[七週二天] 第三次產檢 • 仁安醫院 •


[七週二天] 第三次產檢 • 仁安醫院  • 
| 28 AUG 2015 | 7WEEK 2DAY | 仁安醫院生殖科 周敏姬醫生




繼上週作小產後, 好快又一星期, 今次終於見返周醫生

一見醫生就問仲有無流啡, 我就話無喇 ! (感恩)
今次試下用肚皮上照, 都已經照到喇

周醫生一黎就照心跳, 閃閃下, 可以聽埋心跳聲,
(我同老公聽到心跳個下, 個心真係定D哂)
再度下BB既生長長度, 話我知旁邊有粒蛋黃係供應養份俾BB
其他一切正常 , 度到大約7週2日, 可以出埋預產期喇 !
真係好開心, 收到張預產期通知書 13/4/2016 

周醫生再教我繼續食葉酸, 食哂就轉Materna,
有叫我唔好食花膠、軟雪糕、魚生、沙冰等 ,
最怕有李斯特菌, 就無其他特別野喇 !
 咁周醫生亦完成任務, 因為今次係自己成功受孕,
周醫生之後就唔再跟進我喇~ 因為真係好多人搵周醫生睇生殖科。


留言

  1. 點解唔食得花膠, 醫生有無講原因?

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生有講不過我忘記左, 亦有朋友既朋友食太多花膠生個陣胎盤唔出,
      我相信食一兩次都無所謂既, 每個人體質不同, 所以聽返自己醫生意見就岩喇 !

      刪除

張貼留言