2014 Sabah 5D4N Schedule ● 沙巴自由行 DAY 1 《富源茶餐室、GAYA ISLAND RESORT、Fisherman's Cove 》


2014 Sabah 5D4N Schedule ● 沙巴自由行 DAY 1
 《富源茶餐室、GAYA ISLAND RESORT、Fisherman's Cove 》

26 October,2014


去沙巴都係好突然話去, 去散下心, 放鬆一下~ 所以呢今次旅行主要都係酒店~ 所以我訂左間又靚又舒服又可以好嘆既resort~ 我自己睇返相都想再去玩呀 ! 哈哈~ 好貪心~ 好啦~  今次係去5日4夜, 分別住左兩晚resort, 兩晚市中心酒店~ 同埋食左好好味既榴槤~ 真係好鍾意 ! 都唔知仲想講咩, 之前已經將最重要介紹部份係個行程度介紹哂喇~ 呢d卜主要係留俾我自己同我朋友同埋卜友們睇下既~ 哈哈哈 ! 好啦~ 去卜~

講真好耐無坐過AirAsia~ 原來唔俾帶野上機食, 因為有餐買既,我仲走去買杯咖啡 ! 上機前飲哂佢~ 邊飲得哂丫 ! 我會記住坐廉航唔好買咖啡! 哈哈~~  


不過我地唔敢再坐AK~ 


小溫生溫太出發喇 ~~ Yeah !


天氣特別晴朗~ 世界真大~

安全到埗

機場唔算大~ 不過過關都算快~ 等行李比較混亂~ 

YEAH ! 時間岩岩好呀 ! 出到黎買埋電話卡就出發~

我地係T2出發, 機場坐的士出發一律 RM30(HK60) , 機場同市中心好近, 只有十五分鍾就出到市中心~ 哈哈~ 馬幣對港幣(1:2)


我地係要去Sutera Harbour Marina絲綢港碼頭登記, 登記前我地坐的士去左Asia city搵食, 真係咁岩見到人人都話必食既富源茶餐室~ 你眼見咁多人, 信心當然都好大啦 ! um.... 事實係有出名既/亦有難食既 ! 哈哈~~ 同埋唔好以為 asia city係大商場~ 佢係好70年代式商場~ 無野買~ 好舊~! 我揀黎呢度真係見地圖亂去, 因為佢比較近我要去既碼頭 ! 


富源 [必食]
牛油咖央白麵包 RM1.5 - 白麵包烘得香脆, 牛油咖央口感好香滑, 甜甜地我好鍾意
拉茶 - 好香好滑好好飲, 不過略甜 
(我建議飲熱會香D, 不過天氣好熱, 飲唔飲到睇自己喇)

拉茶

牛油咖央白麵包 RM1.5

千萬唔好食呢道D飯同麵 ! 最好既米都出哂口~ 其他全部都好難食 !

全部都係炸炸炸~

好多飲品~

唔好意思, 第一餐就餓親老公~ 哈哈哈哈 ! 

拿~~ ASIS CITY商場~ 

咁搵見到有得換錢~~


行返出大街上的士, Sutera Harbour Marina , 留意呢個碼頭唔係平時買飛出島玩架 ! 呢個碼頭只係FOR去呢間酒店RESORT ! 要留意呀 !

入到去CHECK IN先~~ 呢個就係活動表喇~ 入左去唔出返黎架喇~ 因為每次入島都會計錢~RM140 (round trip)

welcome sorbet ~ 
青檸味好清新, 入黎坐低食返杯成個人都涼哂呀~

我地坐4:00pm既船, 早左少少到, 就四圍參觀下 

碼頭泊滿遊艇

4點準時上船

好快就黎到RESORT~~ 一群人落船後分別被帶到LOBBY, 先安排welcome drink~ 唔記得咩味, 我記得都係好飲既~ 哈哈~ 反正飲完涼透心~ 之後會有工作人員介紹resort既一切~ 入住期間內有咩活動, 餐廳有邊幾間, 全部都會介紹得好清楚~ 服務非常好 ! 清楚哂就會帶我地入房~

Lobby~


lobby外環境~ 晚上就係呢度有movie under the stars~

我地訂左agoda最低價既房間, 因為每間房格式大小一樣, 只係睇既風景決定價錢, 咁當然錢多又想望海既, 可以住高D~ RESORT係依山而建~ 我地就好高興住得低, 因為上落無咁辛苦~ 哈哈哈~~

夜晚呢度好多anges b~~ 不過你一行佢地就散, 唔會搞到你, 又唔敢入房~ 

入住504號房

仲未到房門口


房門口會有露天梳化床~ 可以係度休息享受下大自然~ 日頭都幾曬~ 

最鍾意呢個設計 好岩我曬乾D衫


終於到門口

一入房就係張大床

GIR = Gaya Island Resort

房中間左邊係衣帽間, 走廊就有書檯

行到最入就係浴室, 係我見過最大既浴缸 ! 
不過咁岩壞左, 開極D水都唔高~所以無浸~


浴室左右分別都有洗手盤, 唔使爭~



淋浴間

大浴缸


配件都完善~

洗頭水, 護髮素, SHOWER, LOTION都好好用~ 每支都有唔同生果味道~ 都幾好用~ 

呢度就係衣帽間

好細心安排物袋~好岩去海灘用~ 

浴衣

房間就係咁喇~ 真係唔錯~ 好舒服~ 



YEAH ! 換衫出發去遊陣水先~


開始入黑喇~ 酒店外貌



碼頭~

一個碼頭只有一間RESORT~環境好清優呀~ 好舒服~ 



玩陣水先~~

第一晚我地去左RESORT既Fisherman's Cove, 呢間餐廳價位算最高, 只係開晚市, 有dress code~ 唔可以著背心, 同人字鞋(如果我無記錯)  但我highly recommend大家去呢間 ! 最好食 ! 門外有d魚, 可以點佢地黎煮~

餐廳位置不多~ 都幾浪漫~



一人一杯開心下先~

Starter~

其實我唔記得食左咩~ 價錢幾多, 哈哈哈~ 只記得每一道都好好食 ! 食到好飽~ 咁簡單 ! 

前菜 海蝦沙律 - 蝦好爽口~

蟹肉配咩呢 ? 唔記得, 但都係好食既~

食完前菜有雪笆清一清~ 最愛呢款青檸雪笆

食食下開始落大大大大大大大雨 ! 證明係大到要落布~ 仲有雨粉噴面, 不過我ok享受既~ 有幾可俾雨粉噴住食飯丫 ! 好難得~ 因為我問侍應係咪經常都係咁, 佢話唔係, 只係今晚先係咁~ 好耐無落大雨, 仲唔係落俾我地睇~ 哈哈哈

超主動幫我地影相~ 好開心呀 ! 我好鍾意呢個服務~ 哈哈

龍蝦闊麵~~正 !

大蝦天使麵,個麵好似用青腦醬煮~ 好食到一條麵都無剩

我好記得佢, 因為佢太好味 !

食飽大廚會走黎同你傾計~ 好驚呀 ! 平時咁吹得既我都唔知講咩好~ 重點係個廚房係華人, 識講廣東話, 佢話因為佢有睇TVB ! 哈哈哈 ! 搞笑~ 
食埋個Tiramisu就happy ending喇~~ 睇相都回味呀 !

今晚大滿足~~~ 好開心 ! 再續

留言

張貼留言