自家製批薩 Homemade Pizza ( 附食譜 )


自家製批薩 Homemade Pizza ( 附食譜 )


其實Pizza真係非常容易做到, 而且可以用好少材料就做到 ! 口味又好隨然~ 真係想食咩就加咩落去, 非常方便呀 ! 咁岩有朋友上黎坐, 妹妹又咁岩上黎我屋企, 就變左食Pizza餐~ 真係即食非常好味 ! 我一共做左三底, 第一底發酵時間45分鍾 - 餅底較脆, 第三底發酵時間2小時 -餅底會較厚, 質感好好食 ! 不過如果想脆D既, 可以整得薄D, 效果一樣可以脆 ! 開Party宴客整Pizza又好睇又好味, 材料又可以準備好, 人齊就即焗~ 哈哈 !  得閒試下啦~  



[ 餅底材料 ]••• (可做三底)
高筋麵粉 ••• 450g
盬  ••• 10g
糖 ••• 10g
溫水 ••• 250ml
酵母粉 ••• 5g
橄欖油 ••• 少許 (抹在麵團面用)


[ 餡材料 ]•••(隨自己喜歡口味) 
紅辣椒香草醬 ••• 2-3湯匙
火雞肉片 ••• 少許
莎美樂腸 ••• 6-8片
青紅椒(各一個) •••少許 (一半切薄圈/一半切碎)  
洋蔥 ••• 少許  (一半切薄圈/一半切碎)
蕃茄仔 ••• 數粒 ()
Mozzarella cheese ••• 少許 
Cheddar cheese ••• 少許 
即磨黑椒 ••• 少許 


 [ 做法 ]••• 
1) 首先將酵母粉加入溫水, 混合後備用
2) 高筋麵粉加入盬、糖後, 將酵母水慢慢加入, 用手將麵團揉成形 (若太乾就加點水,太濕就加點麵粉)
3) 麵團成形後揉成圓狀, 在麵團面上輕輕抹層橄欖油, 然後用濕廚房紙佈面, 等待發酵1.5-2HRS (其實45mins-1hr都成形)
4) 等待發酵時間就準備餡既材料, 洗切左先, 準備好就差唔多發酵夠45mins
5) 用牛油紙墊底, 將麵團分成三份一, 用一份麵團杆平, 成圓形最佳
6) 於餅底放餡位置用叉吉(邊邊千萬別吉), 方便餡料透熟
7) 將紅辣椒香草醬塗於中間, 將青紅椒碎、洋蔥碎平均佈, 再放莎美樂腸、火雞肉片, 再將青紅椒圈、洋蔥圈、蕃茄仔佈上, 灑上即磨黑椒, 再放Mozzarella cheese, 灑上Cheddar cheese
8) 入焗爐以220度焗15分鍾即成。


時間關係我無點影D 步驟, 所以有d都用舊相, 今次整得靚仔就出卜啦 ! 哈哈

材料隨自己喜歡既口味去買啦 !
 

呢款麵粉係我做pizza必備, 係大型超市都有賣, 梁九記都有(仲要最平) 

我最喜歡用呢款醬, 味道非常香 ! 

芝士我喜歡用Marks & Spencer ! 鬼佬野特別香濃, 非常推介 ! 要去有凍櫃個d先有得賣, 我就係isquare買既~
 (其實我用過卡夫既Mozzarella唔太溶, 唔推介!)

個個見我用椒就話唔食 ! 我切到碎哂~ 無得唔食, 真係有椒香好多架~

麵團揉成圓狀

用濕廚房紙佈面, 等待發酵1.5-2HRS (其實45mins-1hr都成形) 

時間關係無影相~ 放好材料個樣 ! 就可以入焗爐 

完成品, 真係好靚好香好好味呀 !


第二個, 都好靚, 好好味 !


第三個大個左, 厚左 ! 最多料既一個, 最推介加莎樂美腸, 超級香呀 !
  

唔客氣喇 ! 



成班友話一齊整, 最後變睇我整~ 哈哈 ! 不過最緊要食得開心 ! 自己整滿足感真大 ! 

留言

  1. 睇個樣就知好好味啦..........~

    回覆刪除
  2. 你的自家pizza好吸引~~ DIY又可以隨意加自己喜歡的材料~~

    回覆刪除
    回覆
    1. HEE~ 多謝HELEN~ 係呀 ! 下次想試下千島味呀 !

      刪除
  3. Cindy:
    ~我覺你屋企, 真係好開心, 朋友聚, 阿妹得閒就會上你度. 你屋企變咗聚腳地.
    ~你連pizza 都自己整, 仲好多材料. 自己做pizza 就有樣好, 可以整啲岩自己口味嘅pizza!!
    ~有粉紅色花花蝶. 我好鐘意!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀 ! 我地屋企人好簡單, 最緊要大家開心, 笑口常開好搵食呀 ! 我阿媽教既~ 哈哈 ! 所以大家感情都好好~一家人嘛 !
      其實真係好易整架咋~ 下次試下其他味先~

      刪除

張貼留言