2014 Taipeil 5D4N Schedule ● 台灣台北自由行 DAY 4《(淡水)淡水可口魚丸/Ancre café、(石牌)湯瀨溫泉、大發百元熱炒》


2014 Taipeil 5D4N Schedule ● 台灣台北自由行 DAY 4
《(淡水)淡水可口魚丸/Ancre café、(石牌)湯瀨溫泉、大發百元熱炒》
1 MAY, 2014

仙蒂小溫太 || 分享快樂生活本子 ||
LIKE : Facebook Page

終於黎到旅程既第四日喇 ! 時間過得好快呀‧‧‧ 我地好唔想返香港~ 哈哈 ! 日日吃吃喝喝笑笑玩樂~ 人生呀~ 就係要努力先可以享受~ 其實我都好努力做個老婆架~ 其實我真係好忙架~~ 哈哈 ! 朋友們呀~ 俾心機搵錢, 我地一定會再有機會一齊去玩架~~ 哈哈 ! 呢個時候我已經化好妝~等緊佢地就可以出門口喇 ! 到第四日我地已經開始攰到唔想行~ 所以今日既行程係超HEA, 一直講咁既行程先岩我地呀~ 哈哈哈 ! 今日係「嘆DAY」先去Cafe飲杯咖啡~ 再去浸個溫泉~ 食飽飽就返酒店訓教~ 哈哈哈 ! 點解會咁爽架 ? 


O~  下雨天呀~ 決定一人買把遮~ 
好似NT200一把, 我個把最後爛左~ 變左NT200用1日~貴~

落雨濕濕去旅行最怕咁架喇 ! 我對鞋係濕哂~ 濕全日~ 好彩新鞋唔會腳臭, 不過新鞋就搞成咁喇~ 哈哈~ 都唔知好唔好彩~ 

今日係胖胖陪我地既日子呀~ 近近地約係淡水~ 帶COEY同豆子食地道野~ 

可口魚丸同餛飩, 最驚喜係肉包~好好味呀 ! 有肉汁既包~好鮮味~ 仲有個辣醬點住食~好好味~難怪咁多本地人食~ 重點係好好好好好平~ HK$1X/位~ 哈哈 !

原本打算帶佢地去情人橋, 不過我同豆子去過, COEY話我地唔係情人關係, 可以唔使去~ 哈哈哈 ! 重點係我地真係唔想再四圍走, 你想像下我地對腳係勁濕 !  岩哂~ 就咁就行去Ancre café, 呢間係咁岩係台灣卜友介紹~ 見到當時環境好正~ 好舒適~ um... 我地咁岩去個陣退潮, 不過望出去真係好舒服~ 如果天氣好d會更正 !

Ancre café 安克黑咖啡 
地址: 台灣中正路233號 電話:+886 2 2626 0336

 環境乾淨舒適~ 令人好放鬆~ 我地一黎到就好開心~ 不停講真係好呀~ 好舒服呀~ 好靚呀~哈哈哈 ! 

特色的擺設~ 

如果我住台北無無聊聊都可能會咁做~ 

 介紹一下食物~ 真係正 ! menu都好特別, 好似畫漫畫咁~ 好靚呀~

YA~首先送到既~ 我既抹茶歐蕾~ 好好飲~ 濕泣泣寒寒地飲淡熱LATTE~ 真係好幸福 !  

叫左客薯條, 一睇就知好味啦 ! 非常酥脆~ 

蜂蜜甜甜圈鬆餅~甜甜圈食完令人幸福感倍升喔 ! 一人一件岩岩好~ 其實係台灣鬆餅黎既~~好好食~ 好鬆軟~ 好香~ 食一件唔會太飽~ GOOD !  

同MENU既公仔畫一樣架~ 好靚~ 呢間CAFE真係好有心~ 我記得全部都好好飲~ 左: 抹茶歐蕾, 中: 摩卡咖啡砂冰, 右: 冰焦糖蜂蜜奶茶

YEAH ! 齊哂~ 開動喇~ 好開心呀~

帶左自拍神器自己影相先~ YEAH ! 開心~ 

多謝胖胖既陪伴呀~ 夜晚仲帶我地去食熱炒~~呢個朋友真係唔話得呀~ 錫哂你~ 哈哈~ 

單眼甜甜圈~~ 見到好想食落肚~哈哈 ! 


