[囍事] 妹妹求婚紀錄


黃家有囍事 ♥ 妹妹求婚紀錄
28 MAY,2014

嘩 ! 原來求婚已經係五月既事喇 ! 我忍唔住睇返D相好開心, 決定要記得佢呀 ! 真係好開心好開心, 我阿妹終於嫁得出去喇~~~~哈哈哈 ! 原來家人辦囍事個種開心既感覺真係難以形容, 真係感受到開心幸福既感覺, 真係睇返都眼濕濕~ 係太感動喇~~

話說早一個月前我地全家已經知道呢件事, 只有我妹當事人, 完全唔知~ 原因 : 放工返到屋企, 個頭又亂, 妝又溶哂~ (佢仲話唔通知佢補補妝先~哈哈哈~笑死)  當事我地仲諗點安排好呢~ 到當日我地就真係做戲咁款, 好似演員上身咁, 又各自扮演好自己角色~哈哈哈 ! 其實我妹只要俾D野佢整, 佢就唔知另一邊安排緊野, 話說佢地一返到屋企, 我地就齊哂人, 擺哂陣等食飯, 佢地一返到CHRIS就話要整野飲, 要妹妹幫手 , 呢個時候我又幫手去切水果片浸飲品~ 當時大家好刻意走哂過黎睇我點切水果, (真係做戲做到上哂腦~) 其實我妹仲未發現點解我地咁熱心, 真係個個走哂埋張檯度睇點整野飲, 如果係平時, 大家會照就走, 再等佢整好拎埋過黎, 邊會咁熱心走哂埋去幫手丫~ 哈哈哈哈 ! 諗返都覺得好笑~~

好~ 重點喇 ! 整好野飲後, 突然熄燈, 播片, 當然我妹感動到喊啦~ 但就連我地都喊哂~ 仲感覺好難形容, 我真係第一次睇人求婚, 仲要係自己阿妹, 真係感動到喊到傻左~ 當然我眼見大家都流哂眼淚~ 我仲好專業咁影相, 大細佬同Suki就拍片~ 嘩 ! 真係唔使講, 自己ACTION~ !  到ENDING係黃BIBI張相, 我妹更加爆喊~ 因為BIBI係我地既愛犬~ 最鍚佢~ 所以用BIBI做ENDING加分度100~ 哈哈哈 ! 就係咁就下跪, 求婚, SAY YES ! KISS~ 歡呼~~~ YEAH ! 大家心情好興奮熱烈~ 最後當然食飯啦~ 好餓喇 ! 哈哈哈 ! 真係好開心~ 講完一大堆~ 都要講句 : 祝你地幸福喔 ! I LOVE U MY SIS~ ♥

我地用IPHONE影相拍片咋 ! 我忘記帶相機~ 幸好都影得唔錯~ 哈哈 !
 呢張相, 我地係兩部電話打燈, 再拍片後影的~好靚~♥



開始前我地做好準備喇~ 今晚好豐富~ 海南雞~ 正正正 !

黃爸媽的海南雞出名好味道 ! 個個食完都大讚~不過今晚海南雞係配角~ 

我老公就係無幫手~~ 仲係度笑嘻嘻~哈哈哈 ! 雖然好調皮, 但我鍾意 ! 哈哈哈~ 

熱心地一齊整野飲~ 仲未知咩事~ 

DONE~ 

分飲品~大家係度話好好味呀~ 好甜呀~ 好正呀~ 

開始前影張相先啦~ 傻妹~ 

開始喇~~~ (屋企有D亂,哈哈) 開頭笑哂口, 後面就喊到豬頭咁~哈哈 

WOW~~~I LOVE U BIGGER~ 

非常有誠意既妹夫~ 呢下都係感動到爆~ 開左燈唔好意思喊(我指我地班二打六)~哈哈哈 

YEAH ! 恭喜哂~ 嫁得喇~ 都係姓黃既~ 恭喜黃生黃太~~ ♥ 

我地就送上小小心意, 祝福你地幸福快樂~

YEAH ! 新人先敬酒~ 飲杯~~~~ 

今日做左配角既海南雞飯超好味~~ 


紮花好靚呀 ! 係漸變色粉紅玫瑰♥~妹妹好幸福喔~  

一家人影返張大合照先~ YEAH !  

你地全部都要開開心心, 一樣咁幸福喔 ! 家姐祝福你地~~  

♥ 好開心~ 幸福~ 

要BIBI做ENDING先~ 今日大成功 ! YEAH ! 恭喜CHRIS加入我地黃家大家庭~ 



留言

  1. CONGRATS TO BIGGER! 黃家真係做咩都咁齊心,好WARM的一家人~地點唔重要,赤腳都唔重要 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Thanks 木木媽😘
      無錯最緊要齊心,係邊度都開心😁

      刪除
  2. 你地一家好WARM~~恭喜BIGGER^^

    回覆刪除
  3. 咁多人見證,肯定好多人都感動到哭

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地全部人都係第一次睇人求婚咋~ 真係好感動

      刪除
  4. 恭喜你妹妹呀~~ 成家人一齊籌辦這次求婚, 又好玩又開心~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Helen , 大家都好期待到大婚日喇~ 哈哈

      刪除
  5. 好sweet, 家有喜事, 特別開心!!!

    回覆刪除
  6. 你一家真係好溫馨, 真係睇見都開心
    祝BIGGER 新婚快樂呀!!

    回覆刪除
  7. Cindy:
    ~恭喜晒, 你妹妹將結婚!!
    ~平時, 你哋一家人已經熱鬧, 而家阿妹結婚, 將更喜慶啦!!
    ~定咗日子未?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝VICKY~ 已經定左下年5月呀~ 已經好期待喇~

      刪除

張貼留言