2013 Hua Hin Bangkok 5D4N Trip ● 華欣曼谷 Day 3 《Hua Hin Hills Vineyard、 Asia Herb Association》


2013 Hua Hin Bangkok 5D4N Trip ● 華欣曼谷 Day 3  
《Hua Hin Hills Vineyard、 Asia Herb Association》

29 SEP,2013

早晨呀 ! 華欣呢邊既早晨特別晴朗呀 ! 今日最後係華欣既行程喇 ! 我個人應為今日既行程去華欣都係必去既 ! 就係《Hua Hin Hills Vineyard 華欣紅酒山莊》, 等我介紹下啦 ! :)



準備好出發~ 

食早餐先~ 尋日MISS左~ 早餐普通~~  

種類唔算多, 係咁而係完就出發喇 !  

我之前講行出酒店出返大馬路必經之路~ 感覺行出去好遠呢~ 


符碌上身~ 哈哈 ! 咁岩有架曼谷入黎既TAXI~ 開我100bth 出去Market Village, 正路係要250bth~ 抵左 ! 司機仲問返我地點去~ 哈哈 ! 

我地10:00am 到達Market Village既 Hua Hin Hills Vineyard shop度等上車, 尋晚好彩買定位 300bth/person round trip , 有分兩段時間《10:30 am /3:00 pm》早d去可以係個邊食埋lunch ! 10:30am 準時上車, 車程45mins, 好快就到 ! 2:00pm就會上返車返Market Village 

等上車前可以係店裡逛逛喔 ! 同樣有好多酒 ~  

yeah ! 坐校巴咁, 出發~~~ 

到喇到喇 ! 好興奮呀 ! 一大片綠油油~ 好舒服呀 ! 不過小溫太去個排唔係葡萄當造, 好難先睇到葡萄, 就算見到都係好好好好細粒葡萄 ! 

welcome drink ! 我地早到, 位置仲有好多, 轉個頭坐滿哂 ! 呢度環境好好, 一d都唔似係泰國~ 好舒服 ! 

有酒bar位~~ 而且仲有好多手信買返屋企~ 

wine~~~ 白酒好甜好好飲喔 !  

左邊 : 葡萄汁, 就係welcome drink, 加冰好好飲架 ! 我都買左盒~
右邊 : 葡萄醬~ 岩哂一早食麵包用 ! 不過甜左少少~ 仲有左d做手信~ 

:x 我老公唔望鏡頭都幾靚仔丫 ! 哈哈哈 

呢度實在太舒服喇 ! 令人好輕鬆呀 ! 

我最喜歡看風景架喇 ! :) 

嘆杯果汁先~ 

先來一份羊架配紅酒 :x 羊架好好味 ! 配紅酒實在太match~

就係呢款~~ 

下面既蟹餅都好好味 !

飲杯~

蟹餅就係配玫瑰白酒~ 甜甜地, 我記得幾好飲架~

我地叫左兩份好似唔係好夠飽~ 哈哈 ! 最後叫左個set~ 同埋叫多客雞肉串燒, 呢客好好味~ 不過無配酒~~

我最喜歡甜甜既白酒~ 小溫子就喜歡濃厚身d既紅酒~ 哈哈 ! 

介紹酒既酒牌~

岩岩個3set小食配酒~ 

 實在太開心喇 ! 係呢個咁好既環境下食lunch ! 人生一大享受呀 ! 食飽可以坐吉普車遊覽葡萄園一圈~ 行唔係唔得既, 你去到就知好大 ! 哈哈哈哈 !

係門口等就有車架喇 !  

雖然一轉車好快 ! 不過都幾正 ! 如果當造期應該會好靚架~~ 記得唔好自己摘葡萄要罰錢架 !

好喇 ! 話咁快就2:00pm, 要出發坐車返去~


Hua Hin Hills Vineyard
http://www.huahinhills.com/hhhsnw2/


返酒店休息一陣就去左遊水~ 不過我係唔識遊既, 玩水算~~ 不過呢度好細~ 

坐坐下突然天陰陰~ 

嘩 ! 無執架 ! 真係咁黑~~ 呢加睇返都幾恐怖~ 

後面就既villa好靚呀 ! :) 

影多張相先啦~ 聽日閃左喇 ! 舊雲追緊我地喇~~  

返到房一睇~ 嘩~ 走得快好世界 ! 哈哈哈 ! 

沖個涼又再出發喇 ! 

 無錯呢~ 我地又去按摩喇~ 我老公對我真係好~~~ :x (心)(心) 
照舊《Thai Traditional Body Massage with Organic Herbal Ball for Body》 150min1200B, 按完真係好爽YY呀 ! 藥草球係一定要做~ 真係舒服到無朋友~ 哈哈

做完都九點幾~ 坐車返Market Village, 打算行返去尋晚個度食飯~ 點知關門喇 ! 九點關架 ! 好傷心~~~ 最後一直行返去Market Village方向, 經過埋一直行, 我記得前面再行就係Grand Night Market, 係較舊既夜市~就快行到Grand Night Market之際, 係前面有間街邊檔~ 小溫生最喜歡呢d當地味道 ! 哈哈 ! 我處女座潔癖無發作~ 

叫左成檯都係呢~好飽飽~ 魚好好味~ 木瓜沙律好味~  

哈哈~ 好飽飽呀 !

我岩岩上google map搵~ 佢朝早係無檔口架~ 門口係TMB Bank~  

就係咁喇 ! 無確實地址~

行去前面 Grand Night Market度買水果返酒店食~

溫生痴左~ 又買榴槤 ! 真係食到我唔食~ 好驚~~ 咁又一日喇~~ sweet dream~ :x


● 快速回顧遊記 ●







留言

  1. Cindy:
    ~原來而家曼谷都有酒莊, 你哋好識嘆, 係酒莊食埋lunch. 感覺好舒服!!
    ~好彩你兩個都食榴槤,如果有一方唔食, 咁就麻煩!!哈哈~~

    回覆刪除
  2. 估唔到泰國原來有葡萄酒園, 幾有歐洲式感覺~~

    回覆刪除

張貼留言