意想不到咁好味 || 水牛城雞翼 ( 附食譜 )


意想不到咁好味 || 水牛城雞翼 ( 附食譜 )



[ 材料 ]••• 
雞中翼 ••• 10隻 
西芹 ••• 2-3條(切條)
甘荀 ••• 半條(切條)
千島醬 ••• 2湯匙

[ 醃料 ]••• 
生粉 ••• 1湯匙
黑椒 ••• 1茶匙 
鹽 •••  1茶匙

[ 醬汁 ]••• 
牛油/橄欖油 ••• 1茶匙
Frank辣椒醬 ••• 3湯匙
蕃茄醬 ••• 3湯匙 
白醋 ••• 3湯匙
紅辣椒粉 ••• 1湯匙
糖 ••• 1湯匙 (試味,覺得酸可再加)
水 ••• 3湯匙

 [ 做法 ]••• 
1) 先將雞翼洗淨瀝乾, 用醃料醃15分鍾
2) 西芹、甘荀洗淨後切成條狀, 放入杯 
3) 用中大火炸雞翼至金黃色全熟, 撈起後, 再回鑊用大火炸1-2分鍾撈起備用 
4) 將牛油/橄欖油落鑊, 將醬汁全部落鑊煮熱, 熄火, 加入炸雞翼撈勻醬汁(確保每隻雞翼都沾上醬汁), 灑上白芝麻即成

炸雞翼油一定要熱, 筷子放落油起泡就夠熱, 可落雞翼, 用大火炸可將油迫出

炸完第一次要再回鑊多炸一次~ 外皮會更脆~

醬汁係成道菜既靈魂, 重點就係支Frank's RedHot 辣椒醬, 大家都以為係外國先買到, 的確係~~~ 不過香港有好多大型超市~ 都無得賣~ 不過我就係上環間gateway買到既, 我買個陣係上環外國超市金龍中心地庫, 唔知係咪搬左, 我上網睇返個地址唔同左~~ 我都好耐無去lu~ 哈哈~ gateway全部都係外國貨, 真係件件king size~~ 所以呢支都係好大支~ 用左好耐喇~~ 哈哈 !

Gateway supermarket
地址: 中環德輔道中131號 有餘貿易中心 二樓
http://www.gatewaysupermarket.com/


將D醬汁先MIX埋一齊~ 小心醬汁一落鑊好似跳舞咁D汁四圍跳, 要小心呀 ! 

醬汁落鑊後, 熟熱左就可以熄火加入炸雞翼撈勻就食得喇 ! 真係好好味架~ 酸酸辣辣好開胃~~ 


其實做法一D都唔難~ 只係好多人爭支汁姐~ 知道邊到有賣, 大家快D去試整啦 !

加D白芝麻味道更香~~ 好YUMMY呀 !

估唔到生吃西芹同甘荀沾千島醬係咁好味架~ 我尋晚都係整呢道菜有甘荀架, 今日得返西芹可以寫卜~ 哈哈~~ 甘荀我就買幼長皮薄個款, 特別清甜架~

好好味~~ 估唔到黃爸媽都大讃~~~ 重點大家都喜歡生吃西芹+甘荀~ 

水牛城雞翼咁好味~ 大家試下整喇 !

留言

  1. 你唔講我都唔知香港有得買, 等我bookmark呢間先.
    我之前都係叫朋友幫我响美國到買番來, 跟後面instruction整, 但好咸. 等我try下你呢個食譜先

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈 有好野一定要開心share~ 其實個辣醬係較咸,所以我用糖調下味道,試左味覺得太濃就將辣醬,茄汁,醋變兩湯匙,水落多少少。

      刪除

張貼留言