[六週二天] 第二次產檢 • 仁安醫院 • 作小產


[六週二天] 第二次產檢 • 仁安醫院  • 作小產
| 21 AUG 2015 | 6WEEK 2DAY | 仁安醫院婦產科 Dr. Connie Yuen




前一晚我竟然突然留血, 真係紅色既血, 好驚, 拿拿聲打電話問朋友, 佢地都話我有機會作小產, 叫我唔好周圍去, 要去訓床, 唔好亂郁 ! 二話不說照做啦~

朋友叫我第二朝一早打去生殖科睇下有無得睇醫生, 唔照唔安心呀 ~
因為一路都開始有流啡, 雖然我知流啡好正常, 但流血大約半張紙巾既血量,
點講都唔安落, 好驚自己小產, 我睇開既周醫生full booking,
姑娘就幫我搵左位駐院婦產科 Dr. Connie Yuen俾我睇急診, 價錢貴都無計~


去到姑娘都係量血壓, 之後見醫生, DR YUEN幫我按一按肚同胸部作檢查,

之後幫我睇埋陰道有無息肉等, 幸好無事
再照陰超, 今次隔左一星期見到個胎, 已經唔再係豆, 似條蟲仔~哈哈~
已經照到有粒點係心跳~ 閃下閃下, 個心即刻定左
醫生話如果無閃就有機會..... 
可能個胎著床未穩, 就有流啡現象
呢加我係作小產, 所以心情要保持放鬆, 唔好做粗重野
醫生話如果胎要走都無計, 簡單講問醫生意見, 佢只會答無得解, 真係等, 最後問有無藥可以安胎, 就係黃體酮, 但醫生又話如果今胎係仔仔, 食呢種藥會拎佢小便時個形態有機會唔正常,要做手術, 十五十六, 問醫生意見佢又話係我自己選擇, 真係痛苦到呢~

最後照拎左藥先, 除非又再出血, 否則一定唔會食, 幸好最後D藥都用唔著 !


留言