主題樂園我都好耐無去喇 ! 每次去樂園都感覺到個種簡單既開心興奮~ 又可以四圍影下相, 我地今日去到個陣有時天陰陰, 有時又行雷, 又咁岩國父李光耀逝世, 有D遊戲(例如過山車)都無開~ 到處都有悼念國父李光耀既資料
反正有得玩就玩, 無得玩就算啦~

好多復活蛋呀~~ 好得意~~ 聽聞日本既環球影城更大, 等我遲下去得就去下玩先~~ 

芝麻街好似小朋友岩玩~ 不過我都好ENJOY~ 哈哈~ 

坊街道~ 懷舊美國街咁~ 

我地去執行任務~ 玩咩都唔記得左~哈哈 ! 


侏羅紀世界 Transformers 仲有羅馬個d木乃伊 ~ 木乃伊我記得幾好玩~ 其他唔記得lu~

睇4D影院~ 見到隻公仔呀 ! 不過行唔到埋去, 而且佢夠鍾, 排隊都無用LU~ 

 馬達加斯加 呢幾隻野好搞笑, 好鍾意睇佢地既電影~ 玩咩我又唔記得, 應該都好玩既~ 哈哈

可以影張相~  

行到尾尾有手信店~ 呢D手信我無買呀 ! 哈哈哈 ! 岩小朋友多D~

芝麻街又有公仔, 一行埋去又咁岩夠鍾~ 無緣喇~ BYEBYE~

行到好攰要抖抖~ 

之後返酒店休息下~ 真係玩到成身汗~~ 呢加睇返張相有D可惜無落去玩過水~ 

夜晚就出發去無招牌食海鮮~ 真係好好味 ! 
兩個人當然唔食得多~價錢都係中高價, 
最貴係蟹, 因為我地個陣無最平既蟹, 反正碟蟹大約HK600-700 
不過真係好食~ 最重點係個汁
個汁用黎點炸饅頭 超級配~ 兩個人食唔到咁多, 叫左三個餸, 飽到呢~~


我地呢間無招牌係位於VIVO CITY入面既~ 好易搵到~

無招牌必吃 : 麥皮蝦、辣椒炒蟹 (要配炸饅頭, 好正 !) 真係好好食 !
 唔係講笑, 兩個人食隻蟹都夠飽, 當然我又想試下麥皮蝦, 
如果四個人黎就最好喇 ~

食飽飽行左陣VIVO CITY~ 
返入SENTOSA, 見到有7-11, 買左條雪條食~ 
APPLE & PINEAPPLE幾好味~~ 可以去到買黎試下~



留言

  1. 新加坡美食,胡椒蟹、麥皮蝦,檸檬庶汁,全部都好好味﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ! 新加坡都好岩玩~ 真係去一次唔夠~ 遲下再去

      刪除
  2. 原本打好左E一半.... 點知我一下子還原到空白, 然後又好快自動save左<--我都試過,勁無奈……
    環球影城幾吸引呢~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係~ 下次要一邊寫一邊ctrl A+ ctrl C先得呀 !

      刪除

張貼留言