鹽焗奄仔蟹 ( 附食譜 )


鹽焗奄仔蟹 ( 附食譜 )




話說我今日係度上下網, 遊下blog河, 咁岩見到florence個卜教整奄仔蟹, 而且做法非常簡單, 一見就知鮮味~ 老公實愛吃 ! 拿拿聲就去街市買蟹, 返屋企煮飯~ 試整後老公大讚 ! 鹽既咸香滲入隻蟹度, 味道岩岩好呀 ! 真係d膏送飯一流 ! 

[ 材料 ]••• 
奄仔蟹 ••• 2隻 
粗鹽 ••• 1包
牛油紙 ••• 1張

 [ 做法 ]••• 
1) 將蟹洗淨去內臟後砍件, 瀝乾水份後備用
2) 準備焗盤, 將粗鹽一整包平衡放入焗盤內, 再佈上牛油紙
3) 將蟹平均放入焗盤後入焗爐220度焗25分鍾即成

蟹一定要洗刷乾淨, 每次要用牙刷幫佢沖個靚涼先, 洗乾淨食都安心d~ 唔使擔心用哂一大包鹽, 真係好平, 我係街市買先$1.5 

我今次用長方盤方便放~ 同埋平均令蟹入味~ 

放好就已經完成喇~ 哈哈~ 

入焗爐用220度焗25分鍾啦~  

食得喇 ! 真係好好味呀~ 我都二話不說影張相就開餐喇~ 有肉又有膏~ 的確美味~  

特別嗚謝Florence食譜 : http://florencewing.blogspot.hk/

留言

  1. 哈哈。。。。我依家先見到潻!
    呢個好易,真係無難度,又易又美味 ;-)
    我就用 oval 成個煲入爐焗 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係超正呀~~ 我之後試用肉蟹仲正呀~ 啖啖肉~ 你都試下丫~

      刪除
  2. 好,我下次用肉蟹。
    我之前煮左白胡椒炒蟹好好食,你都試下丫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀!哈哈~一齊煮一齊交流下~Thanks~~

      刪除

張貼留言