第一次為朋友做回禮 | Kally ♥ Gary Wedding


第一次為朋友做回禮 | Kally ♥ Gary Wedding 
14 DEC,2014

十二月真係一個充滿喜樂既月份~~ 好多好事發生~~ 今日更加係一個非常好既日子啦~~ 就係Kally wedding 既大日子~~~ 真係好開心好期待呀 ! 話說我都係因為結婚走去做dermes~ 就係咁識左呢位好岩傾, 一見面傾唔停, 話題多到爆~~ 我要打毛打足一個鐘, 都係無停咁傾~~ 多得我唔少~ 我身邊大部份朋友仔都去左做dermes~~ 都認識kally~ haha~ 重點大家都係好岩傾~~ 又易話為~~~ 只可以用好有緣份黎形容啦~~

我結完婚到佢準備結婚, 講下都好似前幾日發生既事, 時間快到都未得閒回味喇~~ 記得差不多kally結婚前一個多月收到佢電話, 佢問我可唔可以幫佢做回禮小禮物, 因為佢食左我做既芋頭酥~ 覺得好好味(唔係廣告呀~ 我都唔得閒接餅~) 問我可唔可以做差不多200個,  我考慮左陣, 就答應~~~ 對我黎講, 係好大挑戰 ! 因為做既時間太太太長~~~ 我只係想挑戰下自己~~~ 最後當然挑戰成功啦~~~ 我都覺得自己好有毅力~~~  基本上呢加唔係朋友或屋企人我都唔會再整~~~  為左佢地開心, 我辛苦d都值得~~~ 

見到Kally搵到好老公好鄧佢開心呀 !


Coey Kitten 都有一齊黎~~~

最估唔到我老公都到~ HAHA~~ 因為D餅太重, 細佬同老公幫我搬過黎~~ 好感動~~
我怕KALLY送哂D餅出去, 自己無得食, 私人送多盒俾佢地食~ :)


陽明山莊~ 第一次黎, 都幾靚~~


證婚檯~

我地最開心係見到CANDY CORNER~~好得意好靚呀~~

同張圖一樣既冬甩~~好睇又好味~~

好靚呀~~ 

哈哈~ 同GARY好似!!!

有部即影即有~ 可以自己玩下幾好~~

WELCOME!


收到新朗哥利是呀~~ 好開心~~

靚靚新娘~~

我地三個最開心有甜品食~ :)

同老公影返張先 :3

一個冬甩兩份食~~ 好味道~~

小CUPCAKE都好好味~ 係我老公話我知既~ HAHAHA~

好多謝KALLY GARY咁細心安排咁正既CANDY CORNER俾D GUEST食~ 太好喇 !


就快開始証婚喇~~


新娘進場喇~~~WOW~~



好幸福呀 ! 每次見朋友結婚, 幸福感實在太滿喇 !

MR & MRS MOK 

小溫太同莫太影張相先~ :)

雖然我地只係觀禮 , 但係都好開心呀 ! 祝福你地幸福快樂, 生活美滿 ♥ 


 走前影張相先 :) HAHAHA! 當晚之後好多GUEST問KALLY係邊訂, 我呢位整餅妹太攰就唔想做 , 要休息休息~~ HAHA


個陣仲未搬屋~~ HA!
張檯大好多呀~~ 200個呀喂~~ 

做到眼皮都DUM哂~~好攰好眼訓~ 但成功感太大, 仲可以影相自拍一番開心下~ :)



留言

  1. 好強呀!你真係整得好靚,新娘一定好開心~~

    回覆刪除
  2. Cindy:
    ~你知嗎!! 我見你咁耐無update blog, 還以為你懷孕了!!
    ~係facebook 上都見你整芋頭酥啲相片, 你做得好出色呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA~多謝你呀VICKY~ 我都想有呀~ 不過唔急得喇~~ 隨緣啦~~

      刪除
  3. 好厲害呀, 整得好靚~~ 而且可以親手幫朋友製作禮物很有意思~~

    回覆刪除

張貼留言