2013 Beijing 4D3N Trip ● 北京 Day 4 《天安門、故宮、杭州小吃》

2013 Beijing 4D3N Trip ● 北京 Day 4 《天安門、故宮、杭州小吃》
19 NOVEMBER, 2013

係北京最後食既早餐, 好好享受, 真係有D唔捨得 ! 哈哈哈 ! 


雖然日日一樣, 我自己都寫到悶悶到~ 哈哈~ 不過最後一DAY~ 影埋佢啦~~ :) I MISS 麥皮小蛋糕 

呢加香港咁凍, 係屋企飲返杯就好喇~~ 

ALL DAY BREAKFAST

走個下先發現原來有茶飲, 仲要用TEA FORE~ 有TASTE~  

聽聞呢隻恐龍價值五位數字架 ! 不過~ 好膠, MADE IN CHINA 

仲有藍龍同橙龍~ 

食飽飽上房執行李喇 ! 返香港LU~ 

放好行李之後我地就坐的士出發到天安門喇 ~ 今日天氣好好~ 萬里無雲~~ 我地真係LUCKY~  

今日終於無咁多人, 可以影張正常少少既相~ 哈哈~ 都係到此一遊咁啦 ~

係天安門行入去就係故宮喇 ! 好期待呀 ! 雖然十年前去過~ 只可以講, 電視做戲個D, 基本上有90%似, 係我心目中好大既故宮, 好似房與房之間好似好近, 咩妃同咩妃真係鄰居咁, 得閒可以講下是非~~ 哈哈哈 !

每位 RMB ¥40, 好貴 ! 

人生人海的 

行去上朝位~~ D皇帝行咁多路真係慘~ 

自己影自己個影~ 

呢個好似係見朝臣既地方~ 係咁上下, 有D臭臭既味道 !

御花園無野睇, 去九龍城寨公園仲靚~ 哈哈哈 

呢度就係通往好多個妃子屋企既走廊~ 

永壽宮令我諗起如妃娘娘~ 哈哈哈

冷冷清清就係呢款喇~ 紅牆都真係幾高架 !  

自己影返張相先~~

接落黎去參觀~ 其實呢加睇返D相有D悶, 但自己親眼睇又唔覺得好悶~ 哈哈哈~ 仲驚睇唔切~ 

最後俾多RMB ¥10, 行埋珍寶館  

睇呢D~~  

不過以前既人手工匠都算厲害架喇 !  

終於睇完, 咁就無左幾個鍾, 時間唔早, 上左的士, 點知道路交通管制, 要坐地鐵~~ 嘩 ! 心急死~ 又未食野, 又要趕飛機 

係酒店附近行左一圈, 去左食杭州小吃既包子同燒賣

呢款就係北京燒賣, 我覺得唔好食既~~

包子都算唔錯~~ 

天氣凍熱辣辣既麵就最正喇 ! 全部都係飽肚野 ! 食完就出發返酒店拎行李去機場 ! 

就係呢間杭州小吃, 好地道 ! 
杭州小吃(北京市朝阳区房屋管理局东北)
 地址:北京朝阳区三里屯路19三里屯Village北区 
电话:(010)64154828 

係酒店後街既左手邊~ 就會見到~  

見到有炒栗子, 正呀 ! 好想買, 一直都見唔到~~ 走個下見到, 就係好細細粒, 好香好甜既~ 

YEAH ! 終於買到, 其實都唔平, 我買左RMB ¥30, 2斤~ 哈哈 ! 好開心~ 

 返到酒店門口影張相先 :) BYEBYE喇~ 酒店~

 幸好趕上的士, 又幸好無塞車, 大約40分鍾就到機場, 好快 !

幸運之神看顧我地, 我地班7:30PM機要DELAY, 唔知幾點走到, 而我地岩岩好早到,可以趕上6:30PM飛機返香港 ! 真係好好彩 

GOODBYE Beijing :)  

留言