2014 Taipeil 5D4N Schedule ● 台灣台北自由行 DAY 3《十分/九份/基隆夜市、(西門町) 排骨酥麵/指甲美容》


2014 Taipeil 5D4N Schedule ● 台灣台北自由行 DAY 3
《十分/九份/基隆夜市、(西門町) 排骨酥麵/指甲美容》
30 APRIL,2014

仙蒂小溫太 || 分享快樂生活本子 ||
LIKE : Facebook Page

YOYOYO~ 早起個早~ 真係好眼訓~ 我地又一早起身喇 ! 打算坐台鐵出發去玩喇 ~ 其實呢今次我本來想挑戰下去睇十分瀑布架~ 不過我又真係好驚好勁既瀑布聲, 我真係好細瞻, 我好驚大自然既強大力量~ 好怕死~哈哈哈 ! 所以我又挑戰失敗~ 最係玩下天燈, 寫下有咩願望好過啦~ 哈哈哈 !

好~出發喇~


上台鐵最重要既一樣就係~~~買~~~便~~~當 !!! 當然都係買一份一齊食啦~~ 

精神飽滿呀~~ 早安呀~~瘋狂既團友~~~

一早排骨便當啦啦啦~~ 我同COEY食哂~哈哈 ! 

到左瑞芳去買一日平溪線~ 好方便 ! 

反正係咪都買左先~ 反正唔貴~ 

影到爛都要影既十分車站~ 

十分十分十分~ 幸福~ 

我地第一時間去左名信片店買POST CARD, 寫俾我地最重要既家人, 朋友就係哂度喇 ! 哈哈哈 !  我就一張俾黃宅, 一張俾老公大人~

我地寫得好開心呀~ 俾錢就寄到香港~ 好平架咋~ 

見到呢支願望竹~ 
「希望能微笑過每一天  找到屬於自己的天空」
好有意思, 多謝提醒要微笑過每一天, 享受自己的天空~ 

轉頭又去第二間又寫~哈哈哈 ! 係寫俾一年後既我, 唔知我收到會點呢~ 

重點係D金句, 我岩我以前一位舊戰友 -- 的神, 佢每月會出金句, 當然都係書上抄架喇~ 不過一見到就諗起佢~哈哈哈 !  

重點係我地三個同的神曾經都‧‧‧開心過丫~ 哈哈哈 ! 真係好開心咁一齊做野, 我地感覺似同學多D, 因為我地同年架嘛~哈哈哈哈 ! 希望你收到都開心啦 ! 我地三個咁有心~ 

我地真係好忙架, 轉頭又走去寫天燈~ 好貪心寫勁多~哈哈哈哈 ! 又肉麻又貪財, 個天都知喇 ! 哈哈哈~  

YEAH ! 天燈叔叔好專業~ 不停一、二、三換邊邊~ 

嘩 ! 飛飛飛啦~~ 幫我地呀~ 願望成真呀 ! 

終於玩夠, 咁寫下字(真係PART PART都寫緊字) 就已經好攰喇 ! 咁玩玩下已經兩個鍾, 要趕下站, 所以一人買隻食, 好好味呀 ! 雞翼包飯~正 ! 趕時間唔好等呀~ 人地真係有心燒架~ 

時間關係我地已經黎到九份~ 其實我次次去台北都去九份. 其實我都無咩特別介紹~ 只係到一到買下野就走~ 

張記呀張記~ 我地每年一見吧 ! 

正~ 肉丸湯~正~~~ 

又見開左間芋頭泡芙, 好真材實料~ 真係好濃既芋頭溶~ 好飽飽~   

我要為小溫太小廚房準備下用具~ 係我朋友都知我買廚房用具買到大家都麻木~哈哈哈 ! 見到呢D木製既真係忍唔住, 黃爸爸前排都黎左九份, 仲幫我補補貨仔~ 果然係我老豆~哈哈 ! 九份得一間專賣木產品~真係好正~ 好好用~

賴阿婆芋丸~ 正呀 ! 原來唔帶得返香港架~ 真係即煮即食~~~不過我呢加識整喇 ! 

行到最尾買左呢兩款正野~左邊按手指, 哈哈~因為玩電話傷手指, 右邊係按摩用~ 

嘩~ 又係天陰陰咁~  

又轉個頭等左好N耐巴士, 都等唔到, 決定坐的士落去瑞芳, 其實我就唔記得幾多錢, 不過最後係車上面司機好人, 又問去唔去基隆, 因為佢反正返基隆, 加好少錢就車我地去, 我地見又無咩行程, 是旦啦~ 點知去到落雨, 真係灰~ 其實基隆我真係唔識路~ 好彩有好朋友GOOGLE MAP~ 帶我地行去火車站~哈哈 ! 無有怕 !

基隆夜市

幾年前黎過, 都係落雨, 不過好懷念個時同細佬妹黎~好開心~ 四圍都係食海鮮~ 

最後我地坐低左食海鮮~哈哈 ! 好正呀~ 好新鮮~ 

重點我地好攰~~ 哈哈哈 ! 

COEY 豆子最喜歡冰糖草莓~台灣既真係好食D~ 

落雨唔想行喇~ BYEBYE基隆夜市~ 

之後就靠GOOGLE帶我地行去火車站~ 又幾正啵~ 好大風大雨~ 吹到我醒哂~~ 

終於我地趕到上火車直接返台北車站~ 我地係火車訓屎左~~ 發生咩事都唔太記得~哈哈 

順利返到酒店, 休息一陣, 又落街依肚, 去左西門町食排骨酥麵,

排骨酥麵 , 好奇怪~ D排骨炸完又放上湯, 淋淋地~ 我唔太欣賞~

不過好多本地人食~ 

食飽去左整指甲, 佢地真係夠朋友~ 其實係我要換色, 佢地陪我~ 真係好感動~ 係台北特別平~ AROUND HK$150, 抵 ! 

就係呢間, 近鴨肉扁~ 

扮完靚又去西門掃下街~ 仲見到抹茶雪糕~ 好開心~ SWEET ENDING~ 

留言

  1. 我都中意寫明信片,有時覺得係自己寫開心過人地收XD 九份D木製用具好引呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!其實係一份心意~好開心的~

      刪除
  2. 四月尾,五月頭 我地先去完台北,
    但係感覺上 好似好耐都冇去過咁... >3<
    幾時先等到下年再去??

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以呀!你同BILLY入紙申請丫~哈哈!

      刪除

張貼留言