2015 Singapore 6D5N Schedule ● 新加坡自由行 《行程、電話上網卡、天宇旅遊、前往聖淘沙方法、酒店》


2015 Singapore 6D5N Schedule ● 新加坡自由行 
《行程、電話上網卡、天宇旅遊、前往聖淘沙方法、酒店》

25 - 30 March, 2015

終於開始的起心肝寫新加坡, 因為寫遊記好多野要記, 每次寫都好似要再去多次旅行咁~ 哈哈哈~ 新加坡呢~~ 我第一次去, 真係覺得好好玩, 我知道好多少朋友都係帶D仔女去玩, 因為都好岩小朋友去, 好多地方, 特別係Sentosa, 有環球影城又有水族館, 去遠少少又有Legoland, 而且去玩都好方便, 去好多地方都有MRT~ 今次主要都係去主要景點, 第一次到訪點都要遊走一下 ! 睇返自己D相發現都去左好多地方, 當然仲有好多未去到, 玩就好玩~ 住呢方面都唔錯~ 今次好玩屎自己呀, 走去住三間酒店, 哈哈 ! 新加坡食方面都好好~~ 好岩我喇~~~ 特別係肉骨茶好開呀~~ 大愛無招牌既辣椒炒蟹同埋麥皮蝦呀! 一諗起都流口水呀 ! 新加坡咁多元化咁好玩既地方, 我一定會再去既 :) 等我帶大家去睇下我點玩先啦~~~GOGOGO~~~





今次坐CX, 原因應該係做特價, 飛SGP發現國泰特別平, 都幾抵坐~~

  CX 739 HK (Terminal 1) to SG - depart 11:35 arrival 15:35 
 CX 734 SG (Terminal 1) to HK - depart 16:05 arrival 20:00


行程


5/3/2015 (WED) Day 1
HK > Singapore > 牛車水天宇旅遊 >松發肉骨茶 > Santosa Hard Rock Hotel > Vivo City

26/3/2015 (THUR) Day 2 
 Skyline Luge  > 名勝世界馬來西亞美食街 > UNIVERSAL Studio > 無招牌

27/3/2015 (FRI) Day 3 
S.E.A海洋館 >名勝世界馬來西亞美食街 > Carlton Hotel > Gardens by bay> 克拉碼頭Clarke-Quay

28/3/2015 (SAT) Day 4
LEGOLAND > Marche @ dinner

29/3/2015 (SUN) Day 5
Singapore ZamZam > Marina Bay Sands > Sands Sky Park  > 老巴剎Lau Pa Sat (沙嗲街) > 魚尾獅公園 Merlion Park

30/3/2015 (MON) Day 6
亞坤 > Singapore Flyer > 魚尾獅公園 Merlion Park



電話上網卡

一出閘就見到, 有兩款分別 SGD$38[內附 1GB WIFI任用] / $50 [內附 5GB WIFI任用] , 如果用多左DATA就開始係錢度扣, 唔夠就再充值 (如果我無記得, 我地去6日就岩岩好好夠用) 我就用1GB 老公要上網做野就5GB~ 非常夠用~


就係呢個櫃位 (旁邊寫無限上網已經賣完喇)



記得試好哂上到網先好走呀 ! 如果用IPHONE 6 就要剪卡~ 


天宇旅遊

MRT牛車水站 NE4DT19 Exit E 到唐城坊3樓找 [天宇旅遊] 買票
《 天宇旅遊 》地址: 133 New Bridge Rd, #03-15  (TEL:65-6534-0112)
Open hrs: 10am-20pm(w1-6) : 10am-18pm (ws-ph)



以下係我買左既入場票~

環球影城 S$62 (每位)  
SEA海洋館&海事博物館 S$20 (每位)  
LEGOLAND S$75 (買來回車票+入場) (每位)
GARDEN BY THE BAYS S$18 (每位)
Singapore Flyer (價錢忘記)
SKYLINE LUDE S$11

我都唔記得左點解會有咁多再票~~ 總之就安排好行程, 知道自己去咩地方, 就一次過買定入場票, 因為去到先買就會比較貴, 一次過係旅行社買就的確比較抵玩~~



前往聖淘沙方法三種方法 : 
BUS,EXPRESS, Jewel Box纜車 

[BUS] 我就無紀錄喇~ 只知有呢樣野~

[EXPRESS] - 港灣站NE1 Exit E到vivo city怡豐城B2,搭手扶梯到3F坐輕軌列車sentosa express到聖淘沙入口, sentosa express到waterfront station濱海站(5mins)
**如果你去到sentosa station (下面張相位), 右邊有個客戶服務中心, 你可以出示入住酒店證明, 就可以拎到免費入閘卡(green card)** 可惜去到已經關門, 要自己買飛坐喇!!

