2013 Hua Hin Bangkok 5D4N Trip ● 華欣曼谷 Day 5 《Oasis Spa Bangkok Sukhumvit 51、地道好味魚蛋粉- 榮泰、EMPORIUM、SIAM PARAGON》


2013 Hua Hin Bangkok 5D4N Trip ● 華欣曼谷 Day 5
《Oasis Spa Bangkok Sukhumvit 51、地道好味魚蛋粉- 榮泰、EMPORIUM、SIAM PARAGON》

1 OCT,2013

早呀 ! 又係一個GOOD MORNING呀 ! 今日已經係最後一日, 好感欣終於打最後一篇 ! 哈哈 ! 年紀大喇 ! 唔係立即去完立即寫呢~ 會好快忘記呀 ! 我真係盡我最大既努力去回憶返當日發生既事 ! 哈哈哈 ! 今日又係爽皮日呀 ! 話明爽皮就緊係去俾D皮人地去爽下~~ 哈哈哈 ! 今日係同老公去做SPA呀 ! 哇 ! 我呢個TRIP簡單係按摩團~ 哈哈哈 ! 好癲~ 夜晚走之前仲按埋腳呀 ! 哈哈~~

開波食個早餐先~ UM~ 係咁而啦~ 都係好油麻地架喇~~


食完早餐我地就坐BTS去到 Phrom Phong station, 因為約左OASIS SPA既免費接駁服務, 我忘記左咩出口喇 ! 不過佢到時會話你知咩出口, 然後會見到間URBAN既按摩店, 請向面向URBAN既按摩店既右邊行, 會見到間CROSS賣涼鞋個間, 就係個度等, 會有架OASIS既車黎接你架喇 !

就係呢架車, 我地今日既目的地係《Oasis Spa Bangkok at Sukhumvit 51》 ,原本想BOOK Sukhumvit 31既日式風格, 點知FULL BOOKING, 係幾條街係就Sukhumvit 51, 不過都OK既 ! 係好泰式STYLE~ 

好興奮呀 ! THE OASIS SPA~  

好懷舊又好靚既泰式風格, 令人好舒服 

連杯都咁靚既, 而且服務好好 !  

周圍影下相先, 周圍都好靚呀 ! 我坐到勁HEA~ 哈哈哈 , 
我地揀左spa package OASIS PAMPERING,2.5hrs,  2700bth~ 不過可以問下有無discount, 之前有信用卡優惠, 我去個陣已經無做, 不過就問多兩問就俾左二人行平500BTH~ 我無記錯就應該係 ! 哈哈 ! 自己去到再問啦 ! :)

呢度就係岩岩入口既位置~ 好懷舊~

入去喇 ! 好快安排好 ! 有專人介紹每一位置, 放左D咩, 可以用~ 好好service~  

好細心~ 

按摩床下有盤水又有花, 訓落去個陣聞到陣陣花香~ 好relax~  

我地既蘆薈scrub, oil massage係 lemongrass + facial (我無做, 老公做左)

YEAH ! 話咁快咁爽完, 真係好舒服 ! OASIS SPA好推介 ! 記得早D BOOK定位呀 !  

之後專車又會車返你去CROSS個位, 我上網CHECK左附近有間好地道既泰粉~ 所以決定去試下 ! 其實好餓個陣我好怕搵路~ 驚餓親溫生~ 好彩都好快搵岩路 ! 哈哈~
BTS Phrom Phong station Exit 4

一落樓梯後請轉右, 就會見到呢間24INN Hotel, 跟住向前行, 會途經 Soi 24/1,由BTS 站行大約10分鐘左右到 Soi 26, 路口有路牌寫著 Soi 26的

會途經 Soi 24/1

再向前行會見到 Soi 26, 見到就轉右行, 一直向前行

一直向前行

見到橙色呢個牌既對面, 就正正係泰榮位置 ! 就係我地直行個條街呀 !

