開心兩天遊《九連山溫泉度假村》


開心兩天遊《九連山溫泉度假村》
29 - 30 NOVEMBER,2014

 係呀~~ 無錯呀 ! 我又去玩呀 ! 2014玩玩玩 ! 哈哈哈 ~ 我上兩星期先同COEY SHADOW去開心完, 屋企人又要去, 我唯有捨命陪君子啦 ! 黃爸爸臨時有事去唔到, 咁好難得就請埋SHADOW一齊去開心啦 ! 大家都咁熟, 一齊玩當然無問題啦 ! 當然好好玩好難忘啦 ~ 雖然去過N次九連山, 次次都一樣行程, 不過同樣好開心, 今次多左SHADOW同細佬CAREY都有黎~~ 我地都係熱血份子~~~ 哈哈哈哈 ! 基本上我都係為左食而黎, 無行程架~~~食同食同食囉~~HAHA



YEAH ! 好開心呀 ! 出發出發~~~

第一餐LUNCH - 客家菜 每次都有豆腐好好味呀 ! D大豆芽粗到我唔敢食~ 哈哈~

唔知過左幾耐終於黎到九連山喇 !!!! YEAH !!!今次住3樓~~ 第一次住3樓, 因為要行樓梯~

一黎拿拿聲沖個涼去浸一轉先啦 ! 浸完剛剛好食飯~~~

溫泉煙~


浸半個鍾就返去沖涼食飯喇~~~ 大家都唔係好想食 ! 因為我地想食宵夜多D~ 哈哈哈 ! 

係咪好開心呀SHADOW~ 有BILLY同細細佬同你玩水~~哈哈哈

又係放花燈時間~~ 

又係放煙花時間~~ 我老公最開心 !今日無風吹唔走D煙~~~

之後又去浸溫泉, 玩完一輪叫定宵夜送到上房 ! 無錯 ! 又食 ! 痴線~~~ 不過好開心呀 ! 哈哈哈 ! 重點係大家都期待呢一刻 ! 家鄉炒米粉好好食~~好香好乾身, 農家菜一定甜, 黃媽媽最愛雞酒湯, 同埋[黑E雞]~~ 最開心係圍埋一齊食既感覺~ 好正 ! 

叫左咁多~~~

一睇就知我細佬最滿足啦 ! 哈哈哈哈 ! 睇返D相都覺得好開心呀:)


第二日唔記得做過咩喇 ! 食過LUNCH就返香港喇 ! :) 

留言