[Jewel Box纜車] - 港灣站NE1 Exit E到vivo city怡豐城 跟指示(around 10 mins)通往Harbor Front Centre Tower 2 纜車中途站, 轉乘到sentosa (車程10 mins) 

我個人建議坐express 快靚正既 ! 而且住酒店係有免費express坐, 因為每日食野都要出出入入, 所以點要用得到~~

記得去到酒店拎免費express, 酒店俾既就係紫色無限次使用 (小心唔好唔見, 因為有人唔見左張, 好彩酒店好心俾多張我地咋~ :))


酒店

我地今次一共住左三間酒店, 哈哈 ! 因為去聖淘沙方便就住返入面好d, 出返去又想住一晚金沙, 因為價格太貴,所以一晚好夠喇~~ 另外兩晚就搵左間市中心, 又近MRT方便出入~ 簡簡單單介紹以下三間酒店啦 !

Resorts World Sentosa – HARD ROCK HOTEL 
(25-27/3 2 nights) 
Address: 8 Sentosa Gateway 098269 /Singapore 
前往: waterfront station濱海站(5mins)

聖淘沙我地揀左 HARD ROCK HOTEL , 位置方便, 一出 waterfront station濱海站 5mins就到, 第一次唔識行, 繞左一大圈酒店先到HARD ROCK

我地去到已經好晏喇~~ LOBBY~ 好ROCK~

HARD ROCK真係周圍都搖滾~ 走廊都係黑黑暗暗咁, 房間都算暗中帶光~ 哈哈哈 ! 不過我覺得佢地既床整潔度一般, 可能D床單好似霉霉地咁~ 除左呢樣之外其他都幾好 !


CARLTON HOTEL 
 (27-29/3 2 nights / included breakfast) 
Address: 76 Bras Basah Road Marina 
前往: City Hall (NS25EW13), Exit A

CARLTON HOTEL 我個人極之推介, 因為好方便, 地鐵站出口行過黎5分鍾左右到, 附近都有大型商場可以行, 旁邊仲係歷史悠久既 Raffles Hotel , 當地的士司機講, 住得呢間酒店都係非富則貴, 原因係住一晚都講緊HK$4-5000一晚~ 好貴呢~~  

房間舒適 設備齊整

大堂


Marina Bay Sands
(29-30/3 1 night) 
Address: 10 Bayfront Avenue 018956 Marina 
前往: Bayfront (CE1DT16), Exit C/D

黎新加坡去金沙酒店係必然, 今次有幸住一晚都好高興呀~ 因為房價太貴, 所以只係訂左一晚, 酒店房唔算好大, 但景觀非常一流 ! 

酒店住客就可以上到頂樓游泳池望住咁靚既景色游水喇 ! 真係好開揚, 雖然好多人, 但係好開心~


房景~ 望住Gardens by bay 太靚喇~~


我會努力盡快打DAY 1 :)


新加坡自由行遊記 :







留言

  1. Cindy:
    ~我覺你planning 好好, 每次去旅行, 都做足準備!! 享受到舒服嘅感覺.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢加懶左好多 都係係咁而搵資料咋

      刪除
  2. 新加坡我都覺得幾好玩, 一家大細定2人世界都好啱~~ 你們揀的酒店好舒適, 我之前去都係揀了較平的酒店, 感覺上冇咁舒服~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 新加坡酒店我都睇左好耐 不過舒服同方便價錢合理我先揀 哈哈

      刪除
  3. 新加坡我09年去過一次....而家變化好似好大呀~

    回覆刪除

張貼留言