[食譜] 四式雜菜湯


四式雜菜湯


仙蒂小溫太 || 分享快樂生活本子 ||
LIKE : Facebook Page

用料非常簡單, 因想清清地飲個菜湯, 重點呢個湯可以飲完原味後, 再變做西湯都做, 我就係咁做喇 ! 一D都唔會浪費~ 而且味道仲好好飲~ 好甜~ 好岩女士們減肥飲架~ 特別喜歡街市有間菜檔既菜特別新鮮同甜, 價錢貴少少, 真係樣樣都甜, 唔會浪費~ 


連我奶奶都分得出, 話說我煲湯, 尋日都街市貴檔買粟米、甘荀、合掌瓜, 今日就去左UNY買左一包有齊哂D粟米、甘荀, 我奶奶一食就話,  尋日同今日差咁遠既, 尋日既甜D, 好食D~ 哈哈哈 ! 忍唔住笑, 我話一分錢一分貨, 將就下~ 哈哈哈 ! 
 



[ 材料 ]‧‧‧ 
洋蔥 ‧‧‧ 1個 (切粒)
蕃茄 ‧‧‧ 2個 (切粒)
西芹 ‧‧‧ 半棵 (切粒)
甘荀 ‧‧‧ 1條 (切粒)


[ 調味料 ]‧‧‧ 
盬 ‧‧‧ 少許
黑椒 ‧‧‧ 少許


[ 做法 ]‧‧‧ 
1) 先將蔬菜洗淨, 然後切粒放碗內備用
2) 將開水煮滾後, 放入蔬菜粒
3) 用中小火滾起後, 轉最小火煲2小時, 落調味後即可


好喇 ! 將所有都切粒粒~ 方便煲出味~ 如果做西湯既, 都可以方便攪蓉 

將開水煮滾後, 放入蔬菜粒

用中小火滾起後, 轉最小火煲2小時, 落調味後就OK ! 

清甜既 四式雜菜湯就完成喇~ 

喜歡落D黑椒, 會香D~


***第二晚***

話說尋晚飲唔哂~ 又唔好浪費~ 我就將D湯煲返熱後, 再撈起D湯渣打完蓉, 再回煲就變左西湯喇 ! 連渣都食哂~ 我個晚只係飲呢個湯都飽飽喇~ 真係好簡單又好味~


當晚同場仲有香草烤雞同埋四式芝士雙腸意粉, 勤力D一齊出哂食譜~~四式芝士意粉老公大讚好味~ 個醬係朋友介紹我買架~ 真係無介紹錯~ GOOD~

[食譜] 四式芝士雙腸意粉



留言