2013 Beijing 4D3N Trip ● 北京 Day 3 《3.3、頤和園、王府井、東華門夜市、三里屯酒吧街》


2013 Beijing 4D3N Trip ● 北京 Day 3 
《3.3、頤和園、王府井、東華門夜市、三里屯酒吧街》

18 NOV,2013

不經不覺黎到第三天喇 ~~ 開始有D唔捨得~ 因為每日訓醒都有靚早餐食~ 真係心情特別好呀 ! 今日我地唔太趕, 雖然係去頤和園有點遠~~ 都係一樣放慢地去~~ 哈哈~ 食完個早餐出得發都已經過左十二點~~  時間關係~ 有好多相~ 慢慢睇吧 !

酒店外吹著冷冷既風, 係入面暖暖地食早餐~ 好寫意喔 ! 見到件小CUPCAKE就好想食喇~ 好好味呢~~~


 早上來一杯香滑咖啡~ Omelet~ Ham egg benedict ~ 還是配菜好吃~ 實在太大份喇~~ 

食飽飽出發 ! 酒店旁正正是3.3商場, 最高層係藝術家品部, 我地就去望望先~~聖誕快到~ 胡桃夾子來到了北京~~

我地發現左兵馬俑呀 ! 唔使去西安都睇到~ 哈哈哈 ~ 仿造都一樣姐~ 哈哈哈 !

六樓有好多好靚既藝術 ! 全部都係放屋企既~ 當然係好好好好好貴啦 ! 望下算喇~~ 不過我見到有隻黑馬, 我係台北CITYINN PLUS見過, 今日先知係呢間鋪度出口, 今日8/12/2013又係深圳見到~ 我見過隻馬三次~~(無影到相呀 ! 藝術品通常唔俾影~ 哈哈哈 下面個D係我唔小心影左咋 ! 哈哈)  

 3.3 門口既紅色老伯, 近睇佢有小鳥架~ 好搞笑~

嘩 ! 陽光非常之好呀 ! D風吹埋黎~ 好爽呀 ! 好舒服~~ 

行去坐地鐵 ! 黎北京第三日, 今日先坐地鐵~ 因為頤和園好遠~  

都好簡單姐~ 都係咩站 RMB ¥2 , 電子化~ SO GOOD ! 重點唔算好多人~~  而且可用COINS OR 紙幣

成功買票喇 ! 入閘 

人地北京已經 "DO"卡喇 !  

 小溫太遊北京地鐵呀 ! UM..... 好似深圳同廣州個D, 香港地鐵大D, UM.... 北京地鐵唔算慢, 不過好多站, 真係好多站, 轉線都容易既, 只要睇清楚去咩方向 !!!! 今日坐好多個站 !
我地由《10號線 團結湖站 →  4號線 海淀黃庄站 → 北宮門站》一共19個站
一共要一個鍾, 不過坐的士會快少少既 !

終於都到喇 ! 北宮門站

 有指示, 個時我唔係去左A就係D, 實在係唔記得, 因為咩出口都去到頤和園, 因為真係好好好好好好大 !

行到出口後, 向返後面行~ 


終於黎到喇 ! 當然要門票 RMB ¥20, 不過再入去另外四個景點包括《佛香閣RMB ¥10、 蘇州街RMB ¥10、 文昌院RMB ¥20、 德和園RMB ¥5》要另外買票, 不過我地無行其他, 實在唔夠時間~ 因為係好大好大同好大既~ 門口買票時有好多人話係導遊, 就叫你JOIN既, 咁當然要俾錢啦 ! around RMB ¥50 一位導遊, 不過要買地圖都要RMB ¥10 or 20, 我忘記左 ! 反正要錢啦 ! 其實都唔太使, 反正我地去睇下, 又唔係去學歷史~ 所以都無差既~~~ 

我地係蘇州街附近既入口開始行, 經過蘇州街, 我好有記憶個時同爸爸一齊行過, 個時我15歲, 不過都好開心可以黎返呢度, 見到呢度既情景, 令我好有回憶呀 ! 好可惜無時間落去行, 係上面影幾張相就算~ 哈哈 ! 

