泰式生蝦 ( 附食譜 )


泰式生蝦 ( 附食譜 )





[材料] 
急凍生蝦 ••• 1包 
蒜頭 ••• 5粒 (切粒)
指天椒  ••• 5條 (切粒) 


[醬汁] 
青檸 ••• 2粒 (柞汁) 
蒜頭 ••• 2粒 (切碎)
指天椒  ••• 1條 (切碎)
糖 ••• 2茶匙 (太辣就落多少少)
魚露 ••• 2湯匙 (唔夠咸就落多少少)
白醋 ••• 1湯匙

生蝦汁真係好個人既~ 唔夠味就落到岩為止就得架喇 ! 一D都唔難架~

我就係大型超市買到一包包既生蝦 

溶左雪後就開袋, 每隻生蝦用廚房紙印乾水份後上碟 

將切好既蒜頭片放上生蝦面

再將切好既指天椒片放上生蝦面 , 之後用保鮮紙包實放入雪櫃, 準備好醬汁先拎出黎上檯


準備醬汁 ! 先將 蒜頭, 指天椒 切細舊

我就將 蒜頭, 指天椒放入壓碎器 (或者指天椒可以用刀切碎)

壓到好好好細粒~~ 不過我唔建議放指天椒一齊碎, 因為真係好辣 ! 

好快就做好辣椒蒜蓉 

柞青檸汁~  

之後落魚露同埋糖, 攪拌後試味~ 

試岩就OK架喇~
(我多手落左蕃茜, 點知唔靚) 
如果想有D綠色點綴可以加莞茜碎 

將醬汁放中間~ 就可以上檯喇 ! 有時朋友黎呢度生蝦都出得下場~ 而且又簡單又可以預先準備好 ! :) 

留言

  1. cindy:
    ~我見到你啲醬汁材料, 都流喉水呢!!
    ~你而家整野食,越來越叻呀!! 同埋你個廚房, 好多用具幫你手! 個壓碎器好有用!

    回覆刪除
    回覆
    1. HEEHEE~ 平時我都好鍾意煮下野食~ 自己又慢慢學學下就識左喇~
      個壓碎器係IKEA買架~ 好方便 !

      刪除
  2. 好正呀~~好似好簡單易整~~
    不過我諗我一定攪唔掂個重點~~"醬汁"><

    回覆刪除
  3. 勁呀!!
    你真係入得廚房, 出得廳堂既好老婆

    回覆刪除
  4. 犀利呀, 生蝦都已經整到, 個醬汁絕對係個精髓, 好想食翻隻呢....

    回覆刪除

張貼留言