[五週] 第一次產檢 • 仁安醫院


[五週] 第一次產檢 • 仁安醫院 
| 12 AUG 2015 | 5WEEK | 仁安醫院生殖科 周敏姬醫生




第一次產檢, 第一次同BB見面呀 ! 出發前好興奮好緊張, 唔知過程係點樣~ 
因為平時係仁安睇開都係量血壓, 之後等叫名入房, 好快就到我, 醫生一黎就叫我入照超聲波, 因為個胚胎仲細, 係用陰超照既, 我都習慣左, 因為之前睇生殖科過程一樣~

講真未照到個下好緊張, 到醫生話照到喇~ 好細好細好似一粒青豆既胎囊 , 證實我真係有左粒豆, 不過未知囊有無心跳, 周醫生就叫我兩星期後再返黎照, 到時先可以俾到預產期我 ! 

拎住呢張相, 內心有D感動, 但又唔太確定咁~ 一切都係緣份 ! BB你要加油, 兩星期後見喇 :)





留言