因為頤和園好大, 你係唔會行返回頭路 ! 所以有路就行, 有出口就走~ 哈哈哈 ! 

好多人擺賣~ 呢位阿婆實在太爆 :) 

嘩 ! 好似睇電視咁呀 ! D宮女行上樓梯~ 日日行都幾慘~ 

好多宮殿上都有D公仔, 應該係保平安之類掛 ? 唔識~ 


 嘩 ! 好靚呀 ! 其實我地爬高左去影架 ! 其實係咩黎既都唔知~ 哈哈哈哈

地方好大~ 唔識路~ 望下地圖先~~~ 

見邊到靚, 又SET腳字影下相先~ :) 

好秋天FEEL~~ 

YEAH ! 有腳架影合照無難度啦~ 

行到去個湖度 ~ 

D景色真係好靚呀 ! 好自然~ 真係好靚~ 睇到呢D景, 立即諗起中學既語文科~ 哈哈 

好靚~~~ 

好好好靚~~好想係度Picnic 哈哈


 睇到都覺得好舒服~

 完全無中國feel囉~~ 呢度好靚, 我地係呢個位玩左好耐呀 ! 哈哈哈

玩咩 ? 咪就係影相囉~ 哈哈哈 ! 不過要就陽光呀~ d位一轉好難影到個樣~ 

好開心好興奮呀 ! :x 

合照set腳架~ 點知個影影到好似錫錫咁~ 好搞笑~ 


不停地試自拍地跳~~ 不過好難, 試左好耐~ 

哈哈哈 ! 要快拍先影到~ 唯有我地互相幫對方影啦 ! 哈哈哈~ 睇返好開心呀 !  

yeah ! 我要飛得更高~~~更遠 :x 

最後我地玩到癲左, 發覺真係快拍OK, 又好想一齊影, 等左好耐終於有人行黎呢邊, 我地就請位男士幫我地長按個制幫我地影相~ 哈哈哈哈哈 ! 位先生見我地咁玩都影唔住大笑~ 哈哈哈 ! 真係好開心架 ! 佢仲幫我地影左兩轉, 我地都跳到攰呀 ! 哈哈哈 ! 不過真係好開心, 唔該哂 :) 

哈哈哈~ 最後跳到笑到傻左 !  

黎到正常做ENDING先~ :) YEAH ! 呢個位置真係正~ 好岩野餐呀 ! 點解頤和園咁大~ 實在太靚~~


其實我地係頤和園唔係行左好耐, 搞搞下都已經四點~ 哈哈哈 ! 好快咧~ 因為大, 你行一日都行唔哂 ! 開心完就走LU~ 好肚餓~

行返出口, 見到有麥當當呀 ! 就緊係去買杯咖啡飲先~ 味道同香港一樣 ! 正 ! 我地太餓, 一人一件雞腿上車食~~ 

我地坐的士出發去王府井, 係車上開餐喇 ! 仲SHARE個香噴噴既香蕉派~ 好好味 ! 點解香港無 ?


又係時間關係, 都坐到想訓~ 一個鍾先到王府井, 我地係正北京APM mall落車, 正正就係apple store門口~ 好大既標記 ! 旁邊就係王府井大街~ 

王府井大街, 呢晚我記得係勁凍~ 凍到著咁多衫都係寒既 ! 

今晚無地方食飯~ 決定掃街 ! 掃街乾淨度永遠都係一般~ 感受下當地文化~ 
王府井小吃街 

北京栗子好甜架 ! 好美味 ! 一定要買 ! 

四處都係食蟲蟲~ 好恐怖呀 ! 我地食d正常既~ 冰凍葫蘆 , 不過呢支無咁好食~ 好酸 ! 

黎北京一定要試羊肉串~ 好貴 !  RMB ¥10 /串 , 羊肉一定是貴的~~ 不過味道不錯 !

