2014 Sabah 5D4N Schedule ● 沙巴自由行 《行程、電話上網卡、兌換、酒店、Local Tour》


2014 Sabah 5D4N Schedule ● 沙巴自由行 
《行程、電話上網卡、兌換、酒店、Local Tour》

26 - 30 October, 2014

沙巴真係以前成日都聽人講, 話沙巴好靚, 好多水上活動, 但就未去過, 九月個陣我突然好想去陽光與海灘下~ 但又唔想再去泰國~ 哈哈~ 就決定去沙巴, 打算消費平D, 同埋我只係想同陽光玩下, 而且我未去過馬來西亞~ 所以都好興奮 ! 新地方, 可以上網搵料認識下呢個地方, 當我搵資料就發現唔係咁容易~ 呢加好少睇到香港人寫既旅遊記, 我相信有人寫, 但搵唔到 ! 好多我都係參考台灣人既卜去跟下~ 今次沙巴之旅我都用左兩日去搵資料~ 飛前我仲望實部電腦~ 真係好怕去錯又或者唔識路~ 當然我都係有買旅遊書既, 感覺安心D~  本書的確係有用既, 因為沙巴市中心好細, 旅遊酒店食野都係主要兩三條街, 去BOOK水上活動就指定碼頭~ 不過係有兩個碼頭~所以要小心~會再講解下 ! 沙巴俾我既感覺海灘好舒服好清優. 生活指數係市中心就好低, 係渡假酒店就當然好高啦~ 總括黎講都幾好玩, 黎沙巴一定要玩水上活動, 如果唔係就唔知黎做咩好喇 ! 哈哈~ 同埋我好推介我頭兩日住既Gaya Island Resort, 真係好舒服好正,好唔捨得走, 我覺得住四日三夜先夠, 因為Resort入面有好多活動, 至少住兩晚先玩到, 當然玩多一日就仲好啦 ~ 

短短既五日四夜, 影左好多相~ 好開心~



首先, 我地今次坐Asia Airline, 價錢都算平, $3198@2person, 原本想坐CX, 價錢係一張$3XXX, 睇錢份上都係坐AK算喇~ 哈哈~ 當日係HK(T2)到BKI(T2),留意返亞庇T1同T2係唔同地方(行係唔到過去架), 所以回程個陣唔好去錯呀 ! 記得去返T2 !!!

AK236 HKG 10:05 BKI 13:05 
AK239 BKI 16:35 HKG 19:30

行程 :
26/10/2014 (sun) Day 1 
Airport(T2) > 買上網卡(DIGI RM25/5日) > asia city富源茶餐室 > 15:30到達Sutera Harbour Marina登記 > 16:00 上船到resort > dinner Fisherman's Cove 


27/10/2014 (mon) Day 2
 breakfast Feast Village > Private Beach > lunch 「Tavajun Bay」> swimming > dinner Feast Village 

28/10/2014 (tue) Day 3 
breakfast Feast Village > Coral Garden Snorkeling > checkout > Horizon Hotel > 怡豐茶室> Jesseltion Point 碼頭買激流tour >新記肉骨茶> 天橋底榴槤 

29/10/2014 (wed) Day 4 
激流 > Le Borneo Reflexology&Beauty Spa@華麗山廣場 Warisan Square > dinner 雙天海鮮樓 

30/10/2014 (Thur) 
Day5 金興利茶室 > airport



電話上網卡

T2一出就有電話公司counter, 見到DiGi好似泰國都有, 都唔算貴~ 買上網卡(DIGI MYR25/5日), 大約HK100任用~ 當然上限過1GB會開始變慢~~都係記得iphone用戶打支針方便返香港換卡~


兌換

換錢呢Part就係香港換定D, 其實同當地差唔太遠, HK2 : MYR1, 我見D人話旅遊區都有得唱錢, 我就一落機誤打誤撞去左Asia City搵食, 又見一個好七十年代既商場仔, 就見到得唱錢, 所以實際話唔到你知邊度唱, 所以係香港換定比較好~


酒店



今次我一共入住兩間酒店~ 一間係位於私人島嶼既Gaya Island resort, 真係置身世外桃園, resort內應有盡有, 呢間酒店依山而建, 私密度非常高, 酒店房價係因應景觀同住既客房高度而定, 住得越高山越貴, 不過能夠望到海景, 而我地就揀左最低既價錢客房, 因為每間房既大小一樣, 格局一樣,. 只係景觀唔同, 收既係景觀價錢, 每晚房價大約HK2500@night, 我地係agoda訂房, 2nights total HK$5075 (for ref.) 


酒店係要坐船再過去, 係機場落機後搵D野食, 再坐的士(RM30)到Sutera Harbour Marina, 就入去做埋CHECK IN登記, BOOK埋船入去, 我記得我地去到已經要坐4:00PM船, 走既船都可以留定位, 要改就可以到時係酒店再改返~ 留意返要俾到島費, 可能係收費保育之類既, RM140(每位來回)

Please note that the hotel offers roundtrip Speedboat Transfer as follow: 
From Sutera Harbour Marina to Gaya Island Resort:
 08:00 AM, 10:00 AM, 12:00 AM, 02:00 PM, 04:00 PM, 06:00 PM, 09:00 PM 

From Gaya Island Resort to Sutera Harbour Marina: 
09:00 AM, 11:00 AM, 01:00 PM, 03:00 PM, 05:00 PM , 06:30 PM 

Transfer cost is at 140 MYR per adult and 70 MYR per child (rountrip). 
Children aged from (2-11 years old) are required to pay for the transfer cost.




