為妹妹做的第一紮花球 ● K's Floral Wedding


為妹妹做的第一紮花球 ● K's Floral Wedding
13 JULY, 2014

仙蒂小溫太 || 分享快樂生活本子 ||
LIKE : Facebook Page

YEAH ! 我們WONG'S FAMILY又要辦喜事喇 ! 就係妹妹要嫁喇 ! 哈哈哈 ! 其實前排未來妹夫係我地一家人見證下求婚成功喇 ! 真係好開心呀 ! 以前搞婚禮個D感覺返哂黎, 前排仲同妹妹去左睇場, 日子同場地都決定好喇 ! 我就心思思俾D驚喜佢啦~~ 哈哈 ! 話說我打算整花球俾佢去影PRE WEDDING用既, 真係岩岩好 ! 佢個日就係EXPO訂好影PRE WEDDING~ 太好喇 ! 等我整好就返屋企俾驚喜佢先~~

我整架~~靚唔靚呢~ 我自己就好滿意喇 ! 
哈哈哈 ! 都要多謝老師Kitten教導呀 !


我專登揀紫色, 因為影pre wedding一定要花球夠sharp~影相出黎效果先夠靚架~  

好期待妹妹到時影靚相呀 ! 

好 ! 講返個日學整花球先~ 影下workshop先~ 
好彩Kitten summer有開course, 時間岩岩好~ 

一陣仲有兩位同學同我一齊學呀 ! 

上左黎揀定花先~ 

絲花都好靚~ 

時間關係就已經揀好喇 ! 原來一紮花球都要幾多花下~ 我一共有1款主花, 4款配花~ 剪剪紮紮兩個鍾就完成 ! Kitten話最好大家都唔識既就做得最快~ 有朋友一齊討論起起碼三個鍾~ 哈 ! 

Yeah ! 多謝你既教導喔 ! 哈哈 ! 我終於完成喇~ 好開心~ 

好耐無拎花球喇~ 雖然嫁左~~ 成日都都講好靚呀~~ 佢地就會攻擊我, 想再嫁多次呀 ? 叫姐夫擺多次酒囉~~ 哈哈哈 ! 頂~~ 想kill左我細佬妹把衰嘴~~ 哈哈哈 ! 講笑咋~~ 不過結婚係開心事, 一切都要開心辦呀 ! 加油 ! 親愛的大頭妹妹~

大家有興趣就去LIKE K's Floral Wedding Facebook啦 ! 睇下仲有咩班~

哈哈~~ 返到屋企送俾大頭, 開心死佢~~ 佢仲自己影左一堆相俾我~ 哈哈 ! 最緊要你鍾意啦~~ (黃bibi都好鍾意呀~ 係咪呀~~bibi~ : ) ) 


留言

  1. 花球好靚呀~~你真有心思呢!

    回覆刪除
  2. 恭喜晒!!黃大頭妹妹!!!!^^
    個花球整得好靚呀!!!!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~我自己都好鐘意個花球喔~

      刪除
  3. 紫色係最最最靚架~~上鏡又SHARP

    回覆刪除
  4. 花球整得好靚呀~~ 你妹妹一定好鍾意, 恭喜她呀~~ 之後花球仲可以繼續用, 或者整過另一款~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈多謝~ 係呀!到時拋花球用✌️

      刪除
  5. 你好強woo..連花球都比你整埋,仲要整得咁靚!!

    回覆刪除
    回覆
    1. HEEHEE~ 過獎喇 ! 都係導師勁咋~~ 多謝你

      刪除
  6. CINDY你整得好靚啊.........
    你上左去WORKSHOP, 見唔見到我個古怪阿哥啊???XDDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. Hee~多謝~我個日上去見唔到你哥哥呀~

      刪除

張貼留言