蕃茄雞絲麥皮 ( 附食譜 )


蕃茄雞絲麥皮 ( 附食譜 )

天氣凍凍地, 唔想食多左野, 我就會煮個飽肚又唔係好肥既麥皮做早餐, 暖暖胃 ! 之前有段日子要減肥, 我都日日食咁濟 ! 而且真係幾好味 ! 得閒就整下黎食啦 !

蕃茄雞絲麥皮係我減肥良伴 :)



[材料]••• (2人份量)

急凍/凍鮮雞胸肉 ••• around $10
蕃茄 ••• 2個
麥皮 ••• 半飯碗 / 4湯匙

[調味]•••

鹽 ••• 適量
黑椒 ••• 適量





[做法]•••

1)先將蕃茄切丁 , 雞胸肉先烚熟後放涼撇絲 ( 烚雞胸肉放兩薑去腥 )
2)開水煮沸後, 加入蕃茄丁 及 雞絲, 用中火煮3分鍾, 煮滾後轉小火
3)加入麥皮再煮, 用小火煮至稠身後落小小鹽同黑椒作調味後就食得



煮至稠身



簡單又好味既蕃茄雞絲麥皮就做好喇 !

留言

  1. 哈哈.....減左又可以再食過!! 唔洗怕啦~~冬天係食食食既時候............嘿^^

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHAHA~ 唔得喇~ 我最近睇返我以前D相呀~ 好灰呀 ! 太肥喇~ 要加油喇

      刪除
  2. 我簡直唔敢睇結婚d 相, haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈 ! 真係好大分別呀 ! 大家一齊努力呀 !

      刪除

張貼留言