鹽燒帝王蟹腳 ( 附食譜 )


鹽燒帝王蟹腳 ( 附食譜 )

嘩 ! 今次做呢個帝王蟹腳我係無份既~ 只係為左我老公大人而買同整~ 哈哈 ! 聖誕前老公同班朋友開PARTY, 咁就岩哂可以用我前排係梁九記入既貨啦 ! 前前後後我去左三次LU~ 遲下再介紹下買左咩好野啦~~~ 前排係CANDICE既卜度見到呢款蟹腳, 我知老公實鍾意食, 真係啖啖蟹肉, 咁大隻先HKD107.5, 好抵呢~~~ 而且做法非常簡單 ! 我都係follow Candice既做法~ easy到爆 ! 呢款蟹腳我已經又入左貨喇 ! 哈哈



[材料]:(2人份量)
皇帝蟹腳  •••  1份
海鹽  •••  適量
牛油  •••  適量

[做法]
1) 溶雪後解放佢, 沖沖水洗淨瀝乾水份 
2) 之後剪下蟹腳
3) 熱煎PAN後, 落適量牛油, 牛油溶後放蟹腳, 先用中小火煎一邊5分鍾 
(不時留意要加D牛油)
4) 再轉另一面煎5分鍾, 熟左加少少海鹽, 上碟  



哇 ! 一睇就好巨啦 ! 好大隻腳, 成塊針板咁長呢~ 我足足溶左好耐雪, 不過D味道都仲係好鮮呀 !

1) 溶雪後解放佢, 沖沖水洗淨瀝乾水份 

2) 之後剪蟹腳啦 ! 太長唔分便煮 

我唔識剪, 剪錯左~ 左邊係應該上下連埋既, 俾我CUT左~ 哈哈~ 無所謂啦 ! 快熟D囉~

3) 熱煎PAN後, 落適量牛油, 牛油溶後放蟹腳, 先用中小火煎一邊5分鍾 

好香呀 ! 不時留意要加D牛油 ! 非常香蟹味~  

4) 再轉另一面煎5分鍾, 熟左加少少海鹽, 上碟  

香噴噴又簡單既蟹腳食得喇 ! 真係啖啖肉~ 雖然我無食, 但老公讚不絕口就知好味啦 ! 哈哈 

 又簡單, 宴客又好睇既鹽燒帝王蟹腳 ! 

跟CANDICE既食譜學的~ :)



留言

張貼留言