2014 Taipeil 5D4N Schedule ● 台灣台北自由行 DAY 5《永和豆漿、微熱山丘Sunny Hills、MELANGE CAFÉ》


2014 Taipeil 5D4N Schedule ● 台灣台北自由行 DAY 5
《永和豆漿、微熱山丘Sunny Hills、MELANGE CAFÉ》
2 MAY,2014

仙蒂小溫太 || 分享快樂生活本子 ||
LIKE : Facebook Page

不經不覺黎到第五日喇!真係好快呀~呢日開始病病地夜晚係房個冷氣太勁,吹到鼻敏感都黎呀~ 今日行程簡單喇!都係食下,買下手信,就返香港喇!太快喇~雖然每年一到,都會好期待~哈哈!

今日終於陽光充沛喇!太好喇!



原本打算去食冠軍烤肉,點知⋯點知⋯未開門呀~唔知幾時開始就只做晚市,灰左⋯唯有行返去食<永和豆漿> ,因為真係日日行過都食唔到,就行返轉頭啦!行返轉頭前帶佢地去下塗鴉地帶,上次都有同妹妹黎影下相。

肥仔今年搞成咁~

我真係好欣賞佢地既藝術,真係畫得靚~

好搞笑~咩事咁既樣!


好喇!行左陣就出發食

唔怪得日日都咁多人食啦!原來真係好好味架~ 我地點左「1、3、10」號餐

豆漿~好好飲~

10號餐﹣湯包~個皮好煙UN~真係有湯汁架~正!

1號餐﹣狀元餐~好似我地既痴飯~

3號餐﹣探花餐~我大大下口味變,鐘意左食蘿蔔糕,加左蛋一齊炒~好好味!


好滿足呀⋯ 之後我地坐捷運去到松山機場個邊轉的士去微熱山丘Sunny Hills
原來真係好唔就腳~不過為左媽媽想食~無辦法啦!
一去到坐低就SERVE你坐,再奉上茶、土鳳梨酥。
原來係禮貌地歡迎客人光臨,送上奉茶既動作
(我之前睇電視有介紹微熱山丘Sunny Hills既老闆講的)


環境好舒服,係嘈左D~服務都好好!餅靚茶香~

最少一盒10件裝NT350,around$100盒,不過一分錢一分領,原裝鳳梨無加任何冬
瓜糖成份,成本當然都貴~仲有咁好既服務~真係讚!


有土鳳梨汁飲~酸酸甜甜~但太重,無買到~

微熱山丘Sunny Hills : http://www.sunnyhills.com.tw/


環境舒適~行過真係唔會發現係鳳梨酥店~

下一站我地又再去食喇~
去返SOGO個邊食MELANGE CAFÉ,係咖啡弄始袓,連食物都近乎一樣!所以信心度都好高~服務好好,門口姐姐都好細心~

地方舒服~

唔太餓,大家都叫左杯飲品~COEY的,唔記得咩名,但知道好好飲~

熱綜合水果茶﹣我既~都係凍既好飲,有D澀味~柑桔味好好香~

小杯~慢慢享受喔~

凍綜合水果茶﹣豆子既~好飲~

重點:香港排隊排好耐先食到既草莓鬆餅~我地都食到喇!!!!好好味呀!!鬆餅外脆鬆軟~好好味呀!!!!食完好開心~好飽好滿足!

最完美的ENDING~

YEAH ! 「(笑)婦的衝動」之台北之旅完滿結束~非常開心~人越大,有左自己既家庭/小朋友,能夠同朋友既機會就越來越少喇~可能真係要等第時開始年老喇~小朋友大哂,就可以一齊去下!我相信我地老左都可以一齊去玩架!哈哈哈~

最後要大車,NT1000到機場

GOODBYE~ TAIPEI~SEE U~


● 完 ●

留言

  1. 啊!我們在南投懸 微熱山丘 買十件庄是NT420 一盒,還要是專程要包車司機帶我們去買, 淚....

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊~ 竟然~ 不過我見香港有得買喇~ 不過好貴~ HK$190/10件~

      刪除
  2. 聽朋友講.........微熱山丘九月會登錄中環開專門店呢,期待ing ...........

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀~ 九月份~ 呢加都可以網上訂購喇~

      刪除

張貼留言