2014 溫氏家族大旅行 ● 台北 DAY 3


2014 溫氏家族大旅行 ● 台北 DAY 3
27 DECEMBER, 2014

我地開始越來越遲出發~ 因為訓得太好 ! 哈哈哈 ! 其實我每日都唔知會去邊,哈哈~ 等上左車先知會下一站去邊~~ 今日去既地方我都未黎過 ! 野柳地質公園都幾值得黎睇下既, 呢度非常非常多內地客, 真係好迫 ! 同埋又落雨, 買哂雨衣都搞唔掂 ! 滿面都係雨水, 所以好凍~~哈哈




好鍾意睇咁大浪既海呀 !! 好爽~~~

雖然唔係好多野睇, 係行下感受下大自然既藝術

行行下見到好多人排隊, 好奇心下行下去睇, 原來係女王頭像~ 最後發現我地影緊係個背面~哈哈哈~

行返出去見到特產店~~ 好多魷魚呀~~ 試食完就買左一堆~~哈哈~~ 鰻魚骨好好食~ 好脆~~

晚餐...鍋巴~~ 普通的火鍋~ 食少少算~哈

YEAH ! 返酒店~ 和璞飯店 呢間酒店好多人擺酒~ 最好笑係, 擺酒旁邊就係酒店房,所以有D嘈~~ 

之後我地去左士林夜市~~ 好耐無黎喇 ! 好開心~ 行街買下衫, 見到台灣即炸既芋頭于酥, 幾好味~~ 小小甜~~ :) 

仲發現泰式香蕉PANCAKE~~ 我同老公都好鍾意食~ 見到當然好開心啦~~

返到酒店~  大家繼續飲茶談天~~ 二姐夫朋友仲買左好多士多啤梨俾我地食~~ 太好喇~~~ 好香甜多汁~~ :)

2014 聖誕節快樂 :) 祝福大家有平安的心, 充滿喜樂 !

留言