resort有個weekly activities, 每日都有唔同既活動, 有d係要收費, 有d就係free既~ 不過全部活動同餐廳都要做reservation,full左就無架喇~
free : guided nature walk (其實就係帶你行一轉入樹林既, 每朝9:00am) 
Gaya Snorkeling exploration : 入門級浮潛 *價錢唔記得, 係比較平既(不過d staff話無咩睇, 所以唔推介)
Coral Garden Snorkeling :  普通級浮潛*價錢較貴, 但人人都係join呢個, 好快full, 我地都要等day3先book到位, 走之前去玩, 呢個coral garden係私人島嶼, 會有教練坐船載我地到海中心, 然後就放生我地落海, 當然係船上都有指細教導我地著救生衣, 帶浮潛鏡, 我仲要唔多識游水都走去玩, 唔識死~ 哈哈哈~ 不過真係望到珊瑚好靚~ 不過我個浮潛鏡帶得唔好, 係海上又浮下浮下, 老公俾我嚇死~ 我真係成日鼻入水呀~ 好辛苦~ 雖然一個鍾, 感覺過得好快~ 好好玩 ! 不過要學識用口呼吸先, 唔係就好似我咁, 成日都入水係鼻~ 
free : movie under the star (晚上9:00pm先開始, 酒店揀套電影, 就有D SOFA係草地中央訓係度睇戲, 都幾好FEEL~) 

餐廳 : 分別有三間餐廳
Tavajun Bay - 位於酒店私人沙灘, 係酒店旁邊坐船過去大約5分鍾, 以泰式做主打, 過黎私人沙灘享受陽光後就可以去餐廳午餐,午餐只有SET LUNCH~ 味道不錯
Fisherman’s Cove - 於酒店2樓, 只提供晚餐既高級餐廳, DAY1 night幫襯過, 非常新鮮好味道~ 我記得大約HK$1000左右
Feast Village - 位於酒店1/F, 早午晚餐都設有BUFFET/ 晚餐可選單點餐, 味道普通


大置上介紹咁多先~ 

游泳池好靚架~ 全海景~ 

酒店房都好靚~ 睇返D相都好想再去~ 哈~


沙巴地平綫飯店 (Horizon Hotel) 
Address: Jalan Pantai, Locked Bag 2084 +6088518000


Horizon Hotel地理位置最方便, 市中心得兩條主要街道,基本上係直行搵食, 最好彩係橋底榴槤係正我地酒店樓下, 嘩 ! 超方便, 每晚唔食都唔安樂呀 ! 酒店房環境舒服~ 我地住13樓好似最高喇~ 哈哈~ 不過住完RESORT住酒店落差有D大~~~

Horizon Hotel到機場只要15分鐘的車程,門口走出去一分鐘就是加雅街周日市集,怡豐茶室、佑記肉骨茶等美食小吃也都在五分鐘路程以內,位置相當好。
加雅街必吃美食— 佑記肉骨茶、怡豐茶室、富源茶餐室


Jesseltion Point 碼頭

一到市中心就出到碼頭買定飛到去玩激流,去到已經關哂門, 得返10號檯有開, 記得唔使JOIN好貴既TOUR~ 普通出兩島都唔係好貴~ 當然我地時間有限, 又未玩過激流, 都係膽粗粗陪老公玩~ 哈哈 ! 

係Horizon Hotel 到 Jesseltion Point 碼頭係一條大直路, 行大約十幾分鍾就到~好方便~ 基本上唔使坐車~ 全部用腳行都到~ 哈哈

係度買定飛~~ 好彩趕得切, 買左聽日就有車黎接我地去玩激流喇~~~




留言

  1. 好鬼正呀,搞到我都想去~~

    回覆刪除
  2. Cindy:
    ~你去旅行好投入, 跟你去旅行好舒服, 因為你做定晒功課.
    ~沙巴啲食物, 都唔錯!! 望到啲相, 我感覺到relax!!
    ~祝你新年快樂, 事事順利,心想事成!

    回覆刪除
    回覆
    1. YEAH~ 人生就係要享受每一天呀~ 有苦就有樂~ 每件事都要開心面對, 更何況係去玩~哈哈~

      刪除
  3. 嘩~~有玩激流呀,好刺激呀))))))
    酒店有私人沙灘好嘆呀~成日HEA係酒店唔想出去

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~ 我陪溫生架咋~ 其實我好驚死~ 不過人一世物一世就括左出去~

      刪除
  4. 我而家對馬來西亞無咩信心, 所以都唔會去住LU.. 但真係好靚.
    你一年都去好多次旅行喎.. 而家係咪都無番工呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係東南亞地區都唔知去邊好, 日本又唔敢去, 所以發掘下遊馬來西亞~哈哈~ 其實好多地方都幾靚~ 我正職係C9, 副職係整芋頭酥~ 哈哈哈~

      刪除
  5. 間 resort 好正,去沙巴都要考慮下呢間!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Florence ~ gaya resort 真係堅正 我全日留係酒店都無問題呀

      刪除
  6. 請問你在那地方買票呢? 因我都想買去玩浮潛和激流...

    回覆刪除
    回覆
    1. 最後一段有寫呀~ 係jesseltion point碼頭 行入去就會見到好多櫃位 佢地都係賣one day tour 都有激流同浮潛

      刪除
  7. 請問你在那地方買票呢? 因我都想買去玩浮潛和激流...

    回覆刪除

張貼留言