[十二週六天] 第六及七次產檢 • 政府 廣華醫院 • 私家 •


[十二週六天] 第六及七次產檢 • 政府 廣華醫院 • 私家 • 

| 6 OCT 2015 | 12WEEK 6DAY | 政府 廣華醫院  |  翹康醫務中心 吳祟傑醫生

政府我一心都係做後備, 叫做留個紀錄,
因為我完全唔知政府產檢會做咩
我都遲登記, 好似第九或第十週先做登記
最後我得到10月6呢個產檢期同埋一個中孕期唐氏日期
之後咩都唔使問自己睇D資料

到10月6號去政府做產檢, 好多人呀 !
放低張登記紙就等姑娘叫名去量血壓, 磅重, 同埋驗小便 (自己帶定小瓶)
之後呆等左有大約一個鍾, 終於叫名見醫生,
老公剛好趕到 , 入到去見醫生, 旁邊有位似內地實習生, 再加位姑娘
基本上問返病歷, 搵到我係威院既OSCAR檢查結果, 又問係咪自己約左結構
我答係, 就結構都唔使返政府驗,
本身中孕期OSCAR都取消埋
都無問題既, 唔使再黎都好
不過就安排我飲糖水驗妊娠糖尿

之後姑娘叫我上床訓好, 按兩下個月, 就聽心跳正常
醫生入黎又按兩下, 就叫我落床
我心諗就係完左 ???
真係完成產檢過程, 搞笑 !
立即覺得好彩晏D會睇私家可以見下BB
____________________________________________________________






今次轉左去沙田見吳醫生 , 揀最晏個時間黎,
等老公放左工可以陪我去唔使趕
量血壓磅重等入房,
其實我都無咩問題問,
吳醫生話係政府搵唔到我有無甲狀腺抗體指數
要抽血去驗下
我無咩問題問, 就入房照超聲波
一照又周身郁好得意呀 !
一切正常, 吳醫生話下次產檢就知性別到時再照

咁岩一田又做緊BB展, 我未打算買住, 都係去望下先~
睇見好多野都好靚, 我都要整張清單睇下有咩需要買





留言

張貼留言