Homemade FONDUE 自家制暖笠笠芝士火鍋


Homemade FONDUE 自家制暖笠笠芝士火鍋

今次好成功地做出一個芝士火鍋 ! 咁岩細細佬上黎我屋企整D野, 佢就有口福可以食到喇 ! 原因係我懶, 整芝士火鍋唔使好多功夫 ! 好簡單就食得 !


大型既超市都會買得齊以下既食物~ 

[材料] 
芝士火鍋包 ••• 1盒
白酒 ••• 少許
淡忌廉 ••• 適量

[火鍋配料]
新薯 ••• 2-4粒
啡蘑菇 ••• 1盒
蕃茄仔  ••• 10粒
即食豬手粒 ••• 1盒
HAM ••• 1盒
車打芝士腸 ••• 3條

今次我會用Emmi FONDUE既芝士火鍋料, 試過Original , 今次試Family&Friends, 呢隻芝士味無咁濃~ 不過就好杰身, 所以我加左whipping cream, 落幾多自己喜歡 ! 想稀d就落多d~ 

芝士火鍋配料唔少得Ham同薯仔, 我係用新薯 

今次有啡蘑菇 :) 

同埋以色列蕃茄仔 :) 

1) 首先將新薯切好, 我一開四, 火滾後落少許橄欖油, 再落新薯烚熟後, 撈起上碟備用

2) 之後再落啡蘑菇烚熟後, 撈起上碟備用

3) 之後再落車打芝士腸,烚熟後切塊, 上碟備用 

4) 即食豬手, 撕開包裝就食得 ,上碟備用

5) 用凍滾水洗淨後, 上碟備用 

6) 將芝士火鍋包倒入鍋中加熱, 先用中小火慢慢煮開 

7) 已經溶化後, 轉小火, 加入少許白酒, 攪拌 

8) 如太杰身, 可加牛奶 / 淡忌廉煮稀, 煮好就可上檯 

如果屋企有芝士火鍋既鍋就可以直接煮完放上小火爐開動, 如果無, 姐係好似我咁, 我就用返梁九記既芝士火鍋兜, 用鍋煮好再倒入火鍋兜, 成功~~ 好好味 !

哈哈~ 蕃茄仔好香甜 :x 

Ham既一碟~ 即食豬手粒好好味 ! 好多骨膠原~ 好彈牙 ~ 

仲有沙律菜~~ 

重點 ! 法包~ 食芝士火鍋一定唔可以唔食法包, 佢地係好朋友!  

拉得出芝士絲~~~~ 今餐好滿足呀 !  


甜品我就準備左法式土司伴雪糕 :x ,大家都食得好滿足~ 開心開心~ :)  

留言

張貼留言