好多本地人喔 ! 好熱鬧~ 

一直向前行行行, 有度好似food court既地方, 其實同出面賣既野一樣, 不過有個位坐下, 食下野, 我地都係無意中發現~  (左上)鮮爆肚, 姐係牛柏葉, 成街都有呢個小食, 不過無咩特別~ (右下)五花腩肉串 RMB ¥10/5串, 好抵 ! 不過羊就RMB ¥10/串~ 哈哈哈 ! 食豬算~ 其他就係四川菜~~ 味道一般 !

就係呢間大四川, 不過味道一般 ! 

 影張相先~~

食飽飽就行街~~ 呢條街就好似女人街咁~ 咩都有 ! 

行返去王府井大街先~~ 見到有雪糕~~ 仲要係茶味 ! 我地一人一款 (茉莉花茶/綠茶), 哈哈哈 ! aunt係咁話我地傻架 ! 咁凍仲食雪糕~ 真係諗起都覺得變態 ! 真係好凍~ 凍到d雪糕影咁耐相都唔溶 ! 哈哈哈哈 ! 最後行左入商場有暖氣咁食完~~ 

話說未有王府井小食街之前呢~ d人係黎呢個東華門夜市掃街既, 咁個邊又近D, 又新D~ 好多人都係個邊, 而呢邊就無咩人行喇 ! 而且我地都食飽飽~ 行下影下相~ 

有狗不理包子~ 不過我地買左個餡餅, UM.... 唔係岩我地, 我地一試左啖就算~ 因為中間好多肥膏咁既豬肉~ UM.. 我地唔太喜歡 ! 行完呢個我地就坐的士返酒店喇 ! 

返酒店放低D野, 我地就出發去按摩喇 ! 原本打算係三里屯酒店附近搵下, 點知原來無既, 幸好SUKI記得我地第一晚食海底撈附近有一間, 靠記憶行返去~~ 哈哈哈 ! 點知真係俾我地搵到~~~ 億健堂SPA會所 

亿健堂SPA会所 
地址:朝阳区工体北路4号机电研究院内(富侨足道) 
地铁:距团结湖站约477米
电话:010-57193999

呢度環境都算唔錯~ 我地好好彩地同按摩師又好岩傾, 話說佢係哈爾濱黎既, 佢同我地講, 冬天既哈爾濱係-30 - -40度架~ 超誇張 ! 話說佢覺得我地仲咩著咁多衫, 我地話好凍, 佢話這已經不算很冷了~ 挺舒服的 ! (OMG~~對我們來說是冷死人的天氣了 ! 哈哈哈) 同埋佢話我地知要去按摩要搵大間既, 唔好去小店, 係唔招待女賓既~ 咁你明啦~~~~ 我地揀左按80分鍾 RMB ¥138, 唔使TIPS既~~ 好舒服呀 ! 行左三日~ 好攰~~~

時間好快就過去喇~~ 又行返去三里屯太古里~~~

晚上既馬路, 右邊就係酒吧街喇~~ 好多外國人~~~因為每人都經過, 唔覺有咩特別~ 哈哈

呢度既月亮好大呀 ! 而且有好多星星~ 月亮都影到~ 就真係個天好清先得喇~~好靚架 ! 

最後一晚喇~ 話說已經十二點幾, 仲係LOBBY行來行去~ 哈哈哈

影下夜晚, 感覺好唔同`~ 好靚~~

北京我要走了~~ 好不捨喔~~~

尋日買俾媽咪同奶奶既扇 :) 好靚架~ 但包好哂~~ 唔拆得添~~

第三晚既小禮物係LIP BALM~ 好貼心喔~ 係北京係一日厚塗幾次潤唇膏~~ 哈哈 ! 呢個真係好岩用~~~ so sweet ~~ :x

留言

  1. 參考吓
    http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7006090201232

    回覆刪除
  2. 行程好豐富, 又有好多好嘢食, 好開心呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 其實行程簡單, 地方大, 喜歡影相實玩得好開心~

      刪除

張貼留言