好~ 坐到四點左右~ 時間關係要出發浸溫泉喇~ BYEBYE 淡人~ 

我地坐捷運去到石牌站~ 行過對面係公車, 搭508、535、536公車,至站名<行義路3>下車,於行義路300巷進入,步行3分鐘即可到達[湯瀨溫泉]

幸好都有本地人去~原來呢邊好多湯屋~ 

哇~ 好大煙~ 落完雨, 天氣好濕~ 

終於到喇 ! 今次只係去浸完就走~ 當然好好好好舒服~ NT200/位, 真係超抵 ! 而且好推介湯瀨, 雖然公共湯屋唔算大, 真係好日式, 要裸浸的, 一定分男女湯~ 環境衛生都好高分, 本地人見到我地遊客, 會望實我地, 提我地要沖涼, 帶浴帽後先可以落溫泉(只有一個溫泉)~全部人都睇到你沖涼, 日式個隻~ 個時去北海道都係咁~~ 好有日本FEEL~ 真係正 ! 

湯瀨SPA溫泉日式料理 (石牌站) 
地址:台北市北投區行義路300巷1號 02-28760888 
休假日: (女湯) 周五 08:00~10:00 (10:00後開放) 
費用: 無用餐,200元/人,無時間限制 
捷運 石牌站 搭508、535、536公車,至站名<行義路3>下車,於行義路300巷進入,步行3分鐘即可到達。


NT 200/位~ 

上二樓就係女湯屋~一入就唔可以影相囉~ 互相尊重是禮貌~ 

我係網上搵相俾大家做參考~ 真係咁架咋~ 左邊係按摩泉地帶,D水壓好勁, 沖到好痛~ 頂到就好爽~ 

就咁一個溫泉, 全木制~ 感受到外面既環境~ 凍凍地~ 浸落去爽~ 最右上角就係沖涼區~係咪睇哂呀~ 個個望實你~ 唉~ 全部都係上年紀養生既太太們, 我地最年輕~ 哈哈 ! 

真係好舒服~ 真係睇返都想再去~ 下次我都會再去JOIN公共湯屋唔使咁貴~ 真係好正 !  我地浸左差不多一個鍾, 又要落返山喇~ 約左胖胖食晚飯~ 

真係好彩, 一去到有車~ 去返石牌站~ 今晚晚餐都係石牌站, 胖胖真係好周到~ 唔使四圍走~ 今晚食熱炒~ 最愛~~台灣小炒100分~

有燈籠既地方就有熱炒~ 

大發地址~ 味道唔錯~ 而且唔貴~ 大約HK$100/位, 我地叫左好多碟小菜~ 好抵 ! 


大發百元熱炒

叫到一檯都係呀 ! 浸完溫泉係會勁餓同好眼訓~ 食完大家都要快快返酒店休息喇 ! 

碟碟都好食~ 店員都好親切有善~ 好推介大家去試~

最好味既 盬酥蚵仔~ 100分~ 蚵仔非常肥美~配埋九層塔~ 

開心完食完飯告別完之後我地坐返西門喇~ 最後要買既都買齊~ 今定宵夜一齊開心SHARE~ 再執行李~ 聽日係最後一日喇 ! 

留言

  1. 溫泉孚靚,真係好日式.............但我真係比較保守,接受不了共浸~哈
    間cafe好舒服,可以坐好耐

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以有私人湯屋~價錢會貴DD~ 不過真係正!

      刪除
  2. 請問温泉附近有無住宿呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Fony,
      呢方面就唔太清楚, 應該就無, 因為比較山區, 其實四周都係溫泉餐廳, 可能要搵間旅館先岩, 如果想住宿我都推介春天~ 我再上次去過環境都唔錯 ! 考慮下~ 希望幫到你

      刪除

張貼留言