2013 Hua Hin Bangkok 5D4N Trip ● 華欣曼谷 Day 2 《FN Outlet、SANTORINI Park、Swiss Sheep Farm、Ruawsebyokkhok、Asia Herb Association》


2013 Hua Hin Bangkok 5D4N Trip ● 華欣曼谷 Day 2 
《FN Outlet、SANTORINI Park、Swiss Sheep Farm、Ruawsebyokkhok、Asia Herb Association》

28 SEP,2013


原來我係咁瘋狂去遊華欣, 呢加睇返D相都覺得攰呀 ! 哈哈 ! 同埋個時精神狀態好差, D樣同身體都好攰~ 唔明點解我仲有力氣周圍去~ 哈~

酒店有包早餐, 但係我地真係好攰, 係泰國一定唔會餓親, 唔夠訓就一定唔得 ! 哈~ 懶就懶啦~ 一訓訓到12:00PM, 快手換衫後行出酒店, 我地酒店係比較入, 不過行出去大馬路都要8-10分鍾, 直路黎既, 都好易行, 行到見到馬路, 自己小心睇車行過對面就有餐廳~ 我地去左呢間~ 見都有人食, 同埋感覺乾淨D, 不過無冷氣 ! 熱死 !  



兩飯一湯 ! 唔客氣喇~ 我記得個湯好好飲, 我既辣肉飯好好味, 好夠辣, 老公既炒飯就好一般~  

有椰青飲最開心~ :x 

事不宜遲, 食飽快手行過隔幾條街既FN OUTLET~  

終於到步, 放心, 一定見到, 個招牌大到呢~~~~ 

我記得行去個日都幾熱~ 見到隻恐龍個下都熱到想屎~ ~ 係影下相~

不過大家唔好同FN OUTLET有好大期望 ! 好多都唔係好靚, D款又OUT, 而且唔係平香港好多~ 最搞笑我係個邊見到POLO 有HK price仲未cut~ 泰幣價錢仲貴~
 


FN OUTLET最值得去既地方, 一定係廁所 ! 真係好特別架~ 呢個秘密係小溫子話我知架~ 呢個係其中一格女廁~ 好乾淨 ! 地方大真係唔同D~ 不過男廁係仲靚D~ 可惜我行唔到去~ 哈哈 

行完~ BYEBYE~ 

由於被FN OUTLET既無聊指數打擊~ 決定去行其他地方~咁岩有架白牌車SELL我地~ 好似最後講價講到350BTH 去SANTORINI Park (round trip back to hotel) 佢一定sell round trip~ 反正都要出返黎~ 

都係一直路~ 坐左30分鍾左右就到~ 呢度係水上樂園~ 已經開左喇~ 

終於黎到 SANTORINI Park, 睇遊記就睇得多, 終於黎到喇 ! :)

我地咁岩weekend去, 要收50bth一位入場費~~  

講真影相真係幾靚, 不過都係觀光~ 好快會行得哂~我地一個鍾都唔使就行完~ 哈哈哈 

 一場黎到~ 食杯甜品先~

食完透心涼呀 ! 

整張合成相先~ :) 

唯一一間最好生意既店舖 

旁邊棵樹好靚 :x 


行到最入就見到摩天輪, 太曬, 我地影張相就走左~ 哈哈 ! 不過呢個位真係幾靚 ~ 見到會好開心~

好浪漫既木馬 :x 

 小希臘感覺~ 天氣好好 !

好多謝有位泰生幫我地影相~ 幸福摩天輪合照~ :)  


呢度d相係岩女仔影架咋~  小溫子無咩位置岩用~ 哈哈哈 ! 

見悶悶地, 小溫子提議去埋餵羊, 呢個我真係無plan過~ 司機要求加150bth, 最後加100bth成交 ! Swiss Sheep Farm , 好近架咋 ! 坐5-10分鍾就到~~  

先買入場費, 120bth一位~  

好開心呀 ! d 陽光好岩呢種餵羊既心情呀 ! :) 哈哈 

入場包你一棵草, 好似要靚d既草要加錢~ 哈哈哈~ 好癲~~ 不過最開心係小溫子~ 完全係放佢羊多d~ 哈哈哈 !  

其實我有d驚~ 玩左陣我影相算喇~ 哈哈 

羊大哥好餓呀 ! 好叻架~ d草唔脆唔食架~ 乾哂又唔食~ 好識揀 ! 叻羊羊~ 

小溫子已然同羊走埋一齊 !  

親密接觸~~~~~~  

追食~ 哈哈 , 佢呢個look幾似係度打工~  

哇 ! 玩夠就去影下相~ 真係唔使預好多時間, 都係一個鍾就夠~ 

2012年開既~ 2013年有傻佬入左黎~ 

好童真 ! 好kai~ 第時俾返佢d仔女睇~ 

老少女味好重~ 哈哈哈哈 ! 

玩夠返酒店 ! 休息一陣 , 等車送我地去night market~ 時間唔多, 唯有坐係海邊休息下~ 好爽呀 ! 我諗起個陣涼風~~~ 爽 !

酒店有表演 

係完shuttle bus再轉tuktuk~ night market to market village 100bth ! 好貴 !  

開始入夜喇~ 

我地就係去呢度喇~~

係門口落車, 我地向左邊一直行 (姐係行車線既逆方向) 一直行~~

around行兩個路口, 你就會見到Ruawsebyokkhok, 就係呢間喇 ! 我十個推介 ! 因為真係堅正 ! 好好味 !  味道正宗到我好掛住 ! 點知我聽晚趕到黎已經close~ 好灰~

好有風味~~~  

好細但味道一流既木瓜沙律 

好熱呀 ! 要涼既~ 

好好味既豬頸肉~ 

海鮮粉絲~  酸酸辣辣好正 !

呢條魚一定要叫 ! 好似係叫 lemon stream fish, 係鮮到不得了 ! 又係酸酸地, 好正 ! 唉~ 呢加睇返好想食~~~ 

食到好飽~~~ 我地仲陣要按摩~ 不過我地有一個鍾時間休息消化下先~~哈哈 ! 呢間真係好好味~ 真係唔可以錯過~ 重點係好平 ! 好似埋單三佰幾BTH~ 

行返market village去hua hin hills度買定飛~ 聽日上紅酒山莊~ 好興奮~ 係我最期待既行程之一~ 

去按摩前都要食返件~ 哈哈 !

之後行陣就坐tuktuk黎到Asia Herb Association, 估唔到華欣都開埋~ 實在太正喇 ! 今日按足兩個半鍾呀 ! 好爽~ 我都係揀返最signature massage~ 有埋藥草球, 好舒服 !
《Thai Traditional Body Massage with Organic Herbal Ball for Body》  150min1200B

好鍾意華欣呢邊, 感覺舒服D~ 好喇 ! 我地好好去享受埋個massage喇~ 我攰到聽日都去按呀 ! 哈哈 誇張咧 ! 小溫子真係好, 我話唔夠, 想再按, 真係按埋聽日~ 唔使多講, 真係好爽 ! Goodnight :x  

留言

  1. 剛剛見到你寫緊華欣油雞, 正好呀, 因為我下兩個星期都出發去華欣呀, 你既info正合用呢

    回覆刪除
  2. 華欣真係唔錯呀~~~我誤會santoroini在清邁!!
    餵羊咩咩都好好玩^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 華欣真係唔錯~ 我去過兩次, 就夠喇~ 要去搵新地方玩呀 !

      刪除

張貼留言