九連山溫泉度假村 ●兩天遊●


九連山溫泉度假村 ●兩天遊●
26 - 27 OCT,2013

YEAH ! 又到入秋既時候, 又係浸溫泉時候喇 ! 上星期突然想去浸溫泉, 就好趕地約齊人, 咁岩大家都OK , 又一齊出發喇 ! 今次又係欠BIGGER妹, 因為要照顧黃BIBI呀 ! 辛苦哂 ! 我地又去玩喇 ~ YEAH !

話說真係好趕地出發前一星期先報名, 一報仲要九位, 點知報左名唔夠三日, 打黎話CANCEL, 好灰啦 ! 我地無論如何都要去到架喇 ! 唯有加錢轉團, 前前後後加左我地$120位, 個下都無諗咁多, 雖然酒店唔係好靚, 但去到最後大家玩得好開心, 都值得既 ! 哈哈 就帶大家睇下我地玩得幾開心啦 ! 

我地8:00AM係福田口岸集合, 差不多8:45PM上車, 一上車就坐左AROUND 3個鍾,第一站係食飯, 我想講呢個團係零景點, 導遊近乎零介紹 ! 實在太好 ! 小費都唔使俾 ! 哈哈哈 不過就食得幾好, 住就好普通, 因為真係好山區好農村下, 空氣絕對一流呀 ! 之後再介紹酒店, 基本上餐餐都九個餸, 大部份都好好味既 ! 


哈哈 ! 食飽齊齊"了"牙 :) 

第一站既餐廳

當然要飲下袓國既飲品 ! 椰樹是我們的最愛 !

又不經不覺食飽飽坐左 2-3個鍾頭車, 就黎到我地既九連山熱龍溫泉渡假酒店, 一入去好O嘴, 係我住過最普通既一間酒店垮, 張床好似竹既感覺 ! 哈哈哈 ! EM~~~好彩住一晚姐 ! 哈哈哈 ! 其實住落都好乾淨既 ! 之前大家都JOIN得太多靚溫泉, 最慘係馬姐同CAREY第一次跟我地去, 就由最普通開始 ! 哈哈哈


好簡潔

事不宜遲, 換衫起行喇 ! 快快手沖沖身換件泳衣就出發喇 ! 呢度都幾山明水秀~

最慘係溫泉池并唔多呀 ! 不過勝在好堅, 而且好夠熱, 我地要浸D 39-41度既水先覺得爽 ! 而且山區好凍~ 夜晚真係堅凍, 口都出煙~ 

最喜歡一家人圍埋一齊浸~ 好開心好幸福架 !

黃家三姐弟出腳照 ! 哈哈哈 ! 實在太搞笑 !

點解內地D雞真係好味D~

木桶飯

呢個團好豪地送出每人一盞''花燈'', 當然流流地, 勝在開心下姐~

YEAH ! 好開心呀 ! 放完花燈, 轉頭我地玩勁野 !

全女班 :) 

我地三個又影下相先

:x 同老公合照下

可愛的黃爸媽 :x


YEAH ! 齊人一齊放~ 好靚好開心呀 !

我地既勁野就係玩煙花喇 ! 送左支細堂花俾我地, 老公好醒呀 ! 係出面買定煙花俾我地玩, 超開心呀 ! 玩到唔夠, 我地沖哂涼之後再出去買, 個陣真係凍到傻左, 最尾個轉燒左二佰幾蚊人仔煙花, 佢真係堅鍾意玩 ! 哈哈哈

已經係最好個張

返老還童的黃爸爸

呢張好靚呀 ! 

細細佬一PAIR合照 :)

我又影張先

個老公去左點火箭煙花

有埋射燈~ 好有氣勢呀 !


大家都睇到嘩嘩聲~ 好開心呀 ! 之後再買黎玩個d無影喇 ! 但個d先係最靚既~~~哈哈哈 ! 玩完去浸多陣溫泉先~~~~~~~~~


去溫泉團指定動作就係食宵夜~ 大家玩完煙花, 沖哂涼之後勁開心, 又唔知點解好肚餓, 可能早食飯, 又再浸一浸溫泉, 又玩煙花咁興奮~ 仲有宵夜實在太幸福喇 ! 我地玩完返房, 黃爸爸已經係房準備好哂喇 !又有農家菜, 同埋乞丐雞, 仲有炒米粉, 大家開心share係最開心既 ! 食飽飽就玩啤牌~~三公~~ 突然周公急call~~ 哈哈哈

有早餐食~ 不過無野食既, 去行轉就算~ 我地知好快有飯食 ! 哈哈
呢度就係酒店外貌~

影下相先~

齊人影張合照先 :)

上車喇 ! 

上左車無幾耐竟然去左腐竹廠

我地落車影下相先

唔落車既兩位

真係新鮮曬既~ 第一次見 !

團友們開心搶購

原來係咁整腐竹既, 真係好濃既豆漿黎架 ! 而且時間要控制得好好, 如果唔係會唔好食 !

好新鮮喔 

同D腐竹影下相先 ! 哈哈

試下細細佬同carey既新眼鏡~好靚呀 ! 我都想買 ! 哈哈

先生既眼光係? 無錯 ! 我地係傻傻地既 !

阿姐好忙

購物狂

終於買完喇 ! BYEBYE

之後食飯喇 ! 真係好豐富 !

D豆腐好好味, 超滑滑~

呢間餐廳既食物真係非常一流 ! 真係又睇得又食得呀 ! 煮豆腐煮到咁先有氣勢架 !

就係呢間年輝漁村 ! 好正既正宗農家客家菜 ! 美味 !

真係食飽就上車訓喇 ! 養豬~~~ 哈哈哈 ! 好彩我地坐哂車尾, 又可以自己玩, 仲玩埋十三張, 好瘋狂 ! 哈哈哈哈 ! 不過出黎玩最緊要開心呀 ! 期待下一次既溫泉之旅 !


我今次係跟大航假期既, 我自己覺得價錢如果同''達美美食之旅''差唔多, 我會要達美, 真係服務好D既, 呢間就真係話知你, 不過食同住都唔錯既 ! 導遊就好普通啦 ! 有興奮想體驗農家溫泉生活就揀下呢度九連山啦 ! 不過我地係加左錢去住熱龍酒店架, 唔加錢個間好似仲簡單 ! 哈哈哈 ! 自己考慮喇 !
DH22065D河源九連山溫泉度假村 兩天純玩團

留言

  1. 我未去過大陸溫泉, 睇來都唔差喎, 仲有腐竹廠, 行程都唔錯呀.

    回覆刪除
  2. 一大班屋企人一齊去玩, 真是很開心~~

    回覆刪除
  3. 行程都OK呀~~最緊要一家人玩得開心!

    回覆刪除
  4. 又有溫泉又有煙花玩, 一家人一齊好happy~~

    回覆刪除
  5. 我次次見到你同屋企人一齊去旅行真係好羨慕, 一家人有講有笑, 我無兄弟姊妹呀。。。>_<
    碟豆腐睇相都覺得滑, 流口水... ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 你快D同老公仔去下玩啦!一樣咁開心架!:)

      刪除
  6. 睇你啲相真係好開心呀!我想請問另外買果啲煙花係渡假村外買?係邊架?可否教教路😁😁thx thx ar…

    回覆刪除
    回覆
    1. 係渡假村外面買架~不過係渡假村行出去都要15分鍾先到買煙花既地方, 仲要無燈~ 不過我都係聽老公講既, 因為係佢去買~

      刪除

張貼留言