到達 ! 泰榮, 好地道既泰粉~ 會英文牌, 不過靠撞又或者係麵檔指出想食咩都無問題 ! 煮麵位姐姐好似識小小普通話 ! 哈哈~

我地去到差不多3點幾, 已經無咩客~

全泰文架~ 第一款好似係魚旦粉~

我地兩個都點左魚旦肉碎米粉~ 好好味 ! 真係簡單得黎好好味~ 小溫子仲要唔夠喉要多食一碗, 不過就魚片魚旦米~ 個湯底佢係飲哂~ 好鮮好正 ! 其實一碗真係好細, 所以男人食多碗好正路~  仲有叫左龍眼冰 ! 好好飲~~甜就夠甜, 不過加左冰慢慢溶就差唔多喇 ! 小溫子鍾情可樂~

正呀 ! 開餐~~

魚皮又係必叫~ 好薄脆, 真係好美味

直接行去麵位點就岩架喇 ! 哈哈哈 ! 香港有就好喇 ! 自己都煮唔到呀~ 


食飽飽就行下街先啦~ 今日都無行程~ 話說我地夜晚9點幾機, 咁夜好辛苦 !黎到 Phrom Phong點都要行下EMPORIUM, 哈哈 !

門口一入就見到TWG, 不過香港都有~

唔記得第幾樓~~ 原來有好多廚房用品呀 ! 哇 ! 正呀 ! 樣樣都好靚呀 ! 不過我屋企既廚房空間有限, 我真係擺滿哂野~ 無辦法再入更多~ 哈哈 !

好多靚絲花~~

唔到雞, 佢就忍唔住~~ 哈哈哈 !


行完一個商場咁上下, 就要去嘆下 ! 我原意係帶小溫子真係去文華酒店既 ! 不過路途唔太方便, 又要返酒店拎行李, 所以見到有文華SHOP就入去坐下~ 

有我上次見到既蛋糕 ! 不過茶就無酒店咁齊~ 好失望 ~ 我好想飲熱既香茅茶~ 點知呢度無架~ 因為飲過, 一試難望, 甜個隻係錯既 ! 係酒店飲過香茅茶真係用新鮮香茅制成加埋綠茶~好香香架~~ 不過算啦 !  

CAKE~ 左邊上次食過~好味再食~ 右邊CHEESE CAKE好香好滑~ 兩款都好值得試 !

最後係JASMINE TEA~ 哈哈 !

合照下先啦 ! :x

之後坐BTS去Siam行下~ 點知要俾錢去水族館~ 最後唔睇, 聽聞無咩特別 ! 哈哈 ! 係門口影下相算~~


痴左~~

其實每次黎都係去FOOD COURT~ 哈哈 ! 仲要食埋 Krispy Kreme DOUNT先夠皮~~哈哈 ! 食唔落都要買上機食~ 好變態呀 !! 哈哈哈 ! 

最後時間溫生準我入去JIM THOMPSON放血, 又送多條scarf‎, 嘩 ! 好開心呀 ! 不過入面唔俾影相架 ! 哈哈~~ 仲買左兩個袋, 一個送奶奶一個送媽咪~ 一人一個~ 開心哂~ 今次我入scarf‎入左條淺色~~ 好開心呀~~~~ 好滿足地完成今次旅程~

仲有差不多兩個鍾時間要返酒店拎行李, 我地就按一個半鍾頭腳 ! 哈哈哈 ! 呢度係SIAM行出對面個幾條街, 好多message shop~ 今次揀過先入, 呢間Lok message唔錯呀 ! 而且價錢都好平 ! 按完急急腳返酒店拎行李喇 !! 


返到酒店拎行李, 打算坐的士返機場, 問下可唔可以by meter~~ 真係估你唔到既YES ! 去咁多次泰國第一次BY METER TO AIRPORT~ 最後好似係330BTH~最後司機話300BTH得喇~~~ 我同老公真係O哂嘴 ! 司機又係識講普通話~~ 超好人~~ 離開泰國真係一個HAPPY ENDING~ 好人有好報, 我地落車就有客上車~~ GOOD LUCK AR~ 司機大佬~~



留言

  1. 真係用盡每分每秒,行程緊湊~~
    遇到咁好TAXI,實在難得一見

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 好癲呀~~其實返到香港已經凌晨~ 好辛苦~~

      刪除